Ja par "tamlīdzīgajiem"..
Renault Kangoo 4x4 - par savu naudu tādu mašīnu es nepirktu nekad mūžā.
Ja par "tamlīdzīgajiem"..
Renault Kangoo 4x4 - par savu naudu tādu mašīnu es nepirktu nekad mūžā.
ar vecajiem cadijiem i bijusi dariishana... ja neskaita neertumu neietilpiibu un bezmotoru- ideaals aperaac
jaunais hvz... esot normaals (?)
berlingo/partner punjkjis... bet lietojams labaak... deelj vietas paarpalikuma...
manupraat miinuss- torsioni pakaljaa...
motori ne sliktaaki kaa foksim..tb mazaak kapriizi
ja pasham jaabrauc- ej un ietestee uz vietas
FIAT DOBLO, par pārējiem fiatiem man slikts viedoklis, bet šitie ir uztaisīti salīdzinoši vienkārši, tapēc ar tiem problēmu nav. Mūsu firmai tādi ir 3, skrien jau 3 gadus, un nevienam nav bijušas problēmas...
Ford Transit Connect. Mazie varianti, lielie varianti.
par berlingo varu paris komentus. Iesaku nemt uz operativo lizi lidz kadiem 150k.km. ap divsim bus aizmugureja tilta parlasisana kas padargs prieks vienam no manejiem(ir divi) pec divsim bija galvas remonts jo ziema neleca. Atbalsta un ritenu gultni, jaseko lidzi logu tiritaja motorinam.
Ja doma 12 k km menesi tad jamin ar nevisai erta sedesana un noteikti nenem atmosferisko diesel.
Darbā ir tādi vairāki. Varu pateikt to, ka priekš šitādas dzenāšanas viņi īsti neder. Principā jau pie 150 tkst km nobraukuma sāk palēnam viss birt nost no visām pusēm, viens bija smags gadījums - ar 290 tkst noskrējienu, nepārspīlēšu, autoservisā viņš dzīvojās vismaz reizi nedēļā - pārsvarā dēļ elektronikas. Ņemot vērā to, cik esi plānojis braukt ar viņu Tu viņu nodzīsi gada laikā, tāpēc nerekomendētu to autiņu pirkt, tad labāk paņemt transporentā, tiesa gan nezinu, kā būs ar tarifu ja plāno tik daudz braukt, bet katrā ziņā tas būs izdevīgāks risinājums - nokausi pāris gadu laikā un paņemsi nākamo.
Jā, piemirsu, runa iet par Berlingo. Principā tas pats, kas Partner. Par caddy neko nezinu, bet stipri šaubos, ka kaut kas diži labāks - vienā plauktā liekami.
GangBoy rakstīja: Darbā ir tādi vairāki. Varu pateikt to, ka priekš šitādas dzenāšanas viņi īsti neder. Principā jau pie 150 tkst km nobraukuma sāk palēnam viss birt nost no visām pusēm, viens bija smags gadījums - ar 290 tkst noskrējienu, nepārspīlēšu, autoservisā viņš dzīvojās vismaz reizi nedēļā - pārsvarā dēļ elektronikas. Ņemot vērā to, cik esi plānojis braukt ar viņu Tu viņu nodzīsi gada laikā, tāpēc nerekomendētu to autiņu pirkt, tad labāk paņemt transporentā, tiesa gan nezinu, kā būs ar tarifu ja plāno tik daudz braukt, bet katrā ziņā tas būs izdevīgāks risinājums - nokausi pāris gadu laikā un paņemsi nākamo.
demo rakstīja: Gribeetu uzklausiit pieredzi darbaa ar Caddy,Berlingo,Partner un tamliidziigiem..vajadziigs taads kompromiss cenaas,izmksaas un eertiibas..meenesii ripotu ap 12 tkst..varbuut kaadam taads darba autinjsh..?
Ņem roomster un miers. 2. rindā vietas daudz kā limo, bagažnieks bezizmēra, kvalitāte laba.
Labāk dīzeli vai 1.6 bendzīnu - 1.4 neiet vispār.
Vienīgais, kas kretinē ir Karlo motors serviss. Bet tā kā auto lūzt reti, tad saskarsme sanāk vienīgi ja mašīna tiek nokrašota
Eku klārksons par roomsteri izsakās
Te ir viens diezgan reālistisks raksts:
Otru var nelasīt, tas ir par 2006 gada dzelzi.
Fiat Doblo. Neko sliktu pateikt nevaru. Detaļas padārgas, bet neko sevišķi mainījuši neesam. Nav gan tāds nobraukums. Braukšanas ērtību ziņā normāls.
Ar iepriekšējās paaudzes caddy nomaucu trīs gadus. Bija 1.9SDi. Liekas pratkiski nenonokaujams, kā jau firmas auto tika ekspluatēts cik vien nežēlīgi iespējams. Tika braukts pilnīgi visur, gan darbos gan nedarbos, gan pa ceļu gan pa mežu, karocē viņs tika pēc manām domāt spīdzināts nežēlīgi. Mēnesī tika braukti kādi 5-6 tk km.
Atsuksmes, sdi motoram cēliena nav vispār, bet tas nu tā. Maksimālais ātrums ap 160 km/h, degvielas patēriņš ap 6l uz 100km, braucot ļoti mežoniskā režīmā. Ja runājam par izturību tad pašlaik liekas ka izturīgāku mašīnu nav, prasīja minimālus ieguldījumus, pārsvarā eļļas maiņu un citus apkopes darbus,kā piemēram bremžu maiņu pilnā komplektā (diski, kluči, aizmugurē loki) laikam arī priekšējie amīši(šefs teica ka 10 gadus ilgā firmas vēsturē man pirmajam esot izdevies tos nokaut). Karoče super izturīgs ekonomisks diezgan ērts lietošanā.
VW Caddy 1.9 sdi 97.g. tika mocīts nežēlīgi un nekad nepievīlia, bet neērts gan. Servisu redzēja tikai saistībā ar regulārajām apkopēm (parasti ap +1.5tk km pēc paradzētā), bremzēm un gultņiem.
Tagad ir Peugeot Partner, pie -25 neleca, neskatoties, ka uz to brīdi bija ap 35tk, visādi elektronikas gļuki. Daudz biežāk dzīvojas pa servisiem nekā VW. Itkā ērtāks un dinamiskāks, bet vienalga franču kabluku vairs negribas.
Nezinu kaa visiem te - bet esmu pa 3 gadiem nomainiijis 3 peugeot partner
viens pat bija 1.4 benziinieks (labaak vilka nekaa 1.9 atmosfeeras diizelis)
un nevienam nav bijushas saapiigaakas lietas ar elektroniku kaa lampinu nomaina.
Laba mashiina - cena / kvalitaates attieciiba
iesaku
MAD_DOG rakstīja: Nezinu kaa visiem te - bet esmu pa 3 gadiem nomainiijis 3 peugeot partner
viens pat bija 1.4 benziinieks (labaak vilka nekaa 1.9 atmosfeeras diizelis)
un nevienam nav bijushas saapiigaakas lietas ar elektroniku kaa lampinu nomaina.
Laba mashiina - cena / kvalitaates attieciiba
iesaku
Labas mašīnas nav jāmaina reizi gadā
Jau otro gadu braucu ar 2005.gada opel combo 1.4 benzīns. Nekāda vaina! Uz ceļa ne reizi neesmu palicis un servisu apmeklēju tikai regulāro apkopju ietvaros. Bet daudz kas atkarīgs no paša braucēja - ir kolēģi, kam regulāri kaut kas nobirst, grūti teikt, kāpēc tā!
Citroen Berlingo 2005. 1.6 bendzins
Neteiktu, ka masiina ir drausmiigi slikta, bet neko iiapshi labu ari nevar teikt. pagaidaam uz panelja ir 80 000km.
_
kraasojums - ir naacies pa garantiju piekraasot
grabuliitis - pamazaam saak paradiities sienaazhi un grabeklji
elektriskie gljuki - reizeem viduskonsoles pogas noblokjeejas, dazreiz ir ateicies pagriezienraditaajs
Spuldziites -ja vienaa pusee nobirst, tad vari drizi mainiit arii otraa
neerta seedeshanas poziicija
garumaa var ielikt ne vairaak par 1,50 m
stabilitaate - ar pilnu kravu peec 100 mashiina kljuust looti gruuti vadaama
+
Kravnesiiba 500kg
Motors celj diezgan labi, lai gan maximalka ir ap 165
caurgajamiiba - ziemaa ne rezi nav naacies stumt, iet visur cauri kaa tanks
Izmaksas nav iiapshi lielas, pagaidam tikai apkopes
principaa iesaku apskatiites Citroen Jumpy New, manupraat ar 2.0 HDi varetu buut loti laba darba mashiina, jo var uzkraut pat liidz 1200kg, seedeshana eerta un ielikt var sazin ko.
Milicists rakstīja:
MAD_DOG rakstīja: Nezinu kaa visiem te - bet esmu pa 3 gadiem nomainiijis 3 peugeot partner
viens pat bija 1.4 benziinieks (labaak vilka nekaa 1.9 atmosfeeras diizelis)
un nevienam nav bijushas saapiigaakas lietas ar elektroniku kaa lampinu nomaina.
Laba mashiina - cena / kvalitaates attieciiba
iesaku
Labas mašīnas nav jāmaina reizi gadā
Labs darbinieks gadaa reizi sanem jaunu auto - jaunie darbinieki brauc ar veciem auto.
ja ja njemsi citramonu lampinas ari vari iepirkt vairuma jo tas ar tavu nobraukumu izdeks reizi menesi. Problemas sprieguma regulatora ko dileris nespeja atrisinat. Varbut jaunajiem situarija ir uzlabojusies. tepat sandis ur raksta kad ja viena izdeg tad ari otra driz.
Vajag info par \"bulkvaagjiishiem\"
Gribeetu uzklausiit pieredzi darbaa ar Caddy,Berlingo,Partner un tamliidziigiem..vajadziigs taads kompromiss cenaas,izmksaas un eertiibas..meenesii ripotu ap 12 tkst..varbuut kaadam taads darba autinjsh..?