Mercedes-Benz atklājis, ka S-klases greznākā versija Mercedes-Maybach pirmizrādi svinēs autoizstādē, kas Guandžou pilsētā Ķīnā darbu sāks 20.novembrī.
S-klases Mercedes-Maybach plašākai publikai parādīs novembrī, turklāt pirmizrādei ar nolūku izvēlēta Ķīna, kur greznajiem un labi aprīkotajiem vācu kompānijas limuzīniem allaž bijis labs noiets.
Mercedes-Maybach būs visaugstākās raudzes modelis, kam kā vienīgajam tiks piešķirts 6,0 litru divpadsmit cilindru motors.
Tāpat kļuvis zināms, ka jaunajai S-klasei būs divi īpaši jaudīgie AMG modeļi. Abus komplektēs ar 4,0 litru V8 un elektromotoru, kas versijā S 63e pievienos 130 Zs, lai hibrīdsistēmas kopējā jauda sasniegtu 700 Zs, bet versijā S 73e – ne mazāk kā 200 Zs, kas kopējo jaudu palielinās līdz vismaz 800 Zs.
Jaudīgās AMG modifikācijas gan nāksies pagaidīt ilgāk, jo tās debitēs ne ātrāk kā 2021.gada vasarā.
Par Ķīnas noietu:
Ķīnā pārdod katru otro mersedesu. Lūk dati par 2019.gadu.
China 694 000
Germany 335 000
U.S. 313 000
Tas pats ar citiem vācu mēsliem. Citas autokompānijas no Ķīnas nav atkarīgas. Piemēram, lielākais auto ražotājs - Toyota Ķīnā tirgo zem 20%.
Kāpēc es rakstu, ka Ķīnas tirgus ir slikts, jo NEVIENA autokompānija nevar tirgot Ķīnā (izņemot Tesla), bez Ķīnas uzņēmumu iesaistīšanās. Piemēram vw Ķīnā ražo kompānija FAW-VW un SAIC -VW, mersedesus - Beijing-Benz ( BAIC) un Fujian-Benz. Un ķīniešu kompānijām pieder 50% uzņēmuma. Līdz ar to notiek tehnoloģiju nodošana ķīniešiem.