Nav jau vairs padomju laiki, kad nekad neko nevareja parastā ceļā saremontēt un bija rindas, blati, un šad un tad vēl arī neprofesinonālisms (kas diemžēl neizpaliek arī mūsdienās...)
Paša visaptverošu zinašanu plašumam vairs nav tās nozīme, kas agrāk, un pastoiprinātām zināšanām šaurā specialitātē veidojas aizvien lielāka vertība.
Labi ... jāizbeidz šitas bezpriģels ..... uz topika jautājumu šis tas iz manas pieredzes .....
Olafsz rakstīja: Sveiki!
Jautājums vnk- meklēju SAAB 9-5 ap 2000-o gadu. Kam jāpievērš uzmanība pie pirkšanas- t.i. kas SAAB ir sāpīgākās vietas tehniskajā lauciņā.
Tātad .... Ļurbo(turbo) .... diez vai teu kāds ļaus - ko jaukt un mērīt (brīvkustību+blīvslēga labumu) ...... Maiņa .... ap 600LVL(jauna) 350LVL liekot bēū ....... + ir vēl daži knifi kas jāaplūko mainot ļurbo-jo ļurbo parasti sābam pats no sevis nenobeidzas ....
Ķēde .. var mēģinbāt saklausīt žvadzoņu ... bet .... manā praksē 3-gab saab 9-5 kam pēc "tiko no vācijas" 50TKM un jāmaina .... 500-LVL Liekas tikai viss jauns ....
Manas domas par ritošo .... nopērkot šo auto .... ieguldam 700LVL hadenē-uzliekam visu jaunu un braucam bez bēdu 5 gadi pa latvijas burvīgajiem ceļiem .....
Pārējais ... nu nezinu ... bija te vienam blakussēdētāja durvis tā ierūsējušas 99" mašīnai ka pat atvērt gandrīz nevarēja .... sataisījām ... tak pēc 3 mēnešiem tas pats notika ar pakaļējām durvīm .... xvz-kas tur pa problēmu ....
Visas cenas protams norādītas ar +/- pvn un paša pirkstu veiklību(hadene)....
Bucefals rakstīja: Nav jau vairs padomju laiki, kad nekad neko nevareja parastā ceļā saremontēt un bija rindas, blati, un šad un tad vēl arī neprofesinonālisms (kas diemžēl neizpaliek arī mūsdienās...)
Paša visaptverošu zinašanu plašumam vairs nav tās nozīme, kas agrāk, un pastoiprinātām zināšanām šaurā specialitātē veidojas aizvien lielāka vertība.
turiks... ir padomju laiki, ir blac... ja nepiekrīti, lapo bie tīlera...
No vienas puses jau ir taisniba par nejauksanos citas nozares, bet diemzel daleji joprojam dzivojam padomju vide. Un dazas jomas varbut pat sliktak.
Vismaz mana dzive nakas saskarties ar divam jomam, kur bez savam zinasanam un piedalisanas neiztikt - celtnieciba un auto. Diemzel ir ta, ka manas pasa mainitas durvis dzivokli ir taisnak ieliktas, neka kolegim, kurs, pasmaidot par manu uzcitibu, samaksaja Reaton par uzstadisanu... Un nemaz nerunasim par tiem daudzajiem tipiskajiem "japijiem", kas pelna naudinu hipotekara kredita atmaksai, dzivojot maja, kas jau gadu pec uzcelsanas sak brukt kopa.
Savukart par manu auto - oficialaja dilera servisa esmu ar lielu parliecibu sanemis loti jaukus (un dargus izpildijuma) padomus. Un bridi, kad saku uzdot "nepatikamus" jautajumus, jo esmu iepriekseja vakara kadu stundinu veltijis auto forumu parlasisanai, peksni izradas, ka vini no jebkura kaktu kantora atskiras tikai ar cenam un originala diagnostikas datora esamibu. Nu ja - neesmu vairs gatavs pavadit laiku pats skruvejot auto, tomer izvelesos servisu, kur man laus paskatities, kas tiek darits, kur pec nomainas atrada vecas detalas un atrodot kadu pasutijuma neminetu vainu piedava dazadus risinajumus, laujot pasam izveleties, ko darit. Un galvenais - velos lai tas, kurs aprupe manu auto, tomer zinatu vairak neka es pats un butu uzticams.
Diemzel ir ta, ka manas pasa mainitas durvis dzivokli ir taisnak ieliktas, neka kolegim, kurs, pasmaidot par manu uzcitibu, samaksaja Reaton par uzstadisanu...
Seene rakstīja: No vienas puses jau ir taisniba par nejauksanos citas nozares, bet diemzel daleji joprojam dzivojam padomju vide. Un dazas jomas varbut pat sliktak.
Vismaz mana dzive nakas saskarties ar divam jomam, kur bez savam zinasanam un piedalisanas neiztikt - celtnieciba un auto. Diemzel ir ta, ka manas pasa mainitas durvis dzivokli ir taisnak ieliktas, neka kolegim, kurs, pasmaidot par manu uzcitibu, samaksaja Reaton par uzstadisanu... Un nemaz nerunasim par tiem daudzajiem tipiskajiem "japijiem", kas pelna naudinu hipotekara kredita atmaksai, dzivojot maja, kas jau gadu pec uzcelsanas sak brukt kopa.
Savukart par manu auto - oficialaja dilera servisa esmu ar lielu parliecibu sanemis loti jaukus (un dargus izpildijuma) padomus. Un bridi, kad saku uzdot "nepatikamus" jautajumus, jo esmu iepriekseja vakara kadu stundinu veltijis auto forumu parlasisanai, peksni izradas, ka vini no jebkura kaktu kantora atskiras tikai ar cenam un originala diagnostikas datora esamibu. Nu ja - neesmu vairs gatavs pavadit laiku pats skruvejot auto, tomer izvelesos servisu, kur man laus paskatities, kas tiek darits, kur pec nomainas atrada vecas detalas un atrodot kadu pasutijuma neminetu vainu piedava dazadus risinajumus, laujot pasam izveleties, ko darit. Un galvenais - velos lai tas, kurs aprupe manu auto, tomer zinatu vairak neka es pats un butu uzticams.
Diemžēl man jāatzīst, ka ir sava taisnība - medaļai arī ir sava otra puse.
Tomēr nekad neatzīšu, ka pašam visu darīt ir izdevīgāk. Uzticams meistars - cita lieta. Bet panakumi šinī ziņā ir atkarīga no katra komunikācijas un saprātīga lēmuma pieņemšanas spējām...
Diemzel ir ta, ka manas pasa mainitas durvis dzivokli ir taisnak ieliktas, neka kolegim, kurs, pasmaidot par manu uzcitibu, samaksaja Reaton par uzstadisanu...
cik ilgi tu liki taas durvis???
Durvis (vismaz iekšējās) kvalitatīvi ielikt nemaz nav tik sarežģīti. Saku pēc paša pieredzes. Ar ārējām čakaram vajadzētu būt pamatīgākam (neesmu licis).
Un pavisam neliela darba pieredze autoservisā ir devusi nepiecioešamās zināšanas, lai spētu visu nepieciešamo izrunāt arī ar šīs nozares pārstāvjiem. Tomēr tas nenozīõmē, ka es šos darbus veikšu pats tagad (un turpmāk, ja finansres atļaus), jo noteikti ir cilvēki, kas to var paveikt tik pat kvalitatīvi vai vēl kvalitatīvāk un ievērojami ātrāk.
P.S. Jebkurā gadījumā atzīstu, ka īslaicīga darba stila/tipa nomaiņa cilvēkam nāk tikai par labu...
Seene rakstīja: ... Nu ja - neesmu vairs gatavs pavadit laiku pats skruvejot auto, tomer izvelesos servisu, kur man laus paskatities, kas tiek darits, kur pec nomainas atrada vecas detalas un atrodot kadu pasutijuma neminetu vainu piedava dazadus risinajumus, laujot pasam izveleties, ko darit. Un galvenais - velos lai tas, kurs aprupe manu auto, tomer zinatu vairak neka es pats un butu uzticams.
Labprāt uzzinātu Tava servisa vārdu, vai vismaz telefona numuriņu!
Savukart par manu auto - oficialaja dilera servisa esmu ar lielu parliecibu sanemis loti jaukus (un dargus izpildijuma) padomus. Un bridi, kad saku uzdot "nepatikamus" jautajumus, jo esmu iepriekseja vakara kadu stundinu veltijis auto forumu parlasisanai, peksni izradas, ka vini no jebkura kaktu kantora atskiras tikai ar cenam un originala diagnostikas datora esamibu.
nu redz - puišiem taču nav laika pa forumiem brauzēt. Viņiem jāskrūvē
wvfans rakstīja: Labi ... jāizbeidz šitas bezpriģels ..... uz topika jautājumu šis tas iz manas pieredzes .....
Olafsz rakstīja: Sveiki!
Jautājums vnk- meklēju SAAB 9-5 ap 2000-o gadu. Kam jāpievērš uzmanība pie pirkšanas- t.i. kas SAAB ir sāpīgākās vietas tehniskajā lauciņā.
Tātad .... Ļurbo(turbo) .... diez vai teu kāds ļaus - ko jaukt un mērīt (brīvkustību+blīvslēga labumu) ...... Maiņa .... ap 600LVL(jauna) 350LVL liekot bēū ....... + ir vēl daži knifi kas jāaplūko mainot ļurbo-jo ļurbo parasti sābam pats no sevis nenobeidzas ....
Ķēde .. var mēģinbāt saklausīt žvadzoņu ... bet .... manā praksē 3-gab saab 9-5 kam pēc "tiko no vācijas" 50TKM un jāmaina .... 500-LVL Liekas tikai viss jauns ....
Manas domas par ritošo .... nopērkot šo auto .... ieguldam 700LVL hadenē-uzliekam visu jaunu un braucam bez bēdu 5 gadi pa latvijas burvīgajiem ceļiem .....
Pārējais ... nu nezinu ... bija te vienam blakussēdētāja durvis tā ierūsējušas 99" mašīnai ka pat atvērt gandrīz nevarēja .... sataisījām ... tak pēc 3 mēnešiem tas pats notika ar pakaļējām durvīm .... xvz-kas tur pa problēmu ....
Visas cenas protams norādītas ar +/- pvn un paša pirkstu veiklību(hadene)....
Iezīstoties ar tevis piedāvātājām cenām no tevis būtu jāmūk pa gabalu- vēl trakāk kā E&S prasa.
Un "slīkonīšus" ar ierūsējošām durvīm nav ko pirkt.
Diemzel ir ta, ka manas pasa mainitas durvis dzivokli ir taisnak ieliktas, neka kolegim, kurs, pasmaidot par manu uzcitibu, samaksaja Reaton par uzstadisanu...
cik ilgi tu liki taas durvis???
Durvis (vismaz iekšējās) kvalitatīvi ielikt nemaz nav tik sarežģīti. Saku pēc paša pieredzes. Ar ārējām čakaram vajadzētu būt pamatīgākam (neesmu licis).
Un pavisam neliela darba pieredze autoservisā ir devusi nepiecioešamās zināšanas, lai spētu visu nepieciešamo izrunāt arī ar šīs nozares pārstāvjiem. Tomēr tas nenozīõmē, ka es šos darbus veikšu pats tagad (un turpmāk, ja finansres atļaus), jo noteikti ir cilvēki, kas to var paveikt tik pat kvalitatīvi vai vēl kvalitatīvāk un ievērojami ātrāk.
P.S. Jebkurā gadījumā atzīstu, ka īslaicīga darba stila/tipa nomaiņa cilvēkam nāk tikai par labu...
nezinu, ko juus tur knibinaties, man jaaieliek dienaa durvis 15 lai ar naudu nebuutu jaaiespringst...
nezinu, ko juus tur knibinaties, man jaaieliek dienaa durvis 15 lai ar naudu nebuutu jaaiespringst...
Tad jau nav jābrīnās ka pēc tādiem licējiem nevienas durvis neveras vaļā/ciet un ir šķības/greizas
ta ir stipri atkariigs no pashu durvju kvalitaates...pashu durvju ielikshana ir atstraadaatas tehnikas jautaajums , kur prakriski nekaadu kljuudu nevar buut..suudus taisa tieshi shaadi "vienu durvju gadaa ieliceeji"!!! taa ka nevajag, ja!!!!
shmurger, ta vien liekas, ka tu esi licis durvis tikai tipiskas perfektas regipsa sienas. Tur jau var but atstradatas tehnikas jautajums. Bet pamegini kadreiz nomainit durvis pagajusa gadsimta sakuma celtai majai, kurai visas sienas jau ir skibas del nosesanas. Tur atstradata tehnika nepalidzes un naksies vien no...ties ar limenosanu ta ka maz neliekas.
Seene rakstīja: shmurger, ta vien liekas, ka tu esi licis durvis tikai tipiskas perfektas regipsa sienas. Tur jau var but atstradatas tehnikas jautajums. Bet pamegini kadreiz nomainit durvis pagajusa gadsimta sakuma celtai majai, kurai visas sienas jau ir skibas del nosesanas. Tur atstradata tehnika nepalidzes un naksies vien no...ties ar limenosanu ta ka maz neliekas.
Lūgums pēc expertu viedokļa!
Sveiki!
Diemzžēl laikam atkārtošos ar iepriekšējām tēmām- slinkums rakņāties pa lapām.... sorry.
Jautājums vnk- meklēju SAAB 9-5 ap 2000-o gadu. Kam jāpievērš uzmanība pie pirkšanas- t.i. kas SAAB ir sāpīgākās vietas tehniskajā lauciņā.
Iepiekš no sirds pateicos!!!