Ja nemaldos,tad Saab 3.0 motors ir 6-cil.,līdz ar to krietni smagāks purns,bet savukārt volvo tajos gados vēl savu D5 nebija sācis lietot,līdz ar to tā gada V70 ir ar Audi 2,5tdi 5-cil. motoru.
9-5 ar 3.0dīzeli ir ļoti, ļoti grūti kopjams, ja gribi ar to braukt vairāk par pāris gadiem. Tas ir tam dzinējam ir vajadzīga speciāla košanu, kuru servisā pat par naudu neviens negrib veikt. 9-5 ar tādiem dzinējiem vairs neražo. Braukšanas ziņā loti patīkams un ņiprs.
Jā,ja gadījumā blakussēdētāja sēdeklis ir ideālā stāvoklī,bet aizmugurējais krietni palietots,tad tas V70 ir bijis Taxi(klientam nav pieņemts priekšējā beņķī sēdēt).
Sabaidīju, ja? Ja pats ar mieru krāmēties ar šo dzinēju, tad varbūt nemaz nav tik traki. Tikai izskatīsies pēc skursteņslauķa pāris reizes gadā un viss. Nav bijis gods veikt tīrīšanas procedūru.
Es balsoju par VOLVO. Lai arī SAAB ir vizuāli pievilcīgāks, tomēr praktiskāks un ekonomiskāks būs VOLVO.
Esmu braucis teisa gan ar VOLVO S80 dzīelītu, nu, kā teiktu VWfans - ļoti baudāms un ekonomisks auto.
Ar SAAB dīzeli nav bijusi tuva saskarsme, ar benzīnnieku gan - vēl baudāmāks auto, taču, kā jau minēju, tā uzturēšanai būs jātērē lielāki naudas līdzekļi.
Nu jaa, ir dzirdeets par filtru, kurs aizaugot rada probleemas...
it kaa atgaazeem neesot kur palikt, tad kartera ventilaacija netiek liidzi un finaalaa izpuus galvu .Un laikam tas mainiigaa lenkja sadales mechanizms ar tur bija...
Es jau teicu, neatceros un Volvo mani nesaista. Bet par cik bija iespēja izmēģināt tad dažus km pa Rīgu norullēju. Gaita patīkama, viss pārējais ne priekš manīm. Jā nu vēl izmēri man simpatizē
Ta ka pasam ir 3.0TiD, esmu nedaudz palasijis arzemju fanu forumus. Ar tam atgazem problemas medz gadities, bet ta ir pieciesama vaina, ja vien neignore elektronikas bridinajumus un laicigi aizbrauc uz servisu. "check engine" iedegas krietni pirms tas atgazes spej kaut ko izpust, bet tiem, kas negrib apmeklet autorizetos servisus, kompis biezi vien pasiem nezinot ir parprogrammets, lai novaktu brididinajumu, kurs itka izskatas lieks.
Ir viena cita nopietnaka problema, kas siem (patiesam Isuzu) dzinejiem spej novest pie motora mainas - kautkada hrena pec ir iespejams, ka izkustas no vietas (bloka) cilindru caulas (jeb ka nu tos objektus latviski pareizi sauc). Un tas gan notiek bez iepriekseja bridinajuma. Iespejamie veicinosie faktori - jau ieprieksmineta filtra laiciga neiztirisana, kas palielina cilindros paliekoso kvepu daudzumu, nesavlaiciga ellas maina vai parak strauja motora karsesana / neatdzesesana. Pozitivais moments - praktiski viemer si lieta ir notikusi pirmajos 50k kilometros. Ja motors to ir pardzivojis, tad acimredzot skibacainie ir visu nostiprinajusi kartigi.
Nu jaa, ir dzirdeets par filtru, kurs aizaugot rada probleemas...
it kaa atgaazeem neesot kur palikt, tad kartera ventilaacija netiek liidzi un finaalaa izpuus galvu .Un laikam tas mainiigaa lenkja sadales mechanizms ar tur bija...
Es nezinu kā saab un volvo, bet 1.9TDI vw dzinējam un arī visiem opel dīzeļiem (laikam arī benzīnniekiem) ir tā saucamais recirkulācijas cikls, kas ir paredzēts otreizējai gāzu sadedzināšanai, tipa lai to padarītu videi draudzīgāku. Tas atrodas pie ieplūdes kolektora. vw visvienkāršākais variants to ir atslēgt ar vienas vakuuma trubiņas na.hrenizēšanu (tiek atslēgts EGR vārsts), citādi tas aizaug ciet ar melnu putru. Neesmu dzirdējis, ka tas nobeidz mototu, bet noteikti samazina jaudu. Savukārti izplūdes sistēmu gan var iztīrīt regulāri atvelkot no krustojumiem tuvu tahometra sarkanajai atzīmei. Vislabāk par šo tēmu var izstāstīt INC. Meklējiet audi-style. Viņš ir eksperts par audi dīzeļiem. Varbūt arī par citiem.
'Jautājums Volvo lietotājiem - vai kāds var pateikt kādā ziņā d5 2.4 dīzelis ir labāks par veco labo 2.5TDI audi dzinēju? Protams, ja neskaita zirgus. arī ir tāda doma v70 kā nākošo auto izvēlēties, vienīgi pagaidām nav nekādu zināšanu par volvo marku kā tādu. Kur parasti tauta brauc remontēt auto. Pēc foruma izriet, ka liela daļa tomēr brauc uz autorizēto servisu MM. Vai tiešām nav citu vietu, kur par saprātīgām naudām auto remontē.
Ja neskaita zirgus,labāks ir griezes moments,piedevām D5 ir commonrail,bet 2,5 "parastais" dīzelis.Vēl var remontēt "Signāls" Madonā(aut. dīleris),Rīgā vēl specializējas "AutoStils" Ventspils ielā.
UUSA rakstīja: Ja neskaita zirgus,labāks ir griezes moments,piedevām D5 ir commonrail,bet 2,5 "parastais" dīzelis.Vēl var remontēt "Signāls" Madonā(aut. dīleris),Rīgā vēl specializējas "AutoStils" Ventspils ielā.
Par to AutoStilu ir kādas atsauksmes, kā ar cenām?
VOLVO V70 D5 VS SAAB 9-5 TDI
Varbūt kādam ir zināšanas salīdzināt Volvo V70 D5 163zs VS Saab 9-5 universāli ar 3,0 tdi labās komplektācijās līdzīgās naudiņās un gados ap 2000???