ārā ir ziema ar sniegu,ja kas
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ārā ir ziema ar sniegu,ja kas
Bāc, tūlīt te sāksies ņirgāšanās...
ESP ja deg panelī, tad ir atslēgts. Iedarbinot mašīnu tas ieslēdzas automātiski.
markss rakstīja: ārā ir ziema ar sniegu,ja kas
Nu tik daudz es pats redzu. Bet mani interese tas pogas funkcija. Vai izbraucot uz piesniguša meža ceļa man ta poga butu jānospiež, lai likuma neilidotu gravi?
A6 rakstīja: Bāc, tūlīt te sāksies ņirgāšanās...
ESP ja deg panelī, tad ir atslēgts. Iedarbinot mašīnu tas ieslēdzas automātiski.
Liels PALDIES, A6. Viss skaidrs. jautājumu nav. Veiksmīgu dienu.
Safety First!
ko reāli tas esp dara?
man tjipa arī laikam ir, neesu pārliecināts, bet kaut kāda tāda lampočka iedegās kad atslēgu pagriež
paldies, atradu
ESP – elektroniskā trajektorijas stabilizācijas sistēma
Līkumos elektroniskā trajektorijas stabilizācijas sistēma ar indikatoru palīdzību analizē sakarību starp stūres riteņa stūri, ātrumu un centrbēdzes spēku. Nevadāmas sānslīdes gadījumā sistēma stabilizē automašīnu vajadzīgā trajektorijā, piebremzējot vienu vai vairākus riteņus ar ABS sistēmas palīdzību un/vai izmainot dzinēja apgriezienu skaitu.
nu ja- un rekjinies ka kluchi aizmugure bus jamaina biezhak kaa auto bez ESP te darba dzheki brininjas ka autinjam pakaljejie kluchi nodilst atraka par priekshejiem kibernekjika
rt rakstīja: paldies, atradu
ESP – elektroniskā trajektorijas stabilizācijas sistēma
Līkumos elektroniskā trajektorijas stabilizācijas sistēma ar indikatoru palīdzību analizē sakarību starp stūres riteņa stūri, ātrumu un centrbēdzes spēku. Nevadāmas sānslīdes gadījumā sistēma stabilizē automašīnu vajadzīgā trajektorijā, piebremzējot vienu vai vairākus riteņus ar ABS sistēmas palīdzību un/vai izmainot dzinēja apgriezienu skaitu.
ja stabilizē;braucot paris ziemas atpakaļ ar A6 kvatru pa tramvaja sliedēm ta sistema ta nostabilizeja ka vienā momenta auto bija šķersam ceļam ar purnu pret maļa stavošo.labi ka trums bija maziņš nu bet sajutas bija neizsakamas ,auto bija nogajis 5000,km,tajau sistema nav sliktabet pret fizikas likumiem bišķit pa svaku,
Marchiks_ rakstīja:
A6 rakstīja: Bāc, tūlīt te sāksies ņirgāšanās...
ESP ja deg panelī, tad ir atslēgts. Iedarbinot mašīnu tas ieslēdzas automātiski.
Bet ja ESP sāk strādāt, tad lampiņa arī iedegās?
Līdz ko lampiņa sāk mirgot tas nozīmē, ka ESP vai Tracking control (Pretbuksēšana) strādā.
ja gribi nedaudz patrakot pa lauku ceļiem ar skaistām sānslīdēm , tad tas ESP ir jāslēdz ārā , jo savādāk tik čakarēsi savu audi
Ja ir jābrauc stāvā kalnā . tad rubī laukā.
senuks rakstīja: Ja ir jābrauc stāvā kalnā . tad rubī laukā.
nemāci cilvēkam visādas dumības ! ja braukšanas iemaņas ir viduvējas - ESP ir tikai un vienīgi labs palīgs. Protams, ja esi vismaz amatieru sporta klases cienīgs braucējs, tad vari ESP , ABS un daudzas citas noderīgs elektronikas fīčas ignorēt... Bet tā kā 98% autobraucēju nav nedz Loebi nedz Ivari Caunes, atliek tik braukt ar prātu un nemēģināt apjāt dabu-māti un fizikas likumus
un nevajag te dramatizēt par tramvaja sliedēm, nodilušjiem klučiem un sazin kādām vēl briesmām. ESP ir viena laba, noderīga lieta vidusmēra braucējam, kādu pie mums ir pārliecinošs vairums... A idiotu rokās tāpat nekad nekāds ESP, TCS, ABS u.c. fīškas nelīdzēs
P.s. vairumam auto ESP sistēmu manuāli var atslēgt tikai līdz 50 km/h. Tikko ātrums ir lielāks par 49 - tā ESP ieslēdzas automātiski.
A4 ESP poga (izslēgts vai ieslēgts)