Un? Riepaam spiediens ir pareizs.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Un? Riepaam spiediens ir pareizs.
Tas ir normaali, ja cilveekam labaa roka ir garaaka par kreiso...
Savirze ir kaartiibaa, paarbaudiiju pie laba meistara.
Man ar veco 850 volvo bija lidziigi. Pie vainas bija piekare - konkretaas stabilizatora stienis. kameer brauc normali, pat negrabeeja, bet kaa saac bremzeties, tad vienaa pusee bukse bija nekaada un uz to pusi arii vilka.
Sataisiiju piekari, noreguleju savirzi un viss bija OK.
vai Tu pats nesveri virs 150KG ???????????
Pats sveru normaali
Par piekari laba doma, jaapaarbauda. Riepas neeed, savirze bija kaartiiba un ir. Braucot, ripinoties nevelk ne uz vienu pusi, bet tieshi bremzeejot.
Tad jau centrālais bremžu cilindrs nevienmērīgi sadala bremzēšanu!?
pirdiens rakstīja: Tad jau centrālais bremžu cilindrs nevienmērīgi sadala bremzēšanu!?
Bet ja jau cilveks bijis uz bremzu stenda un bija ok?
nevaid bliezts
moska lanzeris naff izvilkts liidz galam, liidz ar to ritenju baaze izmainiita
Tu to opeli jau ilgi brauc, jebsu panjeemi, un tagad saac skruuveet
Auto nav sists. Gruuti pateikt kad saakas taa vilkshana pa labi, pasham liekas, ka peec mana bremzhu remonta, bet peec taa es izgaaju TA un tur abas puses sakrita preciizi. Paarbaudiishu piekari, iespeejams, ka tur kaut kas izbeidzies.
ibio rakstīja:
Ozz rakstīja: nevaid bliezts
moska lanzeris naff izvilkts liidz galam, liidz ar to ritenju baaze izmainiita
Tu to opeli jau ilgi brauc, jebsu panjeemi, un tagad saac skruuveet
tādā gadījumā savirzi nemaz normāli nevarētu noregulēt.
Neviens jau arii nav teicis, ka taa savirze ir reguleta uz normala stenda. Varbuut "labais meistars" ar ruletiiti atmeera un viss.
iemet kreisā pusē 2 cementa maisus
ibio rakstīja:
Ozz rakstīja: nevaid bliezts
moska lanzeris naff izvilkts liidz galam, liidz ar to ritenju baaze izmainiita
Tu to opeli jau ilgi brauc, jebsu panjeemi, un tagad saac skruuveet
tādā gadījumā savirzi nemaz normāli nevarētu noregulēt.
Peec manas saprasanas-savirze arii taapeec ir savirze, ka vinju var reguleet dajebkaa....
Ozz rakstīja:
ibio rakstīja:
Ozz rakstīja: nevaid bliezts
moska lanzeris naff izvilkts liidz galam, liidz ar to ritenju baaze izmainiita
Tu to opeli jau ilgi brauc, jebsu panjeemi, un tagad saac skruuveet
tādā gadījumā savirzi nemaz normāli nevarētu noregulēt.
Peec manas saprasanas-savirze arii taapeec ir savirze, ka vinju var reguleet dajebkaa....
vo vo !
abas puses ir vienada razhotaja un diluma bremzhu kluchi?
shearer rakstīja: abas puses ir vienada razhotaja un diluma bremzhu kluchi?
Gan jau ka ruupniicaa bremzu kluciem buus slikti obkatku izveikushi, kaa rezultaataa kreisais piedilis svakaak nekaa labais
$iiri, iemaacies lasiit, nevis mekleet paziistamus burtus
Cien autors tagad vareetu izdariit taa-
iziet aaraa pie masiinas, panjemt ritenjatsleegu un paarbaudiit, vai kaads ritenis nav atskruuveejies...
tad vareetu labo priekseejo samainiit ar kreiso aizmugureejo, un meegjinaat pabremzeet
un ja veel tad nekas namainaas, tad zinjot mums
shaubous, vai juuzeris zin kur ir atsleega ritena skruevesanai
pirdiens rakstīja: Tad jau centrālais bremžu cilindrs nevienmērīgi sadala bremzēšanu!?
man tieši šā iemesla dēļ (centrālais bremžu cilindrs ) bija tāda pati vaina to nomainīju un viss ir Ok mazda 626 91 gads
te tak vienā topicā bija kāds umņiks ierakstījis, ka tās mašīnas, kurām stūre ir kreisajā pusē, velk pa labi
Tehniskajā pārbaudes laikā bremzes spiež pa maksimumu. Un maksimālais bremzēšanas spēks ir vienāds. Dzīvē jau ļoti reti kad bremzes spiež līdz galam. Un drusku piebremzējot tas spēks var atškirties....
Ja spiediens riepās vienāds, riteņi labi pieskrūvēti, ar piekari viss kārtībā - tad atliek tikai galvenais bremžu cilindrs.
Kaut gan- varbūt tā ir bremžu piedilšanas vaina. Ja jau viss jauns salikts, tad vajag kādu laiku lai diski un kluči piedilst viens pie otra. Ja pēc kādas nedēļas vaina nepāriet - tad jāmeklē kas par lietu.
Man pie vainas bija bumbļi riepas iekšpusē (uz bedrēm pārsistas riepas).
pameegjini samainiit priekshas ritenjus vietaam. Protams ja nav virziens riepaam. Ja ir virziens tad met aizmugureejos uz priekshu. Gadaas , ka riepas dilums nepareizs un tad shitaa velk autinju. Par savirzes uzlikshanas precizitaati esi paarliecinaats? Labaa servisaa tika tas darbinjsh veikts?
Auto velk pa labi
Sveiki!
Man ir taada situaacija - vasaras beigaas veicu Opel Omega 98g 2.5 benziins bremzhu sisteemas remontu - nomainiiju diskus, kolodkas, nonjeemu supportus, iztiiriiju tos, cilindrus notiiriiju, jaunas mazhetes, nomainiiju bremzhu eelju uz dot5. Izgaaju tehnisko. bremzes kaartiibaa - abas puses, gan prieksha, gan pakalja bremzeejas vienaadi. Bet bremzeejot auto velk pa labi! Paarbaudiiju savirzi, taa ir kaartiibaa. Ko veel izdariit? Atgaisot veelreiz bremzhu sisteemu? Peec kaa tas vispaar izskataas?
Paldies!