333 Zs – Volkswagen parāda elektriskā GTI konceptu 7

iAuto | 22.maijs 2021 13:57

Volkswagen nodemonstrējis ID.3 GTX – sportisku elektriskas piedziņas modeli, kas salīdzināms ar iekšdedzes dzinēju GTI.

Volkswagen ID.3 GTX ir sportisks koncepts, kas apveltīts ar 333 Zs elektromotoru un ir 200 kilogramus vieglāks par standarta modeli. Šāda automašīna gan ir tikai koncepts, taču tas atklāj Volkswagen nopietnos nodomus arī  šajā virzienā, tādēļ, kā uzskata vācu žurnālisti, ID.3 GTX sērijveida modelis nebūs ilgi jāgaida.

Vēl jo vairāk tādēļ, ka ID.3 GTX konstrukcijā izmantotas sērijveida automobiļu detaļas un risinājumi, piemēram, 82 kWh baterija no ID.4 GTX (ID.3 – 62 kWh) vai pilnpiedziņa, kas arī aizgūta no ID.4 (visi ID.3 ir ar aizmugures piedziņu).

ID.3 GTX koncepts ir 200 kg vieglāks par standarta modeli, bet dinamika, pateicoties diviem elektromotoriem – krietni labāka. 100 km/h automašīnas sasniedz 5,3 sekundēs, kas ļauj būt tam ātrākam par ID.3 Pro S (7,3) un ID.4 GTX (6,2).

Vizuālais uzsvars likts uz matēti pelēku virsbūvi ar zaļgandzelteniem krāsu fragmentiem, 21 collu riteņiem un krāsainiem riņķiem lukturu „acīs”. Arī salonā dizaineri pieturējušies pie līdzīgas krāsu shēmas, ieskaitot kausveida sēdekļus, kas ir standarts visiem ID modeļiem.

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Mega 22.maijs 2021 22:36
10 2 Atbildēt

Varētu padomāt, ka tavi nekvalitatīvie plastmasas varžēdāji ir radijuši ko ievērības cienīgu!

Vienigais x4/x6/GLE nokupējuši, protams kvalitāte ir kaut kāda dacia/žiguļa līmenī.

ezis71 22.maijs 2021 21:26
4 5 Atbildēt

Koncepts ir tā salātzaļās strīpiņas?MEGA sasniegums no DAS AUTO.

650 23.maijs 2021 2:00
3 0 Atbildēt

Jā.Labdien.

Kamēr rīgākie maz/turīgākie LoHi piemēra iD un iQ un tiek bargi kaunināti par lietotu auto iegādi un viņiem pa visiem vaigiem tiek potēts par autoparka "atjaunošanās" akūto nepieciešamību un/par ātri "brīvprātīgu" pāreju uz elektrību,ūdeņradi un metĀnu, tamēr ...

=tenku žurnāli šonedēļ pastātījuši,kādi tad auto "pieder" (mūsu)valsts turīgākajām amatpersonām.Pat ne tikai ka pieder, tur teikts, ka augstpersonas ar tiem "brauc".Laikam tak melo,nelieši.Nu kāt tā??

Piem,kaut kāds tur par tīro gaisu un dzidro manoūdeni atbildību/nesošais ministrs "brauc" ar 2011g audi.Ok.Ar starpplanētu ātrumsatiksmi pa tiešo/saistītais- ar 2011g mazdu. ...

Savukārt, par (zaļās)nākotnes Personu izglītošanas un topošo Eka0nomistu/dabaszinātnieku sagatavošanas jājautājumiem visu/zinošā ministre pirms 3g veiksmīgi iegādājusies 2005tā gada hondu.Un līdz pat šai dienai ar to "brauc". hmmm..

ā, jā, un kuļtūru/uzraugošais noteikti ir kuļturāls ari uz Ceļa- jo viņš "brauc" ar 2007g kašškaju., čorts, apnika tālāk lasīt.

Ā, ok, nu lab ka vismaz DaniēlsP. mums ira gana veselīgs- tas "brauc" ar 4vietīgu airu laivu.Ok.Jā.

ps, nee, "es" neko/neapgalvoju un ne/uz ko neaicinu.Nē. neatkariga.nra.lv/izpete/347393...-1-35-miljonus

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mitsubishi piesaka Outlander PHEV jauno paaudzi

Japānas autobūves uzņēmums Mitsubishi publicējis pirmos attēlus ar jaunās paaudzes Outlander PHEV, kas savu pirmizrādi piedzīvos vēl līdz šī gada beigām. Lasīt vairāk

 

Alpine stāsts - sacīkšu apģērba nozīmīgums

Autosporta augsto tehnoloģiju pasaulē risks ir it visur. Tāpēc sacīkšu apģērbam ir jāatbilst stingrām drošības prasībām, līdz ar to jūs nekad neredzēsiet, ka vadītājs pie stūres sēž ikdienā valkājamās kokvilnas biksēs. Lasīt vairāk

 

Ķīnā plūdi, bet Tesla tas neskādē (+ VIDEO) 8

Izskatās, ka elektromobilis ir viens no drošākajiem transportlīdzekļiem, ja runa ir par braukšanu pa dziļu ūdeni un cietu pamatu. Lasīt vairāk

 

"Nissan" finanšu gada pirmajā ceturksnī strādājis ar peļņu

Japānas autobūvnieks "Nissan" šī finanšu gada pirmajā ceturksnī, kas noslēdzās jūnija beigās, strādājis ar 114,5 miljardu jenu (880 miljonu eiro) peļņu salīdzinājumā ar 285,6 miljardu jenu zaudējumiem pagājušā finanšu gada pirmajā ceturksnī, liecina uzņēmuma pārskats. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti