saab 96

KurBads Reģ.: 24.07.2001
 
1 2 3 4
KurBads Reģ.: 24.07.2001
0 0 Atbildēt

bizenajs rakstīja:

KurBads rakstīja: ... ir jau ar paarkraasots ... 3 gadus peeec razosanas ... `76 un `79 attieciigi. kaada maarrutka peec - nezinu ...

vo, taa jau te speciem shkjita, ne man, man liidz specam veel taalu, nu ko, mozh ka tomeer bijis sists???

nu pilniibaa parkraasots ir jociigi ... ja ir bijis sists tad jau kraaso tiki sisto dalu ... ja ir bijis ripojis, veelies taa, ka visi stuuri ir bijusi apsisti, tad jau, manupraat, tas auto buutu luuznos ...

kaa lai noveertee vai ir bijis sists ...?

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Par sišanu nevar saimniekam uzjautāt? Iespējams, ka šis pastāsta kas un kā.

Ja pašam ir kur krāmēties un ir zināšanas, kā to darīt,, tad savest tādu autiņu kārtībā nav tik traki. Darbs protams būs afigennijs, bet ir izdarāms.

Bet ja par to visu jāmaksā kādam citam, tad labāk nopirkt tādu, kas patreiz ripo pa ielām un ir normālā tehniskā kārtībā. Lai arī iegādes cena būs stipri lielāka, tomēr beigās ekonomiskais ieguvums būs jūtams.

Mans subjektīvais viedoklis.

KurBads Reģ.: 24.07.2001
0 0 Atbildēt

spainis rakstīja: Par sišanu nevar saimniekam uzjautāt? Iespējams, ka šis pastāsta kas un kā.

Mans subjektīvais viedoklis.

Pajautaat var un tas, protams, tiks dariits ...

primo Reģ.: 22.07.2002
0 0 Atbildēt

esmu nodevies celtniecībai, bet pazudis, noteikti - nē.

par spoguļvirsmām. kloķenes un sadalenes slīdgultņiem, domājams, gaiss klāt netiek. plāna kārtiņa sapiestas eļļas var stāvēt suņa mūžu. a cilindri pieslīpēsies. ir redzēti slīpēti bloki, kas pēc slīpēšanas ir paspējuši aprūsēt, apsmērēti ar eļļu, saskrūvēti, iet tā ka nemetas. protams, ideāli, ja būtu iespēja iedarbināt, paklausīties dziesmu un kādu riņķi izlaist.

lohnesis Reģ.: 26.06.2005
0 0 Atbildēt

Bet ja par to visu jāmaksā kādam citam, tad labāk nopirkt tādu, kas patreiz ripo pa ielām un ir normālā tehniskā kārtībā. Lai arī iegādes cena būs stipri lielāka, tomēr beigās ekonomiskais ieguvums būs jūtams....

Piekrītu pilnībā. Dažas vēl neminētas idejas par pārkrāsošanu : Saab 96 vēsturē ir zināmi gadījumi, kad kaut kas ar lielu virsbūves krāsojama daļu aiziet grīstē ( Somijas rūpnīcas feileris ). Tad Saab ir ticis pārkrāsots pilnībā pēc pāris gadu ekspluatācijas . Tikai tas attiecās uz pēdējiem izlaides gadiem un ne uz 1976-to. Un vai par uzsistu un saremontētu būtu tik ļoti jāsatraucās ? Lai būtu oblektīvāks spriedums ir nepieciešamas salona un motortelpas bildes. Pārkrāsot varēja lai atsvaidzinātu krāsojumu, vienkārši tāpat ( pulierpastu agrajā bērnībā ). Visa, šeit komentus norādītā, ņemšanās atmaksājas ja ir laba virsbūve. Ja auto glabājies ūdens tuvumā, tad arī var būt cerība, ka ar virsbūves gumijām nav nemaz tik traki. Ar motora blīvslēgiem, korķa blīvēm un gāzu sadales tekstolīta zobratiem gan var būt tu-tū. Un ja auto Tev patīk, tad ņem tik ciet.

bizenajs Reģ.: 20.09.2002
0 0 Atbildēt

laikam ataust gaisma par lohnesha iistenaas sejas apriseem

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Pielaidaam coma faatera zhiguli, kursh bija staaveejis pagrabaa arii gadus 10.

uzliek akji, degvielu vislabaak no plastmasas pudeles pa taisno pie degvielas suuknja.Paaris karotes degvielas karburatoraa-un ievelkam.ja ir dzirkstele-tad leks arii

Nezinite Reģ.: 10.09.2002
0 0 Atbildēt

bizenajs rakstīja: laikam ataust gaisma par lohnesha iistenaas sejas apriseem

nepagāja ne divi gadi

Hirsch Reģ.: 20.06.2002
0 0 Atbildēt

Nezinite rakstīja:

bizenajs rakstīja: laikam ataust gaisma par lohnesha iistenaas sejas apriseem

nepagāja ne divi gadi

Bize jau tai pasākumā nebija

bizenajs Reģ.: 20.09.2002
0 0 Atbildēt

Piektdienis rakstīja:

Hirsch rakstīja:

Nezinite rakstīja:

bizenajs rakstīja: laikam ataust gaisma par lohnesha iistenaas sejas apriseem

nepagāja ne divi gadi

Bize jau tai pasākumā nebija

Tagadeejais Lohnesis arii

vot tieshi taa!!!! tas, ko zin Neziniite un Hirsh ir 2 gadus veca vesture, kas ieguvusi jaunus sejas vaibstus...

lohnesis Reģ.: 26.06.2005
0 0 Atbildēt

Vai Tev ir jaunumi, Kurbad ?

KurBads Reģ.: 24.07.2001
0 0 Atbildēt

lohnesis rakstīja: Vai Tev ir jaunumi, Kurbad ?

nee ... grasiijos sodien skatiit, bet laikam netiksu un buus jaatliek uz riitu ...

sakiet man, ka 96 ir konstruktors un to var "uzcelt" no 14 gadu miega ar jaunu ellju, sveceem un labu atsleegu komplektu maajas gaaazaa ... ja nee, tad vinjam ir nepieciesams treileris uz LV kas pie summas pieliek klaat vel kaadus 500 eur ja taa veel ir aktuaala cena ...

bizenajs Reģ.: 20.09.2002
0 0 Atbildēt

KurBads rakstīja:

lohnesis rakstīja: Vai Tev ir jaunumi, Kurbad ?

nee ... grasiijos sodien skatiit, bet laikam netiksu un buus jaatliek uz riitu ...

sakiet man, ka 96 ir konstruktors un to var "uzcelt" no 14 gadu miega ar jaunu ellju, sveceem un labu atsleegu komplektu maajas gaaazaa ... ja nee, tad vinjam ir nepieciesams treileris uz LV kas pie summas pieliek klaat vel kaadus 500 eur ja taa veel ir aktuaala cena ...

hmm, es savu esmu patreiz tikai izjaucis....driiz jaasaak likt kopaa.. ja ir shtrumi, domaaju, ka taa nav sarezhgjiita proceduura.

bizenajs Reģ.: 20.09.2002
0 0 Atbildēt

bet nu, kaa zinaams, kompetentaaku par lohnesi diezvai te samekleesi.

KurBads Reģ.: 24.07.2001
0 0 Atbildēt

bizenajs rakstīja:

hmm, es savu esmu patreiz tikai izjaucis....driiz jaasaak likt kopaa.. ja ir shtrumi, domaaju, ka taa nav sarezhgjiita proceduura.

tas attiecas arī uz motoru? bisku tas pasaakums sarezgiitaks ar to, ka esmu BEL un tas auto vareetu (ja nu tik tiesaam nonaak manaas rokaas) buut "jaaatdzivina" seit ... attieciigi, es buutu MAX ieintereseets to izdariit pats bez nepiecieamiibas dziit uz servisu, kas plees kaa min 50 eur mehaanika darba stundaa ...

ja tas auto nozimeetu tikai DIY darbus, tad vareetu njemt ... bet to jau ieprieks nevar paredzeet ...

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Neceri, ka tas kraams pats uz LV atbrauks...

taapat neceri, ka uz ielas vai pagalmaa pats vinju novediisi liidz kondiicijai....

tikliidz saaksi darbinaat, visi skjidrumi pasi lauziisies uz aaru, ja ne no saakuma, tad peec pirmajiem tuukstos kilometriem kaa likts.Skruuves buus ieruuseejusas namertvo, luuziis ka nu tikai...

visaas vietaas, kur temperetuuras svaarstiibas paarsniedz atmosfeeras temp. gumijas izbeigsies.

saaks jukt visneiedomaajamaakaas lietas, kuras it kaa izskaaas ok....

Pats gan jau ka var paarlasiit piekari, nekaa sarezgjiita tur nav, bet vajadzees labu urbmasiinu (arii stacionaaro), mazo fleksi, labu mucinju komplektu ar garo kardaanu.Lodaamuru, testeri, stroboskops ar nenaaktu par naavi.Labas uzgrieznju atsleegas, vienaa pusee radzinjatsleega, otraa "uzmetamaa".Pilnu komplektu! arii ar nepaara cipariem-7, 9, 11 , 15 utt...

P.N

negribu Tevi sabiedeet, bet pats pakjeeru 200. volvi, kursh 10 gadu laikaa pa LV bija nomizojis 60 tuukstosus.Nobraucu veel 10, un tad saakaas...

KurBads Reģ.: 24.07.2001
0 0 Atbildēt

bizenajs rakstīja:

hmm, es savu esmu patreiz tikai izjaucis....driiz jaasaak likt kopaa.. ja ir shtrumi, domaaju, ka taa nav sarezhgjiita proceduura.

tas attiecas arī uz motoru? bisku tas pasaakums sarezgiitaks ar to, ka esmu BEL un tas auto vareetu (ja nu tik tiesaam nonaak manaas rokaas) buut "jaaatdzivina" seit ... attieciigi, es buutu MAX ieintereseets to izdariit pats bez nepiecieamiibas dziit uz servisu, kas plees kaa min 50 eur mehaanika darba stundaa ...

ja tas auto nozimeetu tikai DIY darbus, tad vareetu njemt ... bet to jau ieprieks nevar paredzeet ...

bizenajs Reģ.: 20.09.2002
0 0 Atbildēt

KurBads rakstīja:

bizenajs rakstīja:

hmm, es savu esmu patreiz tikai izjaucis....driiz jaasaak likt kopaa.. ja ir shtrumi, domaaju, ka taa nav sarezhgjiita proceduura.

tas attiecas arī uz motoru? bisku tas pasaakums sarezgiitaks ar to, ka esmu BEL un tas auto vareetu (ja nu tik tiesaam nonaak manaas rokaas) buut "jaaatdzivina" seit ... attieciigi, es buutu MAX ieintereseets to izdariit pats bez nepiecieamiibas dziit uz servisu, kas plees kaa min 50 eur mehaanika darba stundaa ...

ja tas auto nozimeetu tikai DIY darbus, tad vareetu njemt ... bet to jau ieprieks nevar paredzeet ...

ar motoru ir taa, ka es pats to nejaucu, man to izdariis. vispaariibaa jau nezinu, ja dziivosi taizemee veel ilgu laiku, tad jau peerc tik nost leenaam chubini augshaa, ja ja tikai kaadus paaris gadus, droshi vien jaaved uz LV.

KurBads Reģ.: 24.07.2001
0 0 Atbildēt

bizenajs rakstīja:

KurBads rakstīja:

bizenajs rakstīja:

hmm, es savu esmu patreiz tikai izjaucis....driiz jaasaak likt kopaa.. ja ir shtrumi, domaaju, ka taa nav sarezhgjiita proceduura.

tas attiecas arī uz motoru? bisku tas pasaakums sarezgiitaks ar to, ka esmu BEL un tas auto vareetu (ja nu tik tiesaam nonaak manaas rokaas) buut "jaaatdzivina" seit ... attieciigi, es buutu MAX ieintereseets to izdariit pats bez nepiecieamiibas dziit uz servisu, kas plees kaa min 50 eur mehaanika darba stundaa ...

ja tas auto nozimeetu tikai DIY darbus, tad vareetu njemt ... bet to jau ieprieks nevar paredzeet ...

ar motoru ir taa, ka es pats to nejaucu, man to izdariis. vispaariibaa jau nezinu, ja dziivosi taizemee veel ilgu laiku, tad jau peerc tik nost leenaam chubini augshaa, ja ja tikai kaadus paaris gadus, droshi vien jaaved uz LV.

nu tas laiks tiesaam varetu buut max paris gadi ... bet mana ceriiba ir uz to, ka tas auto ir nolikt malaa ejosaa kaartiibaa, vinjs ir staavejis zem jumta, virsbuuve ir laba ...

vieniigais, kas mani baida, ir laika zoba radiitie nedarbi ... blivsleegi, piekaltusi sajuugi, ieruuseejusas bremzes ...

ja es varetu vinju saviem speekiem iedarbinaat un dabuut ruucamu, tas jau buutu daudz ...

un runa par to visu var buut tikai tad, ja virsbuuve un kraasa tiesaam ir ideaalaa staavoklii, ka nav ne kripatinjas ruusas kaa pardeveejs apgalvo ... ja ir kaut kaada shaize, kas veel prasa laiku un darbu pie visrsbuuves, tad lai vinjs staav kur staavejis ...

mani piesaistiija mazaa kilometraaza (kurai gan akli ticeet nevar) un staasts par perfekto virsbuuvi. Kad apskatiisu dziivajaa, tad arii nopietni domaasu ...

Ko LV var nopirkt un kaadaas cenaas? Pielauju, ka labas virsbuuves LV vispaar nav ... bet ruusinju negribas ...

lohnesis Reģ.: 26.06.2005
0 0 Atbildēt

Latvijā labas virsbūves tiešām liekas nemētājas. Varbūt Bizenājs atsacīsies Tev par labu, bet diezin vai. No nedaudz labojamas virsbūves izveidot tiešām labu, Latvijā izmaksās trijkāršu patreizējā Tava projekta cenu ( metināšana, krāsošana un ellīgi daudz bezmaksas Tavas paša jaukšanās un tīrīšanas ). Protams te var iebilst par cenu, bet svarīgākais ir tas ko vēlies nobeigumā ieraudzīt. Stāstam par nelieliem ieguldījumiem un Tu pats sasniedz dzimto Vidzemi savā gaitā, es visai maz ticu, jo pieredze liek domāt ko citu. Toties, kad būsi veltījis šim auto savu brīvo laiku, tas noteikti sniegs atpakaļ kolosālu gandarījumu atrodoties Tev pie stūres. Tagad par mājas instrumentiem: tāds mazs sīkums kā tas, kad motora skrūves ir metriskās, bet visas citas ir collu izmēros. Un te vajadzētu collu instrumentus, jo piem 1/2" ( 12,7 mm) nav tas pats kas 13 mm un skrūvējot ierūsējošu skrūvi var ātri dabūt ar "aprāvušos atslēgu pa zobiem"... . Salons, piekares gumijas un stūre problēmas neradīs. Ja cilindros būs rūsa un Tu sāksi vizināties, virzuļu gredzeni nodils dažu pirmo stundu laikā un no dinamiskās braukšanas nekas prātīgs nesanāks. Ļoti mīksts materiāls. Kārbas kārtas numurs ir vēlams lai sāktos ar "4" vai vismaz ar liekas "385", tad būs mazākas iespējas , kad zudīs brīvrumbas sazobe - it kā leks visu laiku no ātruma, pieslogojot auto. Bet arī tas ir labojams.

Ar ierūsējošām bremzēm un sajūgu tiksi galā, ko darīs motora blīvslēgi - pateikt nevaru, bet ar vārstu blīvslēgiem būs daudzmaz o.k., jo tie no dzimšanas nāk "kokaini".

KurBads Reģ.: 24.07.2001
0 0 Atbildēt

lohnesis rakstīja: Latvijā labas virsbūves tiešām liekas nemētājas. Varbūt Bizenājs atsacīsies Tev par labu, bet diezin vai. No nedaudz labojamas virsbūves izveidot tiešām labu, Latvijā izmaksās trijkāršu patreizējā Tava projekta cenu ( metināšana, krāsošana un ellīgi daudz bezmaksas Tavas paša jaukšanās un tīrīšanas ). Protams te var iebilst par cenu, bet svarīgākais ir tas ko vēlies nobeigumā ieraudzīt. Stāstam par nelieliem ieguldījumiem un Tu pats sasniedz dzimto Vidzemi savā gaitā, es visai maz ticu, jo pieredze liek domāt ko citu. Toties, kad būsi veltījis šim auto savu brīvo laiku, tas noteikti sniegs atpakaļ kolosālu gandarījumu atrodoties Tev pie stūres. Tagad par mājas instrumentiem: tāds mazs sīkums kā tas, kad motora skrūves ir metriskās, bet visas citas ir collu izmēros. Un te vajadzētu collu instrumentus, jo piem 1/2" ( 12,7 mm) nav tas pats kas 13 mm un skrūvējot ierūsējošu skrūvi var ātri dabūt ar "aprāvušos atslēgu pa zobiem"... . Salons, piekares gumijas un stūre problēmas neradīs. Ja cilindros būs rūsa un Tu sāksi vizināties, virzuļu gredzeni nodils dažu pirmo stundu laikā un no dinamiskās braukšanas nekas prātīgs nesanāks. Ļoti mīksts materiāls. Kārbas kārtas numurs ir vēlams lai sāktos ar "4" vai vismaz ar liekas "385", tad būs mazākas iespējas , kad zudīs brīvrumbas sazobe - it kā leks visu laiku no ātruma, pieslogojot auto. Bet arī tas ir labojams.

Ar ierūsējošām bremzēm un sajūgu tiksi galā, ko darīs motora blīvslēgi - pateikt nevaru, bet ar vārstu blīvslēgiem būs daudzmaz o.k., jo tie no dzimšanas nāk "kokaini".

wow ... te nu tiesaam ir eksperts ... Paldies, sie komentaari ir zelta veertee man, kas neko nejeedz no 96 ...

Hirsch Reģ.: 20.06.2002
0 0 Atbildēt

Piektdienis rakstīja: Tagadeejais Lohnesis arii

Par pāris T varu piedāvāt lohneša "talismanu", tagad gan ir bez gaisa, bet par vēl pāris T varu piepūst

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

klau, a kurš ir lohnesis?? es ar zinu?

lohnesis Reģ.: 26.06.2005
0 0 Atbildēt

turbopiile rakstīja: klau, a kurš ir lohnesis?? es ar zinu?

Jā, zini

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

Scotland jau 2 gadus kā pievienojies? nezinu..

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti