ak tad ar A/S maajas lapu nepietika,gan ko
raami nomaini uz kaa balstaas motors-tad ta beeda.
ak tad ar A/S maajas lapu nepietika,gan ko
raami nomaini uz kaa balstaas motors-tad ta beeda.
ursis rakstīja: ak tad ar A/S maajas lapu nepietika,gan ko
raami nomaini uz kaa balstaas motors-tad ta beeda.
Jo vairāk jo labāk protams
Ne jau podramņiks ir plaisājis, bet pats lanžerons pie kura stiprinās podramņiks, tipa viss priekšējais labais gals lūzt nost...
pametini kartigu dzelzi apaksha un lieta darita
jātaisa pastiprinošās detaļas, kas pēc iespējas precīzi atkārto plaisājošo detaļu un ļoti rūpīgi jāpiemetina. Metināt vēlams ar pusautomātu. Un galā ļoti rūpīgi ar kādu mastiku visi metinājumu jāaizsmērē.
Cerams, ka šito nodeletēs no ceļiem n.a.h.e.r.
deksters rakstīja: Cerams, ka šito nodeletēs no ceļiem n.a.h.e.r.
100 % kvatrām visas šuves nāk vaļā, vienai vairāk vienai mazāk, tā kā pārmetināta viņa nebūs ne ar ko sliktāka no drošības viedokļa...
jā, svarīgs moments, paldies...
Varbūt kāds zin kur var dabūt rāmja izmēru tabulu?
Auto rāmja remonts!
Problēma: Auto, kuram priekšējais labais lanžerona gals gatavojas atdalīties. Ir plaisas gan no ārpuses - noņemot spārnu redzamas dažas plaisas, kā arī iekšpusē no motortelpas puses ir plaisājusi galvenā balka (tā uz kuras balstās motors un apakšrāmis). Rezultātā viss labais priekšgals jau pavirzījies kādus 2 cm uz augšu, un aktīvi plīvo.
Tādus darbus nekad neesmu darījis, bet pieredze darbā ar metināmo aparātu un dzelžiem vispār ir pietiekoši liela, gatavojos to darīt pats.
Tas ka atspiest vajadzīgajā vietā un sametināt var viskautko ir skaidrs, bet galvenais ir to izdarīt tā lai tas viss turētos kopā pēc iespējas stiprāk, jo viegla dzīve tam auto netiek paredzēta...
Tapēc lūdzu dot padomus tiem kas ir to darījuši - kā pareizi aizlāpīt plaisas, kā pastiprināt deformētās vietas un varbūt arī vēl vesalās, varbūt ka ir kādi sīkumi un nianses, kuras pats vienkārši nevaru iedomāties.
Smuki nevajag, vajag stingri...
Pladies iepriekš...