Renault uzsāk savu kopbraukšanas pakalpojumu ar elektriskajiem EZ-1

 

Foto: Publicitātes attēls

Renault | 17.janvāris 2021 10:58

Mobilize – jauns mobilitātes un enerģijas pakalpojumu zīmols.

Mobilize mērķauditorija ir klienti, kas vēlas pāriet uz ilgtspējīgākām koplietošanas mobilitātes formām. Mobilize reaģē uz jaunām vajadzībām un veicina ilgtspējīgas enerģijas ekosistēmu rašanos saskaņā ar Groupe Renault mērķi attiecībā uz oglekļa neitralitāti un vēlmi radīt aprites ekonomiku.

Mobilize zīmols un misija

Mobilize ir vairāk nekā tikai mašīnas. Tas piedāvā jaunu veidu, kā pārvadāt cilvēkus un preces no punkta A uz punktu B gan ar, gan bez mašīnas. Jaunā mobilitāte ļauj apmierināt kā gala patērētāju, tā uzņēmumu, pilsētu un reģionu vajadzības.

Mobilize apvieno Groupe Renault aktivitātes mobilitātes, enerģijas un ar datiem saistīto risinājumu jomā, vienlaikus izmantojot RCI Bank & Services pieredzi finanšu un pārvaldes instrumentu jomā, kā arī autoparka optimizācijā.

Zīmols palīdzēs veidot sadarbības un jaunas, atvērtas ekosistēmas, kas dos ievērojamas priekšrocības laika plānošanā un apjoma palielināšanā, vienlaikus palīdzot atrisināt galvenās problēmas, ar kurām saskaras automobiļu sektors:

•      Samazināt starpību starp mašīnas kopējām izmantošanas izmaksām un tās izmaksām stundā, jo 90% laika mašīnas netiek izmantotas.

•      Uzlabot atlikušo vērtību, lai panāktu, ka jaunas mašīnas vērtība trīs gadu laikā  nesamazinās par 50%.

•      Veicināt to, lai tiktu sasniegts mērķis par CO2 izmešiem nulles apjomā.

“Mēs esam lepni, ka varam būt klāt un piedalīties auto pasaules izmaiņās laikā, kad notiek pieejas  maiņa – pāreja no  auto īpašumtiesībām uz to lietošanu kad un kur mums tas nepieciešams. Mobilize piedāvās ne tikai mašīnas, bet arī plašu inovatīvu pakalpojumu spektru mobilitātes, enerģijas un datu jomā. Pateicoties partneriem, mēs nemitīgi cenšamies panākt, lai mašīna tiktu izmantota pēc iespējas vairāk un lai braucieni tiktu padarīti pēc iespējas vienkāršāki, ilgtspējīgāki un pieejamāki gan cilvēkiem, gan precēm, turklāt samazinot ietekmi uz apkārtējo vidi,” uzsver Klotilde Delbo, Mobilize izpilddirektore.

Unikāla materiālu un programmatūras, kā arī automašīnu un pakalpojumu kombinācija, kas veltīta atvērto ekosistēmu pakalpojumiem

Mobilize piedāvā elastīgus mobilitātes pakalpojumus cilvēkiem un precēm, kas ir pielāgoti klientu, uzņēmumu un arī pilsētu mainīgajām vēlmēm. Šī programmatūra sniedz reālus risinājumus konkrētām problēmām, piedāvājot alternatīvu tradicionālajai automašīnas iegādei. Mudinot uz intensīvāku automašīnu izmantošanu, pateicoties aprites ekonomikai un koplietošanai, Mobilize sekmē ilgtspējīgāku nākotni. Turklāt ar vairāk nekā 6000 Renault pārdošanas punktiem Eiropā Mobilize spēs piedāvāt mobilitātes risinājumus lietošanai no vienas minūtes līdz vairākiem gadiem. Vienlaikus Mobilize izmantos savu mobilitātes un enerģijas nozares jaunuzņēmumu portfeli, lai līdzradītu labākos risinājumus saviem klientiem.

•      Mobilitātes pakalpojumiem radīti auto

Mobilize jau tagad piedāvā nopietnas konkurētspējas priekšrocības, lai ieietu mobilitātes tirgū, jo tā izmanto Groupe Renault pieredzi mašīnu koncepcijā un ražošanā, kā arī līderpozīcijas elektroauto sektorā.

Mobilize rīcībā ir arī pašai savas inženieru un dizaineru komandas, kam jārada īpaši šim nolūkam paredzēts automašīnu klāsts. Mašīnas būs modulāras, robustas un 100% elektriskas, radītas intensīvai lietošanai. Šo auto klāsts apmierinās jaunās mobilitātes vajadzības: braucienus ar šoferi pēc pieprasījuma, koplietošanas auto, piegādi mājās un arī transportu pēc pieprasījuma.

•      Atvieglota autoparka iegādāšanās, pateicoties finansēšanas pakalpojumiem

RCI Bank & Services ir galvenais Mobilize partneris, sadarbībā ar kuru piedāvā klientiem vienkāršotu pieeju finanšu risinājumiem un pakalpojumiem, sākot no abonementiem un līzinga līdz maksāšanai uzreiz pēc pakalpojuma saņemšanas. Tādējādi autoparka īpašumtiesību izmaksas var būt mainīgas.

•      Paaugstināta mašīnas lietošana, izmantojot mobilitātes, datu un mākslīgā intelekta programmatūru platformas

Mobilize balstās uz Renault Software Factory, Software République un partneru risinājumiem, lai izstrādātu vadošos algoritmus un datu apstrādes programmatūras, ļaujot precīzāk prognozēt lietotāju pieprasījumu un nodrošinātu labāku automašīnu sadalījumu. Mobilize mērķis ir palielināt mašīnu lietošanu par vismaz 20%.

•       Koplietošanas automašīnu parka apkope un otrreizējā pārstrāde

Kad mūsu mašīnas vairs nebūs piemērotas lietošanai, tās nonāks apkopes un otrreizējās pārstrādes punktā - Renault Re-Factory. Kad elektroauto akumulatori vairs nebūs piemēroti izmantošanai automašīnā, Mobilize tos pārstrādās, piešķirot tiem otro dzīvi – kļūstot par stacionāras enerģijas avotu.

Apņemšanās tiekties pēc oglekļa neitralitātes, aprites ekonomikas un pagarināt mašīnu dzīves ciklu

Mobilize balstās uz Groupe Renault nozīmīgo pieredzi elektroauto nozarē, īpaši, ciktāl tas attiecas uz akumulatora kalpošanas ilguma pārzināšanu.

Mobilize veic ieguldījumus, lai attīstītu enerģijas ekosistēmu, kas sevī ietver gan viedās uzlādēšanas iespējas, gan risinājumus iepriekšējai enerģijas uzkrāšanai, lai tādējādi nodrošinātu pāreju uz citu enerģijas izmantojumu. Zīmols piedāvā virkni risinājumu, kas var tikt integrēti Smart Islands kvartāliem vai citām pilsētas viedajām teritorijām, lai tām palīdzētu sasniegt oglekļa neitralitāti.

Lai vēl vairāk sekmētu elektroauto izmantošanu, Mobilize piedāvā risinājumus, kas atvieglina to lietošanu. Piemēram, zīmols izstrādā uzlādēšanas karti, kas klientiem ļauj viegli noteikt publisko uzlādes staciju atrašanās vietu un norēķināties vienotā apmaksas sistēmā visā Eiropā. Ar sava apakšuzņēmuma Elexent palīdzību Mobilize piedāvā elektroauto un uzlādējamo hibrīdauto klientiem atvieglotu piekļuvi uzlādes infrastruktūrai visā Eiropā.

Mobilize EZ-1: prototips, kas īpaši radīts koplietošanas mobilitātei

EZ-1 prototips ir Mobilize zīmola simboliskais auto. Šajā auto īstenota zīmola vīzija  dizaina risinājumiem: mašīnu koncepcijas centrā ir pakalpojuma sniegšana. EZ-1 ir jauns pilsētas mobilitātes risinājums, kas paredzēts koplietošanai. Pat šī auto tirdzniecība būs inovatīva: tā lietotāji maksās tikai par laiku, kad viņi mašīnu izmanto, aprēķinus veicot, balstoties uz izmantošanas laiku vai nobrauktajiem kilometriem. Mašīna būs pieejama tiešsaistē, tādēļ tajā iekļūt varēs bez atslēgas, jo mijiedarbība ar lietotājiem notiks, izmantojot viedtālruni.

Mobilize EZ-1 prototips ir kompakts elektroauto 2 cilvēkiem. Lai aizņemtu pēc iespējas mazāk vietas, tā garums ir tikai 2,3 m. EZ-1 durvis visā to garumā ir no stikla, lai piedāvātu lietotājiem burvīgu skatu uz apkārtējo pilsētainavu. Mašīna ir manevrētspējīga un dinamiska, kā arī labi iederas pilsētā.

Mobilize EZ-1 prototips ir aprīkots ar inovatīvu akumulatora maiņas sistēmu. Tā ir alternatīva tradicionālajām uzlādēšanas infrastruktūrām un ļauj automašīnu izmantot bez pārtraukuma.

Šis prototips ir izstrādāts, ievērojot aprites ekonomikas principus. 50% no tā ražošanā izmantotajiem materiāliem ir pārstrādāti, un pēc izmantošanas beigām 95% no tiem atkal būs pārstrādājami, pateicoties iekārtām Re-Factory ražotnē, kas atrodas Flēnā.

“EZ-1 prototips ir mobilitātes ierīce, kas labi iederas pilsētā. Šis auto ir manevrētspējīgs, dinamisks un ātri iekļausies pilsētvidē, kļūstot par jaunā Mobilize zīmola simbolu. Tas ir auto, kas pavada lietotājus viņu dzīvesveida maiņā uz efektīvāku un atbildīgāku mobilitāti,” norāda Patriks Lešarpī, Mobilize dizaina direktors.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti