tapēc arī vajadzīga, lai no Radisona varētu uzbraukt uz Akmens tilta
Un vispār - vari izvēlēties citu ceļu - eas tur 1x iepēros - paldies - pietika
tapēc arī vajadzīga, lai no Radisona varētu uzbraukt uz Akmens tilta
Un vispār - vari izvēlēties citu ceļu - eas tur 1x iepēros - paldies - pietika
no Radisona uz tiltu var izbraukt pa valguma ielu. jā, jā zinu, tur šaura, vietas maz un rinda gara...
un nav jau tā satiksme no radisona uz centru tik intensīva
a paga - kuri tad tagad izmanto to apgriešanās vietu un rada korķi ? Tip kuri kaut ko grib apbraukt tādā veidā ?
ja esi nopietni nolēmis rakstīt satdepam, tad labāk pilini par luksoforu intervālu regulēšanu atkarībā no situācijas, jo tehniskas iespējas ir tikai atbildīgie negrib kustināt savas pakaļas.
piemēram, manis jau pieminētajā kalnciema ielā vai pēdējie divi luksofori juglā, kas ir īsti slazdi, izbraucot un iebraucot rīgā
anonimikis rakstīja: Kam tā vajadzīga?
Tā, kas braucot no Radisona puses ļauj uzbraukt uz tilta un tikt uz centru.
Šobrīd sastrēgumstundās tā apgriešanās vieta tikai vēl vairāk sačakarē satiksmi Akmens tilta uzbrauktuvē.
Jā, tā reizēm ir labs šortkats, bet reāli bez šīs vietas var iztikt.
Gribu komentārus, pirms rakstīt ieteikumu Satdepam .
Es gribētu teikt, ka tā apgriešanās vieta pilnīgi un galīgi neko nesačakarē. Satiksmi tur sačakarē tie, kas sevi uzskata par vielīdzīgākiem par pārējiem pabraucot garām stāvošajai rindai un nostājoties kreisajā rindā pirms uzbrauktuves, lai iespieztos labajā rindā, tādejādi nobloķējot kreiso rindu. Kā arī kreiso joslu nobloķē no Akmens ielas braucoši, nez kāpēc uzskatot, ka viņi drīkst nobloķēt krustojumu.
P.S. apgriešanās vietu varētu arī likvidēt, bet tad būtu jāatļauj apgriezties krustojumā ar Akmens ielu.
tās apgriešanās vietas likvidēšana būtu stipri muļķīgs pasākums un ne jau tā apgriešanās vieta ir par pamatu problēmai.
tas krustojums-uzbrauktuve pati par sevi ir tizla un esošai satiksmes intensitātei neatbilstoša un būtu jāpārbūvē lai uzlabotos caurlaidības spēja.
konkrēto apgriešanās vietu varētu mierīgi atstāt tikai jau pašā uzbrauktuvē uz tiltu vajadzētu bez malējās labās un vienīgās atļautās joslas ierīkot papildsekciju tiem kas ir apgriezušies un var ielīst tai papildsekcijā un nebūtu vai nu jābloķē visa satiksme vai arī jāpārkāpj noteikumi uzbraucot uz strīpotās saliņas. protams tad rastos nākamā problēma kad tajā papildsekcijā atkal sprauktos tie kas visus apgrauc un galā pielien priekšā.
tomēr viss tas nav risinājums jo problēma kā tāda ir apgrūtinātā uzbraukšana uz akmens tiltu ko arī vajadzētu risināt ar papildekcijas- ieskriešanās joslas izbūvēšanu bet nu tur jau ar nav īsi vieta kur viņu iebāzt ja nu vienīgi uz gājēju ietves rēķina.
katrā gadījumā tur viss nav tik vnk un kautko aiztaisīt tikai taisīšanas pēc ir stulbi jo kautkur jau tāpat būs jāapgriežas un korķis veidosies uz akmens ielas vai tālāk pa mūksalas ielu kur ir nākamā apgriešanās vieta.
cp gan būtu lietderīgāk paregulēt satiksmi lai no mūksalas ielas uz akmens tiltu būtu vieglāk izgriezties tiem kam tas manevrs sagādā grūtības nevis smuki safotografēt un rīgas pusē apturēt tos kas pa kreiso pusi visiem aizbrauc garām. ar to savu fotografēšanu un otrā galā apturēšanu cp tik sačakarē satiksmi vel vairāk jo rīgas pusē autobusu pieturā parasti aptur pārkāpējus kas nobloķē joslu un arī autobusiem pēc pieturas apmeklēšanas jāfīrējas uz vidējo joslu visiem garām.
shibernieks rakstīja: cp gan būtu lietderīgāk paregulēt satiksmi lai no mūksalas ielas uz akmens tiltu būtu vieglāk izgriezties tiem kam tas manevrs sagādā grūtības nevis smuki safotografēt un rīgas pusē apturēt tos kas pa kreiso pusi visiem aizbrauc garām. ar to savu fotografēšanu un otrā galā apturēšanu cp tik sačakarē satiksmi vel vairāk jo rīgas pusē autobusu pieturā parasti aptur pārkāpējus kas nobloķē joslu un arī autobusiem pēc pieturas apmeklēšanas jāfīrējas uz vidējo joslu visiem garām.
nea, viņus smuki sakrāmē uz saliņas, nekādu joslu nebloķē
cp musari stāv uz saliņas. katru rītu braucu to maršrutu un 100% gadījumu pārkāpēji stāvēja braukšanas joslā
shibernieks rakstīja: cp musari stāv uz saliņas. katru rītu braucu to maršrutu un 100% gadījumu pārkāpēji stāvēja braukšanas joslā
tad, ja daudz nūjiņu tirgotāji. es pārsvarā esmu piefixējis vieglos sakrautus uz tās saliņas.
modrību maitas iemidzina. kādu nedēļu nebija un tad vienā rītā sēņu pilns groziņš )
jaaanis rakstīja:
anonimikis rakstīja: Kam tā vajadzīga?
Tā, kas braucot no Radisona puses ļauj uzbraukt uz tilta un tikt uz centru.
Šobrīd sastrēgumstundās tā apgriešanās vieta tikai vēl vairāk sačakarē satiksmi Akmens tilta uzbrauktuvē.
Jā, tā reizēm ir labs šortkats, bet reāli bez šīs vietas var iztikt.
Gribu komentārus, pirms rakstīt ieteikumu Satdepam .
Es gribētu teikt, ka tā apgriešanās vieta pilnīgi un galīgi neko nesačakarē. Satiksmi tur sačakarē tie, kas sevi uzskata par vielīdzīgākiem par pārējiem pabraucot garām stāvošajai rindai un nostājoties kreisajā rindā pirms uzbrauktuves, lai iespieztos labajā rindā, tādejādi nobloķējot kreiso rindu. Kā arī kreiso joslu nobloķē no Akmens ielas braucoši, nez kāpēc uzskatot, ka viņi drīkst nobloķēt krustojumu.
P.S. apgriešanās vietu varētu arī likvidēt, bet tad būtu jāatļauj apgriezties krustojumā ar Akmens ielu.
Jāni, esi nu ka Tu rāmis (rāms)!
katru rītu ap plkst. 7iem un 40mit mani var redzēt izbraucot no Akmens ielas akmens tilta virzienā un nekad!!!, nevienu reizi!!! ap to laiku labajā joslā nav bijis iespējams ietikt. Tev liekas normāli, ka nogaidot kaut 5cus netiec iekšā krustojumā (ja izpildām CSN prasības)? Tāpēc arī katru rītu, konsekventi braucu visiem garām pa kreiso joslu līdz pašai uzbrauktuvei uz tilta (tā, lai kreisā josla paliek brīva vismaz 2vu KAMAZu platumā) un mierīgi gaidu, kad kāds ielaidīs.
Un iepūt!
Atstāsiet krustojumu brīvu, nebūs jums jākasās!
Martinelli rakstīja:
jaaanis rakstīja:
anonimikis rakstīja: Kam tā vajadzīga?
Tā, kas braucot no Radisona puses ļauj uzbraukt uz tilta un tikt uz centru.
Šobrīd sastrēgumstundās tā apgriešanās vieta tikai vēl vairāk sačakarē satiksmi Akmens tilta uzbrauktuvē.
Jā, tā reizēm ir labs šortkats, bet reāli bez šīs vietas var iztikt.
Gribu komentārus, pirms rakstīt ieteikumu Satdepam .
Es gribētu teikt, ka tā apgriešanās vieta pilnīgi un galīgi neko nesačakarē. Satiksmi tur sačakarē tie, kas sevi uzskata par vielīdzīgākiem par pārējiem pabraucot garām stāvošajai rindai un nostājoties kreisajā rindā pirms uzbrauktuves, lai iespieztos labajā rindā, tādejādi nobloķējot kreiso rindu. Kā arī kreiso joslu nobloķē no Akmens ielas braucoši, nez kāpēc uzskatot, ka viņi drīkst nobloķēt krustojumu.
P.S. apgriešanās vietu varētu arī likvidēt, bet tad būtu jāatļauj apgriezties krustojumā ar Akmens ielu.
Jāni, esi nu ka Tu rāmis (rāms)!
katru rītu ap plkst. 7iem un 40mit mani var redzēt izbraucot no Akmens ielas akmens tilta virzienā un nekad!!!, nevienu reizi!!! ap to laiku labajā joslā nav bijis iespējams ietikt. Tev liekas normāli, ka nogaidot kaut 5cus netiec iekšā krustojumā (ja izpildām CSN prasības)? Tāpēc arī katru rītu, konsekventi braucu visiem garām pa kreiso joslu līdz pašai uzbrauktuvei uz tilta (tā, lai kreisā josla paliek brīva vismaz 2vu KAMAZu platumā) un mierīgi gaidu, kad kāds ielaidīs.
Un iepūt!
Atstāsiet krustojumu brīvu, nebūs jums jākasās!
Es esmu pilnīgi rāms, jo tagad arī es katru dienu braucu pa Akmens ielu nevis Mūkusalas
Jo atšķirība ir tāda, ka no Akmens ielas pie viena luksafora zaļā signāla krustojumā iebrauc (iestumjas, iespraucas utt.) ne mazāk kā 10 mašīnas, bet savukārt pa Mūkusalas ielu braucošie labi ja 2-3 mašīnas. Un šo situāciju nekas nevar mainīt, jo dzīvojam tādā sabiedrībā kurā ~80% ir "cūkas" (uzvedās kā cūkas).
P.S. Es šajā vietā braucu katru rītu ap plkst.7.35 un nekad nav bijis problēmas izbraukt šo krustojumu. Es gan cenšos izbraukt no mājām 5min. ātrāk, lai nevajadzētu kā cūkai līst bez rindas visiem priekšā (gaidīt kamēr ielaidīs rindā tas kurš pirms tevis iespiedās tajā rindā)
P.S.S. Ir bijuši gadījumi kad jāsteidzās un nav laika stāvēt, bet tad tiek izmantota "zebra" lai uzbrauktu uz tilta, bet nejau spiesties rindā.
Es esmu pilnīgi rāms, jo tagad arī es katru dienu braucu pa Akmens ielu nevis Mūkusalas
Jo atšķirība ir tāda, ka no Akmens ielas pie viena luksafora zaļā signāla krustojumā iebrauc (iestumjas, iespraucas utt.) ne mazāk kā 10 mašīnas, bet savukārt pa Mūkusalas ielu braucošie labi ja 2-3 mašīnas. Un šo situāciju nekas nevar mainīt, jo dzīvojam tādā sabiedrībā kurā ~80% ir "cūkas" (uzvedās kā cūkas).
P.S. Es šajā vietā braucu katru rītu ap plkst.7.35 un nekad nav bijis problēmas izbraukt šo krustojumu. Es gan cenšos izbraukt no mājām 5min. ātrāk, lai nevajadzētu kā cūkai līst bez rindas visiem priekšā (gaidīt kamēr ielaidīs rindā tas kurš pirms tevis iespiedās tajā rindā)
P.S.S. Ir bijuši gadījumi kad jāsteidzās un nav laika stāvēt, bet tad tiek izmantota "zebra" lai uzbrauktu uz tilta, bet nejau spiesties rindā.
Nu tad gudriniek pabrauc 8:35! Nav citu variantu kā nogriezties no Akmens ielas kā tikai kreisajā joslā un līdz zebrai un papildus vienmēr palaižu kādu, kas brauc no Radisson puses. Un es neuzskatu sevi par cūku, izvēlies izteicienus. Prātīgāk būtu, ja izmantotu tagadējo "zebru" kā otru braukšanas joslu, kura tikai pirms paša tilta pārietu vienā joslā, būtu vismaz mašīnām kur izvietoties, jo visiem tāpat jātiek pāri tam tiltam, nav svarīgi no kurienes brauc!
pitbullz rakstīja:
Es esmu pilnīgi rāms, jo tagad arī es katru dienu braucu pa Akmens ielu nevis Mūkusalas
Jo atšķirība ir tāda, ka no Akmens ielas pie viena luksafora zaļā signāla krustojumā iebrauc (iestumjas, iespraucas utt.) ne mazāk kā 10 mašīnas, bet savukārt pa Mūkusalas ielu braucošie labi ja 2-3 mašīnas. Un šo situāciju nekas nevar mainīt, jo dzīvojam tādā sabiedrībā kurā ~80% ir "cūkas" (uzvedās kā cūkas).
P.S. Es šajā vietā braucu katru rītu ap plkst.7.35 un nekad nav bijis problēmas izbraukt šo krustojumu. Es gan cenšos izbraukt no mājām 5min. ātrāk, lai nevajadzētu kā cūkai līst bez rindas visiem priekšā (gaidīt kamēr ielaidīs rindā tas kurš pirms tevis iespiedās tajā rindā)
P.S.S. Ir bijuši gadījumi kad jāsteidzās un nav laika stāvēt, bet tad tiek izmantota "zebra" lai uzbrauktu uz tilta, bet nejau spiesties rindā.
Nu tad gudriniek pabrauc 8:35! Nav citu variantu kā nogriezties no Akmens ielas kā tikai kreisajā joslā un līdz zebrai un papildus vienmēr palaižu kādu, kas brauc no Radisson puses. Un es neuzskatu sevi par cūku, izvēlies izteicienus. Prātīgāk būtu, ja izmantotu tagadējo "zebru" kā otru braukšanas joslu, kura tikai pirms paša tilta pārietu vienā joslā, būtu vismaz mašīnām kur izvietoties, jo visiem tāpat jātiek pāri tam tiltam, nav svarīgi no kurienes brauc!
Kāpēc tad Tu uzskati ka braukt līdz zebrai un spraukties rindā ir vienīgais variants? Ja jau esi spējīgs pirms zebras iespraukties rindā tad jau vari arī krustojumā iesproukties rindā domāju, ka visi saprot kāpēc Tu esi tik nevarīgs un nespēj jau krustojumā ispraukties labajā rindā.
Kāpēc tad Tu uzskati ka braukt līdz zebrai un spraukties rindā ir vienīgais variants? Ja jau esi spējīgs pirms zebras iespraukties rindā tad jau vari arī krustojumā iesproukties rindā domāju, ka visi saprot kāpēc Tu esi tik nevarīgs un nespēj jau krustojumā ispraukties labajā rindā.
Kā skatos, muļķus neviens nesēj un nestāda - viņi paši aug. Un tu nu laikam esi viens no tādiem.
Jau tagad no rītiem aste uz Vienības gatves sākas no vietas, kur asfaltu nomaina bruģis, un tagad parēķini par cik km garāks kļūs Vienības gatves sastrēgums, ja no Akmens ielas katru reizi spēs izgriezties 2 nevis 10 automašīnas. Ja jau reiz tur (pirms tilta) ir 2as joslas tad viņas arī ir jāizmanto, kamēr tas nav pretrunā satiksmes noteikumiem!
pitbullz rakstīja:
Kāpēc tad Tu uzskati ka braukt līdz zebrai un spraukties rindā ir vienīgais variants? Ja jau esi spējīgs pirms zebras iespraukties rindā tad jau vari arī krustojumā iesproukties rindā domāju, ka visi saprot kāpēc Tu esi tik nevarīgs un nespēj jau krustojumā ispraukties labajā rindā.
Kā skatos, muļķus neviens nesēj un nestāda - viņi paši aug. Un tu nu laikam esi viens no tādiem.
Jau tagad no rītiem aste uz Vienības gatves sākas no vietas, kur asfaltu nomaina bruģis, un tagad parēķini par cik km garāks kļūs Vienības gatves sastrēgums, ja no Akmens ielas katru reizi spēs izgriezties 2 nevis 10 automašīnas. Ja jau reiz tur (pirms tilta) ir 2as joslas tad viņas arī ir jāizmanto, kamēr tas nav pretrunā satiksmes noteikumiem!
Nēkādi noteikumi, arī CSN , neaizliedz arī veikalā pie kases spraukties bez rindas. Gribu noskaidrot vai arī šādās situācijās tu izmanto likumu nepilnības .
Un laikam varētu piekrist tam, ka esmu muļķis, kurš vienmēr cenšas stāties rindas galā (arī veikalā pie kases), jo neizmantoju likuma nepilnības kā 80% gadījumos to dara "Cūkas"
daļēja taisnība ir abiem bet ja jāsaka atklāti tad katru rītu aizspraucos visiem garām un galā iespiežos rindā jo savādāk aiz manis stāvētu visi tie kas grib braukt uz radisona pusi pirms kāds dulburis izdomātu mani palaist.
apgriešanās vieta pie Akmens tilta
Kam tā vajadzīga?
Tā, kas braucot no Radisona puses ļauj uzbraukt uz tilta un tikt uz centru.
Šobrīd sastrēgumstundās tā apgriešanās vieta tikai vēl vairāk sačakarē satiksmi Akmens tilta uzbrauktuvē.
Jā, tā reizēm ir labs šortkats, bet reāli bez šīs vietas var iztikt.
Gribu komentārus, pirms rakstīt ieteikumu Satdepam .