airBaltic 571 miljona parāda pret valsti norakstīšana un pārdošanas mēģinājums

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Esam lielas afēras liecinieki. Nenormāli lielas summas parāda norakstīšanas pa kluso, bez informācijas sabiedrībai.

Bet vēl lielāka afēra, ka aviosabiedrību airBaltic grib pārdot un tā kā parāds norakstīts, tad ļoti apšaubāmi kļūst arī iespējamā airBaltic pārdošanas cena.

 
0pis Reģ.: 16.02.2023
0 0 Atbildēt

Mmmaitas!

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

"Šobrīd es nevaru nosaukt šī uzņēmuma vārdu [..]. Bet es varu apliecināt, ka tas ir ļoti nopietns spēlētājs aviācijas nozarē, sadarbībā ar kuru “airBaltic” var nākotnē vēl straujāk augt un piesaistīt jaunus ieņēmumus," runājot par "airBaltic" stratēģisko investoru, "Rīta Panorāmā" pauda satiksmes ministrs Kaspars Briškens ("Progresīvie").

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu pa telefonu Briškens runā par IPO, kas būtu publiska akciju pārdošana. Bet paralēli ir zināms, ka ir konkrēts pircējs. Diezgan miglaina shēma, kur īsti nav skaidrs, kas tad notiks. Skaidrs gan ir tikai tas, ka pamatkapitāla samazināšana nozīmē neko citu, kā akciju nominālvērtības samazināšanu.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Klāvs Vasks "airBaltic" padomes priekšsēdētājs šeit stāsta nepatiesību, jo 570 miljonu parāda norakstīšana būtiski maina uzņēmuma vērtību No 1:20

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 2 Atbildēt

Nu kur ir visi kviecēji, ka Ušakovs vienīgais zaglis, nevis valdošais režīms?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Apgalvojums ir nepatiess, tā kā nav jēgas par šo tālāk runāt.

Pasaki konkrēti, kurš to teica, ka vienīgais un vispār kāds te sakars

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kas tieši ir nepatiess? Nez kāds varētu būt sakars, ja mani nosauca par Ušakova attaisnotāju tieši par to, ka pieminēju airBaltic?!

Konkrēti, kurš to teica - topinamburs, bet var arī citus lielo zagļu noliedzējus tajā diskusijā atrast: iauto.lv/forums/topic/40617-transports-un-ista-ekologija?pnr=85

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Aicinu kaut kādas virtuves sarunas lūdzu atstāt pie sevis un nešķaidīt vienu no lielākajām afēras tēmām.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Nu tad varbūt ievies kaut kādu banu šajā diskusijā piedalīties tiem, kas šo afēru noliedz? Interesanti, ka afēras noliedzēju eksistenci sauc par "tēmas atšākidīšanu". Vai tomēr nav tā, ka tieši šādu cilvēku atbalsts ļauj politiķiem šīs shēmas viedot?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Kas te irA saimnieki? Experiments izveikts, lietas nostājās vietāāā.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Mani pārsteidza Siliņas un Rinkeviča mēģinājums pārlikt diskusiju no paša fakta, ka norakstīja milzīgu summu valsts naudas un nepareizu komunikāciju.

Turklāt norakstīšana notika slepeni, bez informācijas sabiedrībai.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Cik varētu maksāt orientējoši Airbus A220-300 viena lidmašīna? Nokomplektēta kā airBaltic

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Tam nav nozīmes. Aviokompānijas tās lidmašīnas nepērk, bet iznomā no lielajām līzinga kompānijām. Stāsts ir pavisam par ko citu - lidmašīnas trūkst, Boeing krīze šo trūkumu padara pavisam dramatisku, kā rezultātā ne Airbus, ne daži mazākie ražotāji, kas vēl atlikuši pārskatāmā termiņā pasūtījumus nepieņem un visa cīņa ir par tiesībām vispār tikt pie lidmašīnām, nevis cenu.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Nu cepums Tev no manis! Precīzi pateici.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Tāpēc jau pieminēju, jo Gauss saka, ka airBaltic ir 46 vai 48 A220-300 lidmašīnas un paredzētais iepirkums ir līdz 100.

Ja Lufthansa pērk airBaltic, tad var gadīties, ka darījums ir pat lētāks ne kā nopirkt lidmašīnas.

Nemaz nerunājot par riskiem aizvērt kompāniju, samainīt ar vecām lidenēm un mājas bāzi parcelt uz trešo valsti.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

"Gauss saka, ka airBaltic ir 46 vai 48 A220-300 lidmašīnas" ir propagandas naratīvs. Tauta domā, ka ir runa par lidmašīnām īpašumā, bet patiesībā ir runa tikai par tiesībām tās izmantot un maksāt līzingu.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Dotajā kontekstā ir svarīgi, ka šīs lidmašīnas ir uzņēmuma rīcībā un vēl svarīgāk, ka ir apsolīts zināms piegāžu apjoms

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tieši tā - ir runa par valdījumu un piegāžu līgumiem. Nevis īpašumu - attiecīgi ir jārunā par šo abstrakto jēdzienu vērtību, nevis pašu lidmašīnu fizisko vērtību. Jo tad, kad naratīvs tiek novirzīts uz pašu lidmašīnu vērtību (kā to dari tu), ir pavisam viegli to noraidīt, pasakot, ka tās lidmašīnas ir ar mīnuszīmi - t.i. milzīgām saistībām pret līzinga devēju un jāpriecājas no tā parāda tikt vaļā.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Par šhito tuftu jāprasa hansa savienībai un vācijietim!

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Ja Tev ir vairāk naudas kā Lufthansai un redzi iespēju uzvārīties, tak ej ar savu čemodānu pie Siliņas un Briškena un rādi ka esi vīrs. Nevis tikai padrist, ka te pārdod pa lēto, kad pašam pat aviobiļetei nav naudas un jākratās uz Eiropu ar smirdīgu dīzeli.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Hm... Kādēļ tu runā par "vairāk naudas", ja speciāli šim darījumam tiek iedota milzīga "atlaide" uz nodokļu maksātāju rēķina un Lufthansa jau ir gatavībā? Vai tad normāli nebūtu šādu darījumu izlikt vismaz kaut kāda veida izsolē, nevis pieņemt lēmumu par Latvijas nodokļu maksātāju dāvanu konkrētam uzņēmumam? Varbūt ir tā, ka "pašam pat aviobiļetei nav naudas un jākratās uz Eiropu ar smirdīgu dīzeli." tieši tādēļ, ka šī nauda ir ierēdņu iekasēta un izlietota šajā shēmā?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

P.S. iAuto - rekur konkrēts vārdā saucams noliedzējs klāt, bet man jau nebija taisnība, vai ne?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Tevi pat dirst sūtīt nav jēgas, jo to esi atnācis darīt kā reiz šeit.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Klau, kait kā no personiskā ejam uz pašu diskusiju pēc būtības.

No Satiksmes ministrijas pārstāvja teiktā, ka šito visu piedāvā Gauss, tātad nav atklāta konkursa, kur kāds cits bez Lufthansa var izteikt piedāvājumu!

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Vārdā nenosauktu stratēģisko investoru, kurš sākotnēji varētu iegūt 10 % lidsabiedrības akciju, liecina raidījuma “de facto” rīcībā esoša informācija

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

airBaltic 2024 pirmajā pusgadā rekorda apgrozījums, bet arī  88 miljoni eiro zaudējumi, kā rezultātā piesaistīja naudas līdzekļus ar obligāciju izdošanu par augstajiem 14.5% procentiem.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tā dēvētajai "sabiedrībai" (lohiem) nav reālu iespēju ietekmēt šādus lēmumus vai procesus.Uz šo brīdi iespēja ir tuvu nullei, jo pats šis mehānisms ir gadiem ilgi apzināti mērķtiecīgi būvēts- rūpīgi saliekot šķietami maznozīmīgus klucīšus un novēršot sabiedrības uzmanību ar dažādām ākcijām un finansiālo repressiju draudiem. Ietekmēt varētu vai nu kādi politiskie oponenti (attiecībā par kuru labajiem (nesavtīgajiem) nodomiem "sabiedrībai" nav nekādu tiešu garantiju), vai nu kādi pārbaudītāji no "eiropas".Tā kā tādi eurouzraugi (līdz šim) isti nav interesi (vai vismaz bažas) izrādījuši, tad īespējams ka abām šīm vērienīgajām afērām (gan Air, gan Rail) tās "patiesās" kājas aug kāreiz kkur tur "eurolīmenī". 

Vienīgais, kas te ir nepārprotami skaidrs- par visu šo ārprāta cūcību visa LV sabiedrība tagad maksās gadu desmitiem.Pilnā mērā izbaudot nodokļu,slaucamsodu un patēriņa cenu pieaugumu pilnīgi jebkurā iespējamajā veidā un jomā.Šharlatāni vienkārši ieņirdz/sejā, bet ne "vainīgo" ne arī kādas "izejas" te praktiski nav.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti