un shitaadi kluust par CP, kuri mauc pari pa sarkano, mjaaaa
savaa CV ar shito ludzu ieklauj!
un shitaadi kluust par CP, kuri mauc pari pa sarkano, mjaaaa
savaa CV ar shito ludzu ieklauj!
Pārbraukt pāri sarkanajam, kurš iededzies tikko pēc dzeltenā, 4 naktī, kad caur centru izbraucot manīti tikai 2 auto, ir LIELS NOZIEGUMS! Pirms gulētiešanas palūgšos, lai neieliek cietumā.
Vismaz es bezjēgā neplānoju pārkāpt noteikumus, bet sakārtot šīs lietas, lai nebūtu to jādara.
Interesanti gan kāpēc Rīgā arī sāk izzust dzeltenie mirgojošie pa naktīm, bet sabiedrība brēku neceļ? Varbūt tomēr tam ir arī kāds sakars ar drošības uzlabošanu, lai urlas pārāk neieskrienas pa naksnīgi tukšajām ielām? Personiski man ir nepatīkami, bet ne grūti apstāties pie sarkanā naktī arī ja nav nevienas dzīvas būtnes tuvumā.
P.S. Un izskatās ka toposie CP vēl nebūs tendēti uz satiksmes drošības uzlabošanu.
Arī labā pagrieziena atļaušana pie sarkanā, kā tas ir Lietuvā, skaitās nedrošība? Kāpēc parastajiem cilvēkiem jācieš dēļ pāris atsaldētajiem, kuri uzskata, ka likumi rakstīti, lai tos pārkāptu?
Archijs2 rakstīja: Arī labā pagrieziena atļaušana pie sarkanā, kā tas ir Lietuvā, skaitās nedrošība? Kāpēc parastajiem cilvēkiem jācieš dēļ pāris atsaldētajiem, kuri uzskata, ka likumi rakstīti, lai tos pārkāptu?
Ja pareizi atceros, tad Liepājā vismaz vienā krustā var griesties pa labi, kamēr citos virzienos ir sarkanais; Rīgā Maskavas - Krustpils ielas krustā ar ir kas līdzīgs. LV bieži nelaiž gāļējus taisot pagriezienus, varbūt tāpēc nav kā pie cilvēkiem.
Archijs2 rakstīja: Arī labā pagrieziena atļaušana pie sarkanā, kā tas ir Lietuvā, skaitās nedrošība?
ja tu braucot pētītu nevis mirgojošos dzeltenos un sarkanos, tu būtu pamanījis tās zaļās papildkastītes ko sauc par luksofora papildsekcijām. Tās kā reiz dara to pašu ko zaļās bultiņas Lietuvā - atļauj labo pagriezienu pie sarkanā signāla.
/psc, manī saglabājas neliela ceriba ka cp kadru daļā ir iemācījušies atšifrēt šitādus fruktus un tevi darbā nepieņems.
Kaada tur satiksmes drosiiba uzlabojas. Riigaa jau sen par to diskuteeja, iereednjiem PO. Vinjiem darbs beidzaas 17.00, basta!
Paarsleedzot uz mirgojosjo dzelteno pat skandinaataa inflaacija mazinaatos (degviela un elektriiba).
Sinn, mēs braucām uz Klaipēdu cauri dažām pilsētām un tur CENTRĀ ir šādi pagriezieni - VAIRUMĀ! Nevis 1% no visiem luksoforiem. NESMĪDINI TAUTU! Braukšanai jābūt DROŠAI UN ĒRTAI.
Ja bail no āpšiem, kas nejēdz braukt, tad uzcel bunkuru un nelien no tā ārā, jo arī Tavā mājā kāds var ietriekties. Un darbā mani noteikti pieņems, tā kā vari ievietot savu autiņu jau garāžā.
Vēl, ārč, ieteikums - kad (ja) būsi par cēpē, izsit cauri tādu variantu ar luksoforiem kā Atēnās: pirms katra luksofora ir papildus dzeltenmirgojošie prožektori (nu, tādi, kā pie gājēju pārejām vietām salikti), kas brīdina, ka nākamajā krustā luksofors ir vai nu uz sarkanā vai tūliņ būs, lasi, nepaspēsi tā vai tā, tādēļ sāc jau bremzēt. Dikti ērts tāds variants bija, patikās.
P.s. Kad tikšu CP un sodīšu nakts laikā tos, kuri pārbrauc pāri sarkanajam, tad dažs labs čīkstēs, ka CP nav ko darīt un nevēlas saprast autovadītājus, tāpēc mauc sodus par nebūtiskiem pārkāpumiem. Koks ar diviem galiem.
Graber, tik ļoti vajag notrulināt vadītājus un padarīt dažus āpšus vēl blondākus? Tie ir nevajadzīgi izdevumi. Pie tam ņemot vērā Latvijas darbu izmaksas, tad tas izmaksās "miljardu" ar visām kabatā bāzšanām. Tad labāk lai ceļus labo par to naudu.
Archijs2 rakstīja: P.s. Kad tikšu CP un sodīšu nakts laikā tos, kuri pārbrauc pāri sarkanajam, tad dažs labs čīkstēs, ka CP nav ko darīt un nevēlas saprast autovadītājus, tāpēc mauc sodus par nebūtiskiem pārkāpumiem. Koks ar diviem galiem.
Pārbraukt pie sarkanā ir nenozīmīgs pārkāpums? Gribētos zināt, kas ir nozīmīgs pārkāpums tādā gadījumā.
P.S. Kad tiksi CP, tad vajadzēs budžetu pildīt un drāzīsi visus par standarta maksas pārkāpumiem, piemēram, ātrums un maksas pagriezieni/iebrauktuves.
cik zinu, cp-isti šobrīd materiāli nav ieinteresēti sodīt, atšķirībā no pašvaldības poličiem, kuriem ir iespēja saņemt prēmiju par labiem rezultātiem (soda kvīšu daudzumu). tā kā pareģoju, ka tas arčis tur grib iet šancēt cerībā, ka varēs saņemt pateicības
neticu, ka viņš tur strādās platonisku un augstas morāles dziņu vadīts
Archijs2 rakstīja: P.s. Kad tikšu CP
Varbūt, pirms mums te draudēt, pabeidz pamatskolu? Neticu ka CP ir tik liels kadru trūkums, ka ņem pretī katru analfabētu.
Archijs2 rakstīja: Graber, tik ļoti vajag notrulināt vadītājus un padarīt dažus āpšus vēl blondākus? Tie ir nevajadzīgi izdevumi. Pie tam ņemot vērā Latvijas darbu izmaksas, tad tas izmaksās "miljardu" ar visām kabatā bāzšanām. Tad labāk lai ceļus labo par to naudu.
Nu, tur ne tik daudz sakars ar blondīnismu, cik vienkārši ar kopējo plūsmu un santīmiesipšanu - ieraugi dzelteno, atlaid gāzi un pieripo pie krusta, jo zini, ka nav kurs skriet. Pie mums tauta min, vēl cerībā ka paspēs (vai otrādi - kamēr piebrauks, būs jau zaļais) kamēr redz, ka tālāk nav kur likties, tad dod pa bremzēm.
Archijs2 rakstīja: P.s. Kad tikšu CP un sodīšu nakts laikā tos, kuri pārbrauc pāri sarkanajam, tad dažs labs čīkstēs, ka CP nav ko darīt un nevēlas saprast autovadītājus, tāpēc mauc sodus par nebūtiskiem pārkāpumiem. Koks ar diviem galiem.
Tev kau tagad ir sakāpis galvā, sodītājs. Pats kautkā nemaz negribi ievērot CSN, bet par citu sodīšanu jau uzbūri ainiņu. Tu uzskati, ka esi vienlīdzīgāks par citiem, ja pie sarkanā brauc? Naktī CSN nav atcelti! Tu nepadomāji, ka varbūt tajā brīdī p-a šķērsojamo ceļu brauc kāds velosipēdists, vai puišelis ar mopēdu, kam lampa izdegusi?
Gan jau, ja būsi CP varēsi būt luksofora vietā
Conqueror, naudas man pietiek, pat nestrādājot nekādu darbu, tāpēc nauda nav iemesls, kāpēc strādāju policijā.
DM, krustojums, kurš 2-3x tika pārbraukts pie sarkanā ir pilnībā pārredzams un tajās reizēs tuvumā nebija ne cilvēku, ne riteņbraucēju, ne cita transporta, kas ir parasta situācija nakts laikā.
Ikdienā praktiski ātrāk par 100km/h nebraucu, jo ir bijušas 2x, kad vadītājs griežās pa kreisi uz šosejas, neparāda pagriezienu, nobremzē pa mēmajiem un līdz sadursmei bija palicis pavisam maz. Un nav jāuztraucās par zaļajiem vīriņiem ar radariem. Varu derēt, ka lielākā daļa no jums nepārstāj spiest pedālī arī pie 110km/h.
Katram likumam, CSN punktam ir sava nozīmē, kura jāņem vērā. Kaut vai tā pati stāvjoslas izmantošana kā papildus braukšanas josla, lai palaistu garām citus braucējus, lai nav jāvelkas uz 80km/h, lai gan lielākoties tiek laisti tie, kuri brauc 110km/h un vairāk...
Sinn, es nedraudu.. Kas vainīgs, tas bailīgs. Cik esmu ieminējies, ka strādāšu policijā, tad visvairāk kko pukstējuši tie, kuri regulāri pārkāpj CSN! Un tie, kas cenšās to ievērot, apsveica..
Archijs2 ir vai nu liels ideālists vai kaprīzs un izlaists bērns, kuram vajag visiem pierādīt, ka var pats kko sasniegt. Ja ideālists, tad respect. Reāli LV valstsvīriem ir dziļi pohuj, kas notiek uz ceļa, galvenais lai neviens viņiem netraucē neko nedarīt.
Tur jau tā lieta. Un cilvēki lielā mērā pukst paši pie sevis vai kompānijās, bet praktiski neviens neiet uz attiecīgo institūciju un nepasaka, ka viņus kkas neapmierina līdz ar to tie āpši dara kā izdomā, uzskatot, ka viss ir kārtībā...
Biju aizgājis pie viņiem ne tikai sakarā ar luksoforiem, bet arī ar trotuāriem/veloceliņiem, kuri tiek būvēti tā, ka nobrauktuves ir ar tādu kā nelielu pakāpienu un braucot ar riteni ir jākratās, kas varbūt nav tik traki, bet tiem, kuri brauc ar invalīdratiņiem, tas rada grūtības.
Es jau negāju un neteicu - LIECIET VISUR MIRGOJOŠOS! Paprasīju, kāpēc tā un vai nevarētu tā..
Vairs nebūs mirgojošo luksoforu naktī!!!
Šodien gribēju Jelgavas pilsētsaimniecībā noskaidrot, kādā sakarā lielākā daļa luksoforu mirgo, bet daži 4 naktī slēgājas (vadītājiem, kuri pa ielu brauc vieni paši, nākas braukt caur sarkano, jo gaidīt pusminūti, kamēr izmirgosies luksofors šķiet bezjēdzīgi). Bija doma vienoties, lai naktī mirgo visi luksofori, BET darbiniece atteica, ka diemžēl vēl nav paspējuši visus luksoforus saregulēt pēc standarta, kurā vairs nav tāda lieta kā mirgojošais dzeltenais signāls, kas mani pārsteidza. Tagad, kad sanākt naktī braukt cauri Jelgavai, kaut kādu muļķu dēļ man būs jāstāv pie katra luksafora, baudot pilsētas tukšās ielas.. Absurds! Ir doma doties uz kaut kādu ceļu direkciju, kura pieņēma šādus standartus un pavaicāt, kādā sakarā tas tika pieņemts!
Jā, drošība... Piedodiet man, tups cilvēks arī pie mainīga luksofora spēj izraisīt avāriju, taču dēļ tā nevajadzētu ciest citiem. Pats plānoju pēc gada strādāt CP, pabeidzot mācības, un uzskatu šādu standartu par tuvredzīgu, jo vadītāji brauks cauri sarkanajam... Vienkāršāk būtu likt visiem luksoforiem naktī mirgot un vadīties pēc priekšrocības zīmēm.
Jūsu domas? Ir jēga pacīnīties ar ceļu direkciju par standarta atcelšanu? Vismaz pamatojumu es noteikti pieprasīšu.