vai šis nav slavenais fīlipa bmw ?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
vai šis nav slavenais fīlipa bmw ?
ibio rakstīja:
DeaDMoroZZZ rakstīja: vai šis nav slavenais fīlipa bmw ?
filipam bija nokauts dīzelis - šis ir penzīns
bet tik un tā BMW sucks
par shito atbildeesi jefin
shearer rakstīja:
par shito atbildeesi jefin
BMW advokāts ir klāt!
Welcome!
BMW un probleemas??!! Neticu...
Nomaini ellju kaarbaa pie 200k ir jaamaina ielej orginaalo ellju un vaina pazudiis. Izmaksas 7Ls litrā apm 7 litri filtrs un blīves ap 20 Ls
Ak jā, pats pārvietojos ar 2002.g Renault Laguna!
riebeklis rakstīja: Ak jā, pats pārvietojos ar 2002.g Renault Laguna!
Nabadziņš.
Nabadziņš.
nebuut ne! tuulinj gads kaa caurui kopsh lietoju shameejo! a vieniigaa proba neveiksmiigi parkojoties noskrambaatais bampers!
bet tik un tā BMW sucks
riebeklis rakstīja: Ak jā, pats pārvietojos ar 2002.g Renault Laguna!
Izsaku līdzjūtību.
Man arī pelēcīgajā ikdienā jābrauc ar renaultu.
Marchiks_ rakstīja:
staar rakstīja: Lieta tāda, ka kamēr motors nav uzsilis ātrumi pārslēdzas ar rāvieniem, bet tikko kā uzsilst tā strādā perfekti. Varbūt kāds zina, kas par ķibeli un ar kādu žūksni rēķināties remontam.
Vispār jau rekomendē automātiskās kārbas uzsildīt pirms braukšanas.
paarsedzot shameejo ar vateetu segu!
Pontiak rakstīja: Nomaini ellju kaarbaa pie 200k ir jaamaina ielej orginaalo ellju un vaina pazudiis. Izmaksas 7Ls litrā apm 7 litri filtrs un blīves ap 20 Ls
Hmm, nu var jau būt, jo auto ir 189 k noskrējis. Un zvanīju uz darbnīcām kur remontē automātus un tur ļaudis bija izbrīnīti par šitādu lietu, jo automāti vai nu iet vai nē, un neviens nebija dzirdējis ka kaut kas mainītos uzsilstot.
Jebkurā gad. bišku nomierināji. paldies!
DeaDMoroZZZ rakstīja: vai šis nav slavenais fīlipa bmw ?
Nebūs gan filipa bembis. A varbūt vienreiz jāataisa hauba un jāpaskatās možet man patiesībā tāds varen kluss un žiperīgs traktos )
staar rakstīja:
DeaDMoroZZZ rakstīja: vai šis nav slavenais fīlipa bmw ?
Nebūs gan filipa bembis. A varbūt vienreiz jāataisa hauba un jāpaskatās možet man patiesībā tāds varen kluss un žiperīgs traktos )
Paskaties, vai zem haubes nav rakstīts "Filips".
bēemwē točna suks!!!!
Marchiks_ rakstīja: karoče, kārba savu ir nosūkājusi...
kapēc uzreiz nosūkājusi?
varbūt atsūkājusi?
Marchiks_ rakstīja: Izmaksās noteikti mazāk nekā audi multitroniks (ap 3000 Ls).
Nesen izlasīju ka DE multitronika remonts fricim izmaksājis ap 1500 eiro.
riebeklis rakstīja: BMW un probleemas??!! Neticu...
Es arī neticu-tā takš vācu kvalitāte.
RLaguna rakstīja:
Marchiks_ rakstīja: Izmaksās noteikti mazāk nekā audi multitroniks (ap 3000 Ls).
Nesen izlasīju ka DE multitronika remonts fricim izmaksājis ap 1500 eiro.
Tas remonts bija no apakšas ar pindzeli piekrāsotas švīkas, ko vāciets bij dabūjis iebraucot meža pļaviņā palustēties ar kaimiņieni.
Un kaut ko vel spriež par bmw....ha ha
riebeklis rakstīja: Ak jā, pats pārvietojos ar 2002.g Renault Laguna!
staar rakstīja:
Pontiak rakstīja: Nomaini ellju kaarbaa pie 200k ir jaamaina ielej orginaalo ellju un vaina pazudiis. Izmaksas 7Ls litrā apm 7 litri filtrs un blīves ap 20 Ls
Hmm, nu var jau būt, jo auto ir 189 k noskrējis. Un zvanīju uz darbnīcām kur remontē automātus un tur ļaudis bija izbrīnīti par šitādu lietu, jo automāti vai nu iet vai nē, un neviens nebija dzirdējis ka kaut kas mainītos uzsilstot.
Jebkurā gad. bišku nomierināji. paldies!
Vai par tiem 189 k ir 100% pārliecība? Atkārtoju- 100%, nevis 99%.
vācijā iekš mobile.d jau 3 gados lielākā daļa manis interesējošo auto šajā laikā ir noskrējuši virs šiem Tevis norādītajiem 189k.
Man sievas 1997. gada auto uz odo stāv 146k, kas pēc visa šķiet ticami, bte vienlga meklēju kautko, kas šo domu kliedētu, pagaidām nevaru atrast neko, kas to apgāztu, bet saku atklāti- neticu, ka pa 10 gadiem var noripot tik maz.
bet iesaku nomainīt eļlu kārbā, un kas tur vēl- filtri... un lai labi ripo... good luck!!!
Labi zini, ka kārba rausta? Varbūt auksts motors negrib lāgā slodzes izmaiņas
P.S. ziņu, zinu, neko nejēdzu no automātiem
Dorisa rakstīja:
RLaguna rakstīja:
Marchiks_ rakstīja: Izmaksās noteikti mazāk nekā audi multitroniks (ap 3000 Ls).
Nesen izlasīju ka DE multitronika remonts fricim izmaksājis ap 1500 eiro.
Tas remonts bija no apakšas ar pindzeli piekrāsotas švīkas, ko vāciets bij dabūjis iebraucot meža pļaviņā palustēties ar kaimiņieni.
Bildē bija pavecs vīrs un izjaukta gaņģene-apskaties pats Auto bild augusta numurā.
Nu domāju, ka 100%, bet iespējams arī, ka 99%, jo šajā pasaulē par neko nevar būt 100% pārliecināts. Auto pats prieks čoma pirku Beļģijā no privātā, jo pats dzīvoju beļģijā. Īpašnieks strādā bankā un viņš zina, ka es zinu kur viņš dzīvo Auto ir servisa grāmata pie BMW dīlera ar zīmogiem līdz šī gada aprilim. Jau 9 gadus beļģijā ir CAR PASS sistēma, kā rezultātā katru gadu CAR PASS sistēmā fiksē auto noskrējienu. Ja beļģi uzraus ka viņš pargrieazis spidometru, tad var nākties rūtaino sauli skatīt Kopš 99 gada viņiem baigā cīņa pret spidometru griiezējiem. Un ja beļģis grib pārdot auto, tad viņam ir jāsaņem no CAR PASS tas sertifikāts, kura īstumu var pārbaudīt oficiālajā CAR PASS mājaslapā ievadot kodu. Pietam vēl nepieciešam lai automašīnai kuru pārdod būtu izieta pirms pārdošanas apskate. Vecajam īpašniekam nekas nav jātaisa, tas domāts lai jaunajam pircējam būtu redzams auto patiesais stāvoklis un lai līgumā varētu ierakstīt, ka jaunais pircējs ir iepazinies ar auto patieso teh stāvokli un tanī pārbaudē ir ierakstītas arī lietas kuras nav bijušas pārbaudītas, ķipa ātrumkārbas, eļas spiedieni, ģeneratora darbība utt. Tam bembim bija ierakstīts, ka nav trīsstūris un riepas drīz būs jāmaina. Visas iepriekš minētās formalitātes nav vajadzīgas ja liek uz treļa. Bet CAR PASS īpašniekam tāpat var prasīt.
Iedzinām Rīgā apskatē piezīmēja tikai rocenei vieninieku, bet tur arī apskates inspektors kaut ko nomudrija, jo tiklīdz kā viņš norāva roceni tā auto izmeta no stenda, skats bija labs un galvenais viņš vairāk neraustīja, jo kautkā neveikli piesarka un noburkšķēja ka tas esot normāli Nezinu, cik tas normāli, ja autiņš ar troksni izlido ārpuss rituļiem. Bet vispār visi auto kurus esmu atdzinis apskati iziet praktiski bez komentāriem. Vecākiem auto ieporķī vieninieku par rūsu un eļas noplūdi. Ķipa atrod ar akmeni nosistu plankumiņu un ka padons smērē pirkstus
p.s.
bet par "lai labi ripo" paldies.
osiss rakstīja:
staar rakstīja:
Pontiak rakstīja: Nomaini ellju kaarbaa pie 200k ir jaamaina ielej orginaalo ellju un vaina pazudiis. Izmaksas 7Ls litrā apm 7 litri filtrs un blīves ap 20 Ls
Hmm, nu var jau būt, jo auto ir 189 k noskrējis. Un zvanīju uz darbnīcām kur remontē automātus un tur ļaudis bija izbrīnīti par šitādu lietu, jo automāti vai nu iet vai nē, un neviens nebija dzirdējis ka kaut kas mainītos uzsilstot.
Jebkurā gad. bišku nomierināji. paldies!
Vai par tiem 189 k ir 100% pārliecība? Atkārtoju- 100%, nevis 99%.
vācijā iekš mobile.d jau 3 gados lielākā daļa manis interesējošo auto šajā laikā ir noskrējuši virs šiem Tevis norādītajiem 189k.
Man sievas 1997. gada auto uz odo stāv 146k, kas pēc visa šķiet ticami, bte vienlga meklēju kautko, kas šo domu kliedētu, pagaidām nevaru atrast neko, kas to apgāztu, bet saku atklāti- neticu, ka pa 10 gadiem var noripot tik maz.
bet iesaku nomainīt eļlu kārbā, un kas tur vēl- filtri... un lai labi ripo... good luck!!!
help! Gļuko BMW 528 (E 39) automāts!!
Lieta tāda, ka kamēr motors nav uzsilis ātrumi pārslēdzas ar rāvieniem, bet tikko kā uzsilst tā strādā perfekti. Varbūt kāds zina, kas par ķibeli un ar kādu žūksni rēķināties remontam.