labāk uzķīlē autosacīkstēm šosejā pa apli
Biķerniekos ir lielas priekšrocības, līkumi uz labo pusi ir vairāk nekā uz kreiso, tātad varēsi ātrāk braukt
labāk uzķīlē autosacīkstēm šosejā pa apli
Biķerniekos ir lielas priekšrocības, līkumi uz labo pusi ir vairāk nekā uz kreiso, tātad varēsi ātrāk braukt
jepsa, sis jautajums varetu but visai aktuals,
nemot vera Alfu cenas ieks UK...
piemeram, loti laba stavokli atrodamu 156 SV, ieks UK varot dabut ~3000/4000 erikiem, sedunu vel letak...
Pazvani uz šrotiem vai rez daļ. veikaliem un noskaidro cik maksā stūres reika, torpēda un priekšējie lukturi. Torpēdu gan tik jaunam nopirkt būs visai sālīti, tāpēc labāk taisi pats pēc auto audio metodēm un pārvelc ar to "samtu" , būs kā rallija auto, vai ar ādu, tad izmaksās lētāk un būs smukāk nekā orģinālais, bet tikai pie nosacījuma ka pats visu dari.
Padomā no šāda viedokļa: domā ka tu esi pirmais ģēnijs kas iedomājies no UK mašīnas dzīt? Ja tas būtu izdevīgi, katrs tā darītu.
Kad biju anglijā, bija doma dzī A4 uz latviju, painteresējos - torpēda 600 Ls, stūres reika 250 Ls, fāres 100 Ls un vēl piša uz kādu nedēļu. Un jo jaunāks auto jo grūtāks tas pasākums, jo vadu vairāk un viss daudz vairāk piepačkāts.
krievu forumos lasīju par šitām lietām
figurēja summas ap 3-4K usd
jāpieskaita csdd sertifikācija
anonimikis rakstīja:krievu forumos lasīju par šitām lietām
figurēja summas ap 3-4K usd
jāpieskaita csdd sertifikācija
Nav nekāda sertifikācija. Ja nezini neraksti.
Vot cilvēki meklē sev problēmas... beigās sanāks tik pat, ja ne dārgāk, tikai būsi iztērējis laiku un nočakarējies kā zemnieks. Vienīgais variants UK alfa + bliezta EUR alfa, bet tas atkal ir čakars...
labi, nav sertifikācija, bet tehniskā ekspertīze
Lai gan pārbūves noteikumos CSDD lapā skaidri un gaiši pateikts, ka aizliegts "veikt izmaiņas stūres iekārtas konstrukcijā (izņemot tās pašas markas cita modeļa stūres
pastiprinātāja uzstādīšanu, ja pēc šādas pārbūves tiek nodrošināta stūres iekārtas atbilstoša darbība);"
punkts 9.2, www.csdd.lv/documents/normativiedokumenti/noteikumi/mk/parb.pdf
Tas nu tā, neviens tehapskatē to nepamanīs.
kāds vispār to ir darijis ? nu cik, 1000 eur ?
MaD rakstīja:kāds vispār to ir darijis ? nu cik, 1000 eur ?
ja ir runa par Alfaam tad varu dot kadus 99.99% ka neviens to tochna nav dariijis, pie kam mineetaas rezerves dalas taa iipasi pa shrotiem nemeetaajaas...
Ir dzirdeets ka paaris trakie kaut kaadiem Fordiem ir parkraameejusi visu...., bet nekaa konkreeta....
Tur tak chakars ir nenormaalais...., iedomaajies, praktiski visa pravodka, pedali, panelis, prieksejo durvju apshivka.... un sazin veel kas....
nesen biju tajā pajoliņu salā (īrijā)
tur pazīstams džeks man prasīja vai latvijā nevar dabūt pa lēto bēmēvē autiņus ar leilajiem motoriem. šis gribot vest uz turieni un pārcelt stūri uz labo pusi , biki gan nav pa tēmu (nav alfa) bet iņčīgi tāpat
CSDD neregjistree no UK ievestos auto pat peec stuures paarbuuves uz kreiso pusi.
hmm es zinu ka leishos taisa un ar visu sertifikaaciju.... nu iisumaa skaidrs, nav nekāda maļina.
taapeec mashiinas ieksh to UK ir tik leetas, ka vinjas nevienam aarpus UK nevajag
elbee rakstīja:taapeec mashiinas ieksh to UK ir tik leetas, ka vinjas nevienam aarpus UK nevajag
neesmu tagad peetioijis, bet kad mitinaajos tajaa krastaa, diez ko leeti tie autinji vis nebija....
Raser rakstīja:CSDD neregjistree no UK ievestos auto pat peec stuures paarbuuves uz kreiso pusi.
Velreiz saku, ja nezinu neraksti. Pie tam var noformēt ievešanu uz laiku, un tad Tev dod termiņu. Un šādā gadījumā reģistrē arī ar stūri labajā pusē.
anonimikis rakstīja:labi, nav sertifikācija, bet tehniskā ekspertīze
Lai gan pārbūves noteikumos CSDD lapā skaidri un gaiši pateikts, ka aizliegts "veikt izmaiņas stūres iekārtas konstrukcijā (izņemot tās pašas markas cita modeļa stūres
pastiprinātāja uzstādīšanu, ja pēc šādas pārbūves tiek nodrošināta stūres iekārtas atbilstoša darbība);"
punkts 9.2, www.csdd.lv/documents/normativiedokumenti/noteikumi/mk/parb.pdf
Tās nav izmaiņas stūres iekārtas konstrukcijā, bet vienas rezerves daļas aizstāšana ar citu, kas pēc konstrukcijas un piestiprināšanas veida ir identiskas. Vairumam ražotāju mašīnas rāmī ir paredzētas iespējas gan labās, gan kreisās puses komplektācijai.
Zinu puišus, kas pārtaisa VW ar zināmiem panākumiem, taču Alfa, diez vai būs tik viegli
labāk AR nopirkt ar stūri pareizajā pusē, nekā ķēpāties ar pārbūvi no kreisās puses stūres AR, kas gala rezultātā izmaksā tikpat, cik nopērkot pareizo AR. ja nu vienīgais, dziļi var izstudēt AR uzbūvi un beigās palikt par baigo spečuku AR lietās
A tu nopērc mācību AR no UK, vismaz 2 pedāļi jau būs pareizaja vietā
Vai mazliet iešķiltu / ar motorschaden no DE ņemt nebūs lētāk? Var taču arī sataisīt tā lai nerūsē!
2.6 e, skāde ar neizskaās, ka būtu fatāla
Master_D rakstīja:2.6 e, skāde ar neizskaās, ka būtu fatāla
re kur ar motorschaden pa 2.9
Kaadam vajag parbuveet no labaas uz kreiso? rakstat ... bez jokiem.... neesmu nekaada dzeeraaju pagriide arii kas grib smaukties
Alfa romeo stūre labajā pusē..
...un cik izmaksā naudiņas latvijā to stūri dabūt kreisajā pusē ???