Patīk izskats, patika kā iet 2.0 motorīts, kārba arī puslīdz ok darbojas (selespeed). Nepatika, ka pie 160 jau bija mīzīgi slaidos līkumiņos, kamēr ar M3 esmu lidojis 250-270 bez strjoma un visu kontrolējot. Salons prasts. 147 salons, parastā itāļu 'stilā'.
3.2 domāju, ka vispār nav vērts apskatīt, spolēs vienā spolēšanā, jo pat 2.0 jau kapājās konkrēti.
ja skaties uz jaunajiem, ko Auto Italia sopbrid izpardod, tad es teiktu, ka ir jaanjem ciet kameer veel ir. par taadu cenu objektiivi labaaku mashiinu nopirkt nevar un nekad arii nevarees.
2l benziins + selespeed kaarba ir rekomendeejamaa komplektaacija. diizelis lai arii cik labs tas nebuutu sportiskaa itaalju kupejaa ir taa kaa drusku diivaini.
ja tomeer luukojies uz lietotiem, tad 3.2 V6 sniegs visvairaak prieka, visvairaak karsta itaalju sporta atshkjiras ne tikai dzineeji, arii cita kaarba, bremzes, sajuugs, piekare. taa ir cita mashiina, kas buuveeta 240zs savaldiishanai. ne velti jauna vinja ir 10k eur daargaaka par visdaargaako 4 cilindru GT.
neskaties uz lietotiem pa 23k, ja pa 26k var panjemt jaunu ar 3 gad garantiju tepat un uzreiz. kaut vai maksimaali nokomplektaatu 147 diizeliiti pa 22k eur
Nu nez vai izdosies pa 26k eur dabuut tik labi nokomplekteetu GT, kaa tiek piedaavaats. Bet 147 jau nav vairs GT, tad jau tieshaam labaak skatos uz skoda octavia...
Jaunulis rakstīja: Nu nez vai izdosies pa 26k eur dabuut tik labi nokomplekteetu GT, kaa tiek piedaavaats.
tajaa linkaa ir uzskaiita komplektaacija. man shkjiet diez gan normaali. kas tad tai vaacu nobrauktajai pa 23k ir vairaak, iznjemot 100k km noskreejienu?
Bet 147 jau nav vairs GT, tad jau tieshaam labaak skatos uz skoda octavia...
elbee rakstīja: neskaties uz lietotiem pa 23k, ja pa 26k var panjemt jaunu ar 3 gad garantiju tepat un uzreiz. kaut vai maksimaali nokomplektaatu 147 diizeliiti pa 22k eur
www.autoit.lv/...
Tās cenas ir rovna tādas par kurām es varētu dabūt svaigu 2002 gada BMW M3 vai M5 zem ar ~ 80k noskrējiena ar kuriem vēl braukt un braukt ļoti ilgi
elbee rakstīja: neskaties uz lietotiem pa 23k, ja pa 26k var panjemt jaunu ar 3 gad garantiju tepat un uzreiz. kaut vai maksimaali nokomplektaatu 147 diizeliiti pa 22k eur
www.autoit.lv/...
Tās cenas ir rovna tādas par kurām es varētu dabūt svaigu 2002 gada BMW M3 vai M5 zem ar ~ 80k noskrējiena ar kuriem vēl braukt un braukt ļoti ilgi
Jaunulis rakstīja: Nu nez vai izdosies pa 26k eur dabuut tik labi nokomplekteetu GT, kaa tiek piedaavaats.
tajaa linkaa ir uzskaiita komplektaacija. man shkjiet diez gan normaali. kas tad tai vaacu nobrauktajai pa 23k ir vairaak, iznjemot 100k km noskreejienu?
Bet 147 jau nav vairs GT, tad jau tieshaam labaak skatos uz skoda octavia...
nu jaa taa... tad tieshaam varbuut labaak octavia
Tas nu gan ir viens antons.. tad jau tiešām labāk oktāvijas power lai ņem!
Jaunulis rakstīja: Elbe kljuudiijaas, jo alfaam garantija ir 2 gadi bez noskreejiena ierobezhojuma....
Protams, ka 02'.gada BMW ir labaakais
tak aizbrauc uz Auta Italia, apskati mashiinu, nokjer kaadu paardeveeju, uzdod vinjam jautaajumus, izmet kaadu liikumu. garantijas ir dazhaadas- jaunajaam 159 un Brera ir 2 gadi, vecajaam GT un 147 liidz shim bija 3 gadi. ja nu vieniigi vakar kaut kas ir mainiijies.
kaut gan es silti un patiesi rekomendeeju jaunulim iegaadaaties Skodu nevis Alfu GT vai 02 gada BMW, kuri teeree daudz degvielas, ir daargi apkopee, meedz sabojaaties utt.
ibio rakstīja: vo šito toč neizprotu. cilvis ir gatavs atdot 23k par 2 gadus vecu auto dēļ ekstrām, nekā nopirkt pilnīgi jaunu at tādām ekstrām ko pats vēlas par 3-5k eiro dārgāk, papildus saņemot garantiju.
elbee rakstīja: kaut gan es silti un patiesi rekomendeeju jaunulim iegaadaaties Skodu nevis Alfu GT vai 02 gada BMW, kuri teeree daudz degvielas, ir daargi apkopee, meedz sabojaaties utt.
Kas tieši apkopē ir dārgs? Eļļa, filtri? Neesi viens santīmjājējs? Pēdējo auto vispār palaimējās nopirkt ar svaigu apkopi. tagad 30k km bez probzām braukt vismaz. Domāju, ka dažam labam jaunam auto pa to laiku jau sāksies kaitinošas problēmiņas
elbee rakstīja: kaut gan es silti un patiesi rekomendeeju jaunulim iegaadaaties Skodu nevis Alfu GT vai 02 gada BMW, kuri teeree daudz degvielas, ir daargi apkopee, meedz sabojaaties utt.
Kas tieši apkopē ir dārgs? Eļļa, filtri? Neesi viens santīmjājējs? Pēdējo auto vispār palaimējās nopirkt ar svaigu apkopi. tagad 30k km bez probzām braukt vismaz. Domāju, ka dažam labam jaunam auto pa to laiku jau sāksies kaitinošas problēmiņas
imo tu par viņu samakāji krietni virs 30kE
un M sērijas bmw imo pērk viena iemesla dēļ - griekš kvalitatīvas gāšanas.
Pie 80kkm imo tur var nākties daudz ko samainīt - sākot jau ar sooooorta bremžu diskiem, kas droši vien sastādīs patīkamo kompāniju ikmēneša līzingam
Alfa Romeo GT
Vai kaads var pateikt Alfa Romeo GT plusus, miinusus. Kaadas runas kliist par sho konkreeto auto modeli.
Redzeeju, ka ir arii modelis ar diizeljdzineeju. Kas vinjiem tos dzineejus piegaadaa, kaa kalpo?
Nu, vienvaardsakot, nepiecieshama informaacija....