Kā pārbaudīt vai miroņgalva ir pavisam nokauta?!
Ieliec robā, lai sāktu kustību un lai kāds cilvēciņš paliecas apakšā zem auto un pavēro vai pussass griežas vai ne... Ja ass griežas un mašīna uz priekšu neiet (kas būtu neloģiski), tad miroņgalva pavisam sabirusi.
Pašam nav nācies redzēt galīgi salauztu miroņgalvu. Vienreiz man bija tā, ka veicot kreiso pagriezienu krakšķēja kaut kas dodot virsū gāzi. Nu lūk, nomainīju miroņgalvu un viss kārtībā.
Pirms tam nekrakšķēja kaut kas veicot pagriezienus? Galu galā, ja jau pats nespēj noteikt kaiti - tad jau labāk dzen uz servisu.
Miroņgalva mirusi?
Vārdu sakot, automāta Galantam 1998. gada. Ieliek jebkurā robā, laiž vaļā bremzi, mašīna nekust, bet šķiet ka priekšējā daļā kaut kas krakšķēdams griežas. Vilka mašīnu ar iedarbinātu dzinēju neitrālajā, arī tad varēja dzirdēt tādu kā krakšķēšanu, skripstēšanu. Ja būtu automāts pa galam, tad jau vispār neitrālais arī nebūtu pieejams, ne?
Kā pārbaudīt vai pusass vai miroņgalva tomēr (cerams) ir beigta, nevis ātrumkārba?