Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

čiptunings-motora apgriezieni

zhuks Reģ.: 01.12.2005

Strīds! Palīdziet to izšķirt.

Veicot čipa nomaiņu, tiek bagātināta degvielas deva cilindrā.

Bet tauta runā, ka mierīgi braucot, tiek iegūta arī degvielas ekonomija!

Tas,ka paātrinājums uzlabojas un skrienot pieaug patēriņš ir loģiski,bet!

Jautājums:

1. Uz kā rēķina patērē mazāk?

2. Un vai samazinās motora apgriezieni?

 
Rashns Reģ.: 12.06.2003
0 0 Atbildēt

jauda/grieze lielāka, mazāk jāmin grīdā laiz izskustēots

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Originalie uzstadijumi no rupnicas parasti ir paredzeti vislielakajai degvielas izmantosanas efektivitatei. Izmainot ECU parametrus var panakt lielaku ekonomiju (vienlaicigi lielaku motora resursu) vai ari uzlabot raditajus (jauda, griezes moments) uz lielaka degvielas paterina un motora resursa rekina. Palielinat jaudu un samazinat degvielas paterinu vienlacigi vidusmera masinai neizdosies - rupnica jau so optimalo punktu ir atradusi.

mx_black Reģ.: 19.05.2004
0 0 Atbildēt

Rashns rakstīja: jauda/grieze lielāka, mazāk jāmin grīdā laiz izskustēots

+1

Dorisa Reģ.: 10.01.2007
0 0 Atbildēt

www.bmwlife.lv/...

Par čipu tur nekas nav, bet ja orientējies tehniskos procesos, tad sapratīsi, kādās robežās var kaut ko izmainīt.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Muļķibas tas ka ir ekonomija.Ja nu vienigi dizeliem.Tiem paaugstina turbospiedienu lidz ar to paaustinas liederibas koeficents.

bizenajs Reģ.: 20.09.2002
0 0 Atbildēt

batka rakstīja: Muļķibas tas ka ir ekonomija.Ja nu vienigi dizeliem.Tiem paaugstina turbospiedienu lidz ar to paaustinas liederibas koeficents.

man sanaak ekonomija, lai gan mani tas nesip vienkaarshi man bija zemspiediena turbo, tagad ir hots. pilseetaa minot griidaa teeree ap 17/100, uz straases uz 120 7,9/100, agraak nekad zem 9/100 nebij.

zhuks Reģ.: 01.12.2005
0 0 Atbildēt

Paldies!

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

bizenajs rakstīja:

batka rakstīja: Muļķibas tas ka ir ekonomija.Ja nu vienigi dizeliem.Tiem paaugstina turbospiedienu lidz ar to paaustinas liederibas koeficents.

man sanaak ekonomija, lai gan mani tas nesip vienkaarshi man bija zemspiediena turbo, tagad ir hots. pilseetaa minot griidaa teeree ap 17/100, uz straases uz 120 7,9/100, agraak nekad zem 9/100 nebij.

HOTs normalam brucejam ir ekonomiskaks neka LPT - gluzi vienkarsi LPT visu laiku palielina motora jaudu un ar to ari degvielas paterinu. Savukart HOT zemos apgriezienos (turbobedre) ir mazjaudigs un maz terejoss - sastregumos u.c. pilsetas priekos motors maz tiek pacelts lidz darba apgriezieniem tadel tere mazak.

bizenajs Reģ.: 20.09.2002
0 0 Atbildēt

zinu, es tikai kaa piemeru mineeju, ka varbuut variants, kad pie sapraatiigas braukshanas peec chiposhanas auto var kljuut mazaak eedeliigs, lai gan nevien nechipo, lai brauktu sapraatiigi

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Ja ir turbo tad ta var but.Jo pieceļot turbospiedienu paaugstinas liederibas koeficents.Aizdedzi piekoriģejot mazliet agraku ari mazlietiņ paaugstinas liederibas koeficents

R0ze Reģ.: 19.01.2005
0 0 Atbildēt

Reku vietējais kantoris kas ar to nodarbojas visu vairāk vai mazāk ir aprakstījis

www.chiptuning.lv/...

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Taja linka teksts: Acīmredzot eksistē kāda loģiska apgriezienu ātruma robeža.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Lasot rodas sajuta ka rakstitajs ipaši nerubi kadeļ ierobežo apgriezienus....Ir detaļu kritiska slodzes robeža kas standarta auto apmeram ir 22,5 m/s

R0ze Reģ.: 19.01.2005
0 0 Atbildēt

batka rakstīja: Lasot rodas sajuta ka rakstitajs ipaši nerubi kadeļ ierobežo apgriezienus....Ir detaļu kritiska slodzes robeža kas standarta auto apmeram ir 22,5 m/s

Drīzāk jau domāts standarta end-userim..

Tehniski precīza dokumentācija (to ja kādam ir vēlēšanās un saprašanās ganjau var atrast) diezvai potenciālos klientus ļoti intersē ka tikai vispārīgi fakti - būs lielāks uzrāviens un no kurienes tas tiks izvilkts..

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti