Dacia piedāvā jaunos Sandero, Sandero Stepway un Logan 7

 

Foto: Publicitātes attēls

Dacia | 11.decembris 2020 14:32

Dacia ar trešās paaudzes Sandero, Sandero Stepway un Logan vienlaikus uzlabo trīs savus ikoniskos modeļus, radot jaunu vienkārša, mūsdienīga auto konceptu, kas par labāko cenu atbilst klientu reālajām vajadzībām.

JAUNĀ SANDERO, SANDERO STEPWAY UN LOGAN  UZLABOTAIS DIZAINS

Jaunā Sandero izteiktās spārnu un riteņu arkas rada viegli robustu iespaidu. Tā vispārējās proporcijas ir pārveidotas, lai turpinātu veiksmes formulu – kompakti gabarīti un lielāks plašums vēl lielākai daudzpusībai. Auto kopējā līnija ir plūstošāka, pateicoties slīpākam vējstiklam, zemākai jumta līnijai, un jumta galā izvietotai radio antenai. Klīrenss nav mainījies, taču platās šķērsbāzes un iegremdēto riteņu dēļ jaunais Sandero šķiet zemāks un vairāk balstīts uz sliekšņiem.

Skatoties no priekšpuses, Sandero Stepway uzreiz var atpazīt pēc rievotā un noapaļotā motora pārsega. Tas ietver krosoveru pasaules dizaina iezīmes ar paaugstinātu klīrensu, jumta reliņi ar logotipu, lieli riteņu arkas paplašinātāji un izteiktākas durvju apakšdaļas. Automobilim ir arī hromēta Stepway zīme zem priekšējā režģa un izliekti spārni virs miglas lukturiem. Priekšas un aizmugures bamperī ir iestrādāti virsbūves krāsas metāla motora aizsargi, kuru uzdevums ir aizsargāt oriģinālo krāsu pret skrāpējumiem, kas var rasties ikdienas ekspluatācijā.

Dacia iezīmē arī noderīgas un nepieciešamas inovācijas, piemēram, jaunā Sandero Stepway jumta reliņi, kas jau izstrādes laikā tika paredzēti bagāžas transportēšanai. Tie ir pārdomāti, ērti lietojami un tiek piedāvāti jau standarta aprīkojumā.

Jaunā Logan dizains ir vienmērīgāks. Turklāt šis modelis ir par 3,6 cm garāks, tam ir garāka garenbāze un samazināta aizmugurējā pārkare. Automobilim ir slaidāka forma, slīpāks priekšējais vējstikls un jumts, kas ir par vienu centimetru zemāks nekā iepriekšējās paaudzes Logan. Plūstošā jumta līnija, jumta galā izvietotā radio antena un nedaudz mazākie sānu logi piešķir kopējam dizainam dinamiskāku izskatu. Daži elementi ir tādi paši kā jaunajam Sandero, piemēram, Y formas LED gaismas akcenti, riteņi, kas uzstādīti viena plaknē ar virsbūvi, un atsevišķu elementu – piemēram, durvju rokturu – dizains.

Visos trijos modeļos priekšējie un aizmugurējie lukturi atklāj Dacia jauno Y formas LED gaismas akcentu, kas piešķir automašīnai spēcīgāku raksturu. Horizontāla līnija savieno abus lukturus gan priekšā, gan aizmugurē un pāriet attiecīgajās LED līnijās, piešķirot automašīnai izteiktāku izskatu. LED priekšējie lukturi, kas tiek piedāvāti kā standarta automātiskā funkcija visos aprīkojuma līmeņos, palielina redzamību naktī.

JAUNA PIEREDZE AUTO SALONĀ

Jaunais informācijas panelis ir kļuvis vēl ergonomiskāks un tajā ir iestrādāti materiāli, kas sniedz mūsdienīgāku un kvalitatīvāku izskatu. Tie paši materiāli izmantoti arī durvju apdarē un polsterējumā.

Ergonomiskāku braukšanas pozīciju nodrošina uzlabotais sēdekļu dizains, savukārt daudzās sēdekļu un stūres regulēšanas iespējas sniedz lielāku komfortu braukšanas laikā. Dacia piedāvā arī jaunu Media Control sistēmu, kas lietotājiem ļaus pārvaldīt radio, saziņas līdzekļus un navigāciju pa tiešo no viedtālruņa, kas būs ievietots īpašā turētājā instrumentu paneļa augšpusē. Šo sistēmu, kura pieejama pirmajos aprīkojuma līmeņos, papildina Media Display un Media Nav sistēmas, ar īpašu ekrānu uz centrālā paneļa.

Nedrīkst aizmirst arī par šo trīs  modeļu vēsturiski stipro pusi – rekordlielu plašumu kompaktā ietvarā. Lai gan ārējie gabarīti tika saglabāti, jaunajos Sandero, Sandero Stepway un Logan salona plašums, bagāžas nodalījuma ietilpība un uzglabāšanas vietas arī ir uzlabotas.

INOVATĪVAS DROŠĪBAS FUNKCIJAS

Pateicoties CMF modulārajai platformai, jaunajos Sandero, Sandero Stepway un Logan veikta konstrukcijas uzlabošana, lai paaugstinātu drošību, ko papildina 6 standarta drošības spilveni. Jaunā elektroniskā arhitektūra ļauj šajos auto integrēt jaunas autovadītāja palīgsistēmas, ieskaitot AEB (avārijas bremžu sistēma) un eCall standarta aprīkojumā.

UZLABOTS DEGVIELAS PATĒRIŅŠ UN BRAUKŠANAS PIEREDZE

Pateicoties jaunajai modulārajai platformai, jaunajos Sandero, Sandero Stepway un Logan tika iekļauti efektīvāki dzinēji, efektīvāka aerodinamika, racionālāk pārdomāta šasija un mazs svars, lai nodrošinātu gan lielāku braukšanas prieku, gan samazinātu izmešu daudzumu un degvielas patēriņu. Benzīna dzinēju klāstā ir sastopama CVT pārnesumkārba ar vēl nebijušu divu pedāļu risinājumu, kā arī ECO-G benzīna/LPG sistēma, kas ir vienkāršs, uzticams un ekonomisks risinājums.

Jaunie Sandero, Sandero Stepway un Logan – tā ir lieliska iespēja iegūt savā īpašumā automašīnas ar vislabāko cenas un kvalitātes attiecību tirgū.

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Labvēlis 11.decembris 2020 17:36
6 0 Atbildēt

Šajā paaudzē priecē ka salonā nav jūtama acīmredzama nabadzības smaka. Vizuāli arī izskatās pēc nopietniem auto. Daudzsološi.

Johnny 13.decembris 2020 7:50
5 1 Atbildēt

Ko var cepties? Tā sulas paka pie pienācīgas apkopes 200- 250 štukas nomautkt. Vēlāk pēc 5- 10 gadiem ar vienu roku izcel, izmet iemet jaunu un dudini tālāk par kapeikām. Ne visiem ir nauda uzturēt izjātas tikko no "Deutscheland" 3 litru kvatras ar pneimām, forsunkām, un dārgām kārbām utt. gemoroju.

felix65 12.decembris 2020 7:28
3 4 Atbildēt

Kas daudzsološs var būt ar 3cilindru motoriem? Es nebeidzu šausmināties par to idiotismu. Nu uztaisiet jūs 2 cilindrus! Na...j 3?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti