Ak, Dievs, cik daudz to km!
Nevarēji nokruķīt uz 119 000???
p.s.sorrī par offtopic! 120 kkm gadā ir normāli šādam auto!
Ak, Dievs, cik daudz to km!
Nevarēji nokruķīt uz 119 000???
p.s.sorrī par offtopic! 120 kkm gadā ir normāli šādam auto!
ja interesē bildes, iedodiet e-pastu, nosūtīšu
Nja, Scania arī āfrikā ir SCANIA, nepilnas dienas laikā notirgots!!!
krishus rakstīja: Nja, Scania arī āfrikā ir SCANIA, nepilnas dienas laikā notirgots!!!
Laikam cena pārāk draudzīga! Moš kādus pāris tūkstošus EUR vajadzēja piemest?
Priekš pārvadājumiem uz Krieviju būs labu labais(EURO 3 un Schmitz puspiekabe). Kaut gan, kas no tās SCANIA vairs ir palicis pēc 800tkm![]()
![]()
![]()
SEMSS rakstīja: Priekš pārvadājumiem uz Krieviju būs labu labais(EURO 3 un Schmitz puspiekabe). Kaut gan, kas no tās SCANIA vairs ir palicis pēc 800tkm
šitiem auto lielie ieguldījumi sākas ap 1,5milj km, kaut gan viss atkarīgs no blīves, un auto notirgots igaunim, kas brauks uz Itāliju
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
23
Scania+Schimtz
Tiek tirgota Scania 124, 2000.g. 12l PDE motors- euro3, 420zs, Topline, retarders, c-smēre, disku bremzes, bākas 700 + 200L, autonomka (sausā), kondicionieris, visas riepas jaunas, noskrējiens ap 800 k (patiesais), laba stāvoklī ar TA
tirgojas komplekta ar puspiekebi Schmitz, 2000.g., asis BPW (trumuļi), riepas vienai asij jaunas, pārējās ap 50...60%, TA
Sastāva cena 30 000 eur + PVN
krishus8@inbox.lv