Sākot ar 15 000 eiro - Dacia parāda savu pirmo pilnībā elektrisko modeli (+ FOTO) 33

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 18.oktobris 2020 12:47

Rumānijas autoražotājs Dacia prezentējis savu pirmo pilnībā elektrisko modeli Spring Electric. Tirgū tas būs viens no pašiem izdevīgākajiem piedāvājumiem.

Dacia Spring Electric ir 3,73 m garš četrvietīgs pilsētas elektroautomobilis ar 150 mm klīrensu. Pēc dizaina tas līdzinās tipiskam jaunāko izlaidumu Dacia krosoveram – priekšējie lukturi ar šaurām diožu dienasgaismām, virsbūves aizsargi pa perimetru, sāni ar tagad modīgo ievalcējumu. Aizmugures lukturi zīmīgi ar LED elementiem horizontāli noguldīta Y burta veidā, bet elektrības kabeļa pieslēgvieta iekārtota slēgtajā radiatora restē – aiz kompānijas logotipa.

Salonā ir 3,5 collu informācijas panelis vadītājam, ko var pārvaldīt arī ar balsi (aktivizē ar pogu uz stūres), bet multmediju iekārta ar 7 collu ekrānu, Bluetooth, DAB radio, USB pieslēgvietu, Google Play un Apple Carplay  atbalstu, tiek piedāvāta par piemaksu. Par piemaksu nāksies iegādāties arī klimatkontroles iekārtu.

Pārnesumpārslēga vietā ir grozāmpoga ar trim režīmiem: D (drive), N (neutral) und R (return). Pie plusiem jāpieskaita sīklietu novietnes, kas iekārtotas durvju paneļos, viduskonsolē un apjomīgā cimdu nodalījumā, kā arī bagāžas nodalījums ar 300-600 litru tilpumu.

Spring Electric dzinējspēks ir 44 Zs (125 Nm) elektromotors, bet strāvas krājumi tiek uzglabāti 26,8 kWh akumulatorā. Nobraucamā distance ir 225 vai 295 km attiecīgi pēc WLTP un WLTP City cikla, ko var palielināt, izvēloties Eco režīmu, kas motora jaudu samazina līdz 33 ZS. Automašīna var sasniegt maksimālo ātrumu 125 km/h, bet Eco režīmā tas nepārsniedz 100 km/h.

Akumulatoru var uzlādēt dažādos veidos, sākot ar 30 kW līdzstrāvas iekārtu (piemaksa) mazāk nekā stundas laikā (līdz 80%) un beidzot ar parasto mājas elektrotīklu, kas aizņems 14 stundas. Uzlādes procesu var kontrolēt ar bezmaksas MY Dacia lietotnes palīdzību.

Ražotājs norādījis, ka jaunai automašīnai ir trīs gadu vai 100 000 km garantija, akumulatoram – astoņi gadi vai 120 000 km.

Dacia Spring Electric varēs pasūtīt 2021.gada pavasarī, bet piegādes klientiem sāksies tā paša gada rudenī. 

Lai gan precīzu cenu Dacia vēl nav atklājis, jau agrāk tika minēts, ka tā būs aptuveni 15 000 eiro robežās.

 
33 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Pļurkt 18.oktobris 2020 15:18
10 0 Atbildēt

44 Zs (125 Nm) - tas taču ir mopēds!!!!!

viencexperc 18.oktobris 2020 15:14
6 10 Atbildēt

Kā viņiem nav kauns tādu sūdu prezentēt. Un kurš bomzis tādu pirks?

Ja jau pavisam sūdīgi ar naudu, tad var paņemt kādu ķīnieti. Būs daudz reizes labāks.

Piemēram, jauno geely brendu - Maple 30x.

Ķīnā maksā pa 9000 usd, bet nabadzīgajā Eiropā tirgos par 15 000 EUR. Bomžkomplektācijā ( par tiem 9 vai 15k) distance no 300 km, un 70 zirgspēki...utt

Pēc visiem parametriem labāks. Un ja salīdzināms kvalitāti - vai ražo ķīnieši vai čigāni, neesmu rasists, bet ķīniešu būs labāks.

Un ja nepatīk šis, var atrast citu. Un jebkurš būs labāks par Dacia haltūru.

Labvēlis 18.oktobris 2020 19:29
6 2 Atbildēt

Nu, zin, kā privātauto ar 44 tiem ZS baigā šosejas raķete nebūs, bet pa pilsētu kurjeriem, takšiem un citiem tīri pilsētas mērķiem būs gana labi. Citi te žulto par čainas auto. Ok, nu labi, lētāks viņiem tas brīnums, bet Eiropā ir citi nosacījumi darbspēkam, ražošanas procesam un tomēr tev arī tiek nodrošināts garantijas serviss, nevis nopirki un ej dēt. Nolaidies uz zemes un beidz pist kapeiku kur vien spēj uzskatot to par dzīves augstāko pilotāžu.

Papildus, tie 44Zs un 125Nm ir pieejami visu laiku un tūlīt, nevis kā iekšdedzes dzinējiem. Būs pilsētā ok. Uz šosejas varēs tusēt kopā ar ukraiņu tālbraucējiem uz 80.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Četru dienu laikā uzliek atstarojošos stabiņus un sola atjaunot bojātos triecienslāpētājus 29.10.2020 (+ VIDEO) 15

Vairākās vietās Rīgā, kur pašlaik ir bojāti triecienslāpētāji, ir veikti papildus pasākumi, lai pastiprinātu transportlīdzekļu vadītāju uzmanību. Lasīt vairāk

 

Vai jaunie auto atkal rūsē? 27

Mums zināmais lietotāja LMT pastāvīgās raizes par Opel auto pretrūsas izturību uzvedināja uz domām papētīt šo tēmu rūpīgāk. Lasīt vairāk

 

iAuto.lv lasītājs no Jūrmalas dalās domās par satiksmes infrastruktūru Kauguros un visā Latvijā 11

Tā kā esmu jūrmalnieks, kurš savas aktīvā autosportista gaitas ir beidzis, bet no ceļiem neesamu pazudis ļoti daudz pārvietojos ar velosipēdu, sižets par Jūrmalas maldinošo veloceliņu mani aicināja uzrakstīt par vēl vienu nejēdzību Jūrmalā, kā arī ieteikt savus sižetus papildināt ar papildus informāciju. Lasīt vairāk

 

Jonass nākamo sezonu aizvadīs "Gas Gas Factory Racing" komandā

Latvijas motokrosists Pauls Jonass 2021.gadā pārstāvēs "Gas Gas Factory Racing" komandu no Spānijas, ceturtdien sportists publicēja paziņojumu savā "Twitter" kontā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti