_PN_ rakstīja: Tas nav reāli. Ja nu vienīgi mērot pēc spidometra (spolējot uz vietas). Fizika ir fizika. Reaktīvais iznīcinātājs tā gan varētu ieskrieties.
_PN_ rakstīja: Tas nav reāli. Ja nu vienīgi mērot pēc spidometra (spolējot uz vietas). Fizika ir fizika. Reaktīvais iznīcinātājs tā gan varētu ieskrieties.
Ir gan reali, vienkarshi pirmais robs ir riktigi garsh +blokjis lai nespolee
_PN_ rakstīja: Tas nav reāli. Ja nu vienīgi mērot pēc spidometra (spolējot uz vietas). Fizika ir fizika. Reaktīvais iznīcinātājs tā gan varētu ieskrieties.
Ja ir 4x4 kaapeec gan ne ar taadu jaudu.
Tas nav reāli. Vajg nomērīt ar radaru ceļa apstākļos, tad var spriest par rezultātu. Pie tādas jaudas arī ar 4x4 var uz vietas spolēt baltos dūmos.
Kādu laiku atpakaļ rus auto žurnālā bija raksts par Evo 7 kas aprīkots ar "kulakveida ātrumkārbu" - nu kautkā tā, auto bija forsēts motors (līdz 350hp). Pēc kārbas montāžas tika testēts auto uz paātrinājumu, rezultāts bija 3.1 sec līdz 100 km/h. Tur bija piebilde ka tam visam esot traucējis mitrs asvalts un aukstais laiks. Tad ja skatās pēc šitādiem rezultātiem līdz 2.6 sec tālu vairs nava.
_PN_ rakstīja: Tas nav reāli. Ja nu vienīgi mērot pēc spidometra (spolējot uz vietas). Fizika ir fizika. Reaktīvais iznīcinātājs tā gan varētu ieskrieties.
Ja ir 4x4 kaapeec gan ne ar taadu jaudu.
Tas nav reāli. Vajg nomērīt ar radaru ceļa apstākļos, tad var spriest par rezultātu. Pie tādas jaudas arī ar 4x4 var uz vietas spolēt baltos dūmos.
Kādu laiku atpakaļ rus auto žurnālā bija raksts par Evo 7 kas aprīkots ar "kulakveida ātrumkārbu" - nu kautkā tā, auto bija forsēts motors (līdz 350hp). Pēc kārbas montāžas tika testēts auto uz paātrinājumu, rezultāts bija 3.1 sec līdz 100 km/h. Tur bija piebilde ka tam visam esot traucējis mitrs asvalts un aukstais laiks. Tad ja skatās pēc šitādiem rezultātiem līdz 2.6 sec tālu vairs nava.
Nu F1 gan ceļ, gan bremzē fenomenāli, bet domāt, ka no 3,1 dabūt līdz 2,6 ir viegli ir maigi izsakoties - naivi!
Tur katra daesmitdaļā maksā ieverojamu inženiertehnisko domu.
Ja atceramies elementāru matemātiku, kas ļoti novienkārsota skan sejojoši - lai divas reizes smagākam auto piešķirtu identisku dinamiku ir nepieciešams dzinējs ar ~4 (!) reizes lielāku jaudu...
Superauto 1175hp
Superauto 1175hp