Mmmaitas!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Mmmaitas!
"Šobrīd es nevaru nosaukt šī uzņēmuma vārdu [..]. Bet es varu apliecināt, ka tas ir ļoti nopietns spēlētājs aviācijas nozarē, sadarbībā ar kuru “airBaltic” var nākotnē vēl straujāk augt un piesaistīt jaunus ieņēmumus," runājot par "airBaltic" stratēģisko investoru, "Rīta Panorāmā" pauda satiksmes ministrs Kaspars Briškens ("Progresīvie").
Nu pa telefonu Briškens runā par IPO, kas būtu publiska akciju pārdošana. Bet paralēli ir zināms, ka ir konkrēts pircējs. Diezgan miglaina shēma, kur īsti nav skaidrs, kas tad notiks. Skaidrs gan ir tikai tas, ka pamatkapitāla samazināšana nozīmē neko citu, kā akciju nominālvērtības samazināšanu.
Nu kur ir visi kviecēji, ka Ušakovs vienīgais zaglis, nevis valdošais režīms?
Apgalvojums ir nepatiess, tā kā nav jēgas par šo tālāk runāt.
Pasaki konkrēti, kurš to teica, ka vienīgais un vispār kāds te sakars
Kas tieši ir nepatiess? Nez kāds varētu būt sakars, ja mani nosauca par Ušakova attaisnotāju tieši par to, ka pieminēju airBaltic?!
Konkrēti, kurš to teica - topinamburs, bet var arī citus lielo zagļu noliedzējus tajā diskusijā atrast: iauto.lv/forums/topic/40617-transports-un-ista-ekologija?pnr=85
Aicinu kaut kādas virtuves sarunas lūdzu atstāt pie sevis un nešķaidīt vienu no lielākajām afēras tēmām.
Nu tad varbūt ievies kaut kādu banu šajā diskusijā piedalīties tiem, kas šo afēru noliedz? Interesanti, ka afēras noliedzēju eksistenci sauc par "tēmas atšākidīšanu". Vai tomēr nav tā, ka tieši šādu cilvēku atbalsts ļauj politiķiem šīs shēmas viedot?
Kas te irA saimnieki? Experiments izveikts, lietas nostājās vietāāā.
Mani pārsteidza Siliņas un Rinkeviča mēģinājums pārlikt diskusiju no paša fakta, ka norakstīja milzīgu summu valsts naudas un nepareizu komunikāciju.
Turklāt norakstīšana notika slepeni, bez informācijas sabiedrībai.
Cik varētu maksāt orientējoši Airbus A220-300 viena lidmašīna? Nokomplektēta kā airBaltic
Tam nav nozīmes. Aviokompānijas tās lidmašīnas nepērk, bet iznomā no lielajām līzinga kompānijām. Stāsts ir pavisam par ko citu - lidmašīnas trūkst, Boeing krīze šo trūkumu padara pavisam dramatisku, kā rezultātā ne Airbus, ne daži mazākie ražotāji, kas vēl atlikuši pārskatāmā termiņā pasūtījumus nepieņem un visa cīņa ir par tiesībām vispār tikt pie lidmašīnām, nevis cenu.
Nu cepums Tev no manis! Precīzi pateici.
Tāpēc jau pieminēju, jo Gauss saka, ka airBaltic ir 46 vai 48 A220-300 lidmašīnas un paredzētais iepirkums ir līdz 100.
Ja Lufthansa pērk airBaltic, tad var gadīties, ka darījums ir pat lētāks ne kā nopirkt lidmašīnas.
Nemaz nerunājot par riskiem aizvērt kompāniju, samainīt ar vecām lidenēm un mājas bāzi parcelt uz trešo valsti.
"Gauss saka, ka airBaltic ir 46 vai 48 A220-300 lidmašīnas" ir propagandas naratīvs. Tauta domā, ka ir runa par lidmašīnām īpašumā, bet patiesībā ir runa tikai par tiesībām tās izmantot un maksāt līzingu.
Dotajā kontekstā ir svarīgi, ka šīs lidmašīnas ir uzņēmuma rīcībā un vēl svarīgāk, ka ir apsolīts zināms piegāžu apjoms
Tieši tā - ir runa par valdījumu un piegāžu līgumiem. Nevis īpašumu - attiecīgi ir jārunā par šo abstrakto jēdzienu vērtību, nevis pašu lidmašīnu fizisko vērtību. Jo tad, kad naratīvs tiek novirzīts uz pašu lidmašīnu vērtību (kā to dari tu), ir pavisam viegli to noraidīt, pasakot, ka tās lidmašīnas ir ar mīnuszīmi - t.i. milzīgām saistībām pret līzinga devēju un jāpriecājas no tā parāda tikt vaļā.
Par šhito tuftu jāprasa hansa savienībai un vācijietim!
Ja Tev ir vairāk naudas kā Lufthansai un redzi iespēju uzvārīties, tak ej ar savu čemodānu pie Siliņas un Briškena un rādi ka esi vīrs. Nevis tikai padrist, ka te pārdod pa lēto, kad pašam pat aviobiļetei nav naudas un jākratās uz Eiropu ar smirdīgu dīzeli.
Hm... Kādēļ tu runā par "vairāk naudas", ja speciāli šim darījumam tiek iedota milzīga "atlaide" uz nodokļu maksātāju rēķina un Lufthansa jau ir gatavībā? Vai tad normāli nebūtu šādu darījumu izlikt vismaz kaut kāda veida izsolē, nevis pieņemt lēmumu par Latvijas nodokļu maksātāju dāvanu konkrētam uzņēmumam? Varbūt ir tā, ka "pašam pat aviobiļetei nav naudas un jākratās uz Eiropu ar smirdīgu dīzeli." tieši tādēļ, ka šī nauda ir ierēdņu iekasēta un izlietota šajā shēmā?
P.S. iAuto - rekur konkrēts vārdā saucams noliedzējs klāt, bet man jau nebija taisnība, vai ne?
Tevi pat dirst sūtīt nav jēgas, jo to esi atnācis darīt kā reiz šeit.
Vārdā nenosauktu stratēģisko investoru, kurš sākotnēji varētu iegūt 10 % lidsabiedrības akciju, liecina raidījuma “de facto” rīcībā esoša informācija
airBaltic 2024 pirmajā pusgadā rekorda apgrozījums, bet arī 88 miljoni eiro zaudējumi, kā rezultātā piesaistīja naudas līdzekļus ar obligāciju izdošanu par augstajiem 14.5% procentiem.
Tā dēvētajai "sabiedrībai" (lohiem) nav reālu iespēju ietekmēt šādus lēmumus vai procesus.Uz šo brīdi iespēja ir tuvu nullei, jo pats šis mehānisms ir gadiem ilgi apzināti mērķtiecīgi būvēts- rūpīgi saliekot šķietami maznozīmīgus klucīšus un novēršot sabiedrības uzmanību ar dažādām ākcijām un finansiālo repressiju draudiem. Ietekmēt varētu vai nu kādi politiskie oponenti (attiecībā par kuru labajiem (nesavtīgajiem) nodomiem "sabiedrībai" nav nekādu tiešu garantiju), vai nu kādi pārbaudītāji no "eiropas".Tā kā tādi eurouzraugi (līdz šim) isti nav interesi (vai vismaz bažas) izrādījuši, tad īespējams ka abām šīm vērienīgajām afērām (gan Air, gan Rail) tās "patiesās" kājas aug kāreiz kkur tur "eurolīmenī".
Vienīgais, kas te ir nepārprotami skaidrs- par visu šo ārprāta cūcību visa LV sabiedrība tagad maksās gadu desmitiem.Pilnā mērā izbaudot nodokļu,slaucamsodu un patēriņa cenu pieaugumu pilnīgi jebkurā iespējamajā veidā un jomā.Šharlatāni vienkārši ieņirdz/sejā, bet ne "vainīgo" ne arī kādas "izejas" te praktiski nav.
airBaltic 571 miljona parāda pret valsti norakstīšana un pārdošanas mēģinājums
Esam lielas afēras liecinieki. Nenormāli lielas summas parāda norakstīšanas pa kluso, bez informācijas sabiedrībai.
Bet vēl lielāka afēra, ka aviosabiedrību airBaltic grib pārdot un tā kā parāds norakstīts, tad ļoti apšaubāmi kļūst arī iespējamā airBaltic pārdošanas cena.