Un ko par to saka ES regulas?
Liekas, ka tieši dēļ tām pie mums atcēla pilnvaras izbraucot no valsts?
Un ko par to saka ES regulas?
Liekas, ka tieši dēļ tām pie mums atcēla pilnvaras izbraucot no valsts?
Tie poļi arī nav riktīgi
Poļu muitnieki/robežsargi jūt ka pēc pievienošanās Šengenas zonai tiem zudīs ienākumi, tad domā visādu pigorus kā kompensēt.
Vistūdīgāk būs tiem kas havo līzingā ņemtus auto, kas reģistrētu uz uzņēmumu - ja privātajam īpašnieks būs rakstīts kā turētājs, tad juridiskajiem turētājs būs sija, kas dabūs rakstīt pilnvaras un tērēt piķi.
kad pani pievienojas šengena zonai?,kas tad pilnvaras prasīs?
Vai tad maz "miliču" ?? Pilna polija ar kāpsta slaucējiem..
gastello rakstīja: kad pani pievienojas šengena zonai?,kas tad pilnvaras prasīs?
Tad pat, kad mēs www.eirozinas.lv/...
Poļi atriebs par to ka baltieši šos atšuva saistībā ar atomelektrostacijas būvēšanu
Bet jautājums paliek ....Kad tas stājas spēkā?
ibio rakstīja: principā man PO, par to panu zemi, jo ja brauc uz R-Eiropu, tad jāizmanto prāmis uz vāciju - cenas un laika ziņā sanāk tas pats, kas braukt caur poliju un tur palikt pa nakti viesnīcā - vienīgi nogurums braucot caur poliju ir krietni lielāks
par to praami- ? ck laika zinjaa tas ir? un $$$?
ooPIS rakstīja:
ibio rakstīja: principā man PO, par to panu zemi, jo ja brauc uz R-Eiropu, tad jāizmanto prāmis uz vāciju - cenas un laika ziņā sanāk tas pats, kas braukt caur poliju un tur palikt pa nakti viesnīcā - vienīgi nogurums braucot caur poliju ir krietni lielāks
par to praami- ? ck laika zinjaa tas ir? un $$$?
Lētāko prāmi atradu lūk šo... www.latviatours.lv/...
Bet ja brauc četratā,tad nez vai ir baigi izdevīgi...
Marteens rakstīja:
ooPIS rakstīja:
ibio rakstīja: principā man PO, par to panu zemi, jo ja brauc uz R-Eiropu, tad jāizmanto prāmis uz vāciju - cenas un laika ziņā sanāk tas pats, kas braukt caur poliju un tur palikt pa nakti viesnīcā - vienīgi nogurums braucot caur poliju ir krietni lielāks
par to praami- ? ck laika zinjaa tas ir? un $$$?
Lētāko prāmi atradu lūk šo... www.latviatours.lv/...
Bet ja brauc četratā,tad nez vai ir baigi izdevīgi...
Protams, ka braucot ar auto caur Poliju iznāks lētāk!! Nekā braukt ar prāmi!
Vidusmēra auto lidz Vācijai iekļausies līdz 100 litriem degvielas, tad parēķiniet cik ir 3-4 cilvēkiem aizbraukt ar auto ar prāmi??
mgo rakstīja:
Marteens rakstīja:
ooPIS rakstīja:
ibio rakstīja: principā man PO, par to panu zemi, jo ja brauc uz R-Eiropu, tad jāizmanto prāmis uz vāciju - cenas un laika ziņā sanāk tas pats, kas braukt caur poliju un tur palikt pa nakti viesnīcā - vienīgi nogurums braucot caur poliju ir krietni lielāks
par to praami- ? ck laika zinjaa tas ir? un $$$?
Nezu gan. Visu dienu zaagjee un meegjini apdziit leishu fuuras un veel netieci gudrs- esi jau izbraucis no kaarteejas pilseetas vai nee. Plus veel parodija par maksas baani, ka ik peec 30km jaamkasaa 2Ls.
Lētāko prāmi atradu lūk šo... www.latviatours.lv/...
Bet ja brauc četratā,tad nez vai ir baigi izdevīgi...
Protams, ka braucot ar auto caur Poliju iznāks lētāk!! Nekā braukt ar prāmi!
Vidusmēra auto lidz Vācijai iekļausies līdz 100 litriem degvielas, tad parēķiniet cik ir 3-4 cilvēkiem aizbraukt ar auto ar prāmi??
ibio rakstīja: principā man PO, par to panu zemi, jo ja brauc uz R-Eiropu, tad jāizmanto prāmis uz vāciju - cenas un laika ziņā sanāk tas pats, kas braukt caur poliju un tur palikt pa nakti viesnīcā - vienīgi nogurums braucot caur poliju ir krietni lielāks
Ko var muļķības rakstīt???? Izbraucot uz Berlini 6.00 no Latvijas ap 23.00 es esmu pie Berlīnes un degvielā man ir notērēti nepilni 70 litri dīzeļa . 70x 0,70= 49,00 Ls. Kur tu esi redzējis prāmi uz Vāciju četrām personām un auto pa 49 LS ??? Nemaz nav jārēķina, ja jābrauc uz Vācijas dienvidgalu...
ibio rakstīja: principā man PO, par to panu zemi, jo ja brauc uz R-Eiropu, tad jāizmanto prāmis uz vāciju - cenas un laika ziņā sanāk tas pats, kas braukt caur poliju un tur palikt pa nakti viesnīcā - vienīgi nogurums braucot caur poliju ir krietni lielāks
Nevis nogurums bet asums ,azarts rodaas braucot pa panu celiem!!!!
Izguleeties jau var maajas ,nemaz pie paniem nevajag .
Vieniigais ,ja viesniicaa labas panenes tad jau var,tikai tad nekaada guleesana neiznaak.
opelis rakstīja:
ibio rakstīja: principā man PO, par to panu zemi, jo ja brauc uz R-Eiropu, tad jāizmanto prāmis uz vāciju - cenas un laika ziņā sanāk tas pats, kas braukt caur poliju un tur palikt pa nakti viesnīcā - vienīgi nogurums braucot caur poliju ir krietni lielāks
Ko var muļķības rakstīt???? Izbraucot uz Berlini 6.00 no Latvijas ap 23.00 es esmu pie Berlīnes un degvielā man ir notērēti nepilni 70 litri dīzeļa . 70x 0,70= 49,00 Ls. Kur tu esi redzējis prāmi uz Vāciju četrām personām un auto pa 49 LS ??? Nemaz nav jārēķina, ja jābrauc uz Vācijas dienvidgalu...
Aizmirsi vel atrekinat to ciparu un laiku, ko aiznem noklusana lidz pramim - cik zinu no Rigas uz Berlini neviens nebrauc. Tad nu sanak, ka pie pramja izdevumiem vel japieskaita Riga-Ventspils (190km) un Rostoka-Berline (230km), kas sanak vairak ka tresdala no marsruta Riga-Berline (1270km). Attiecigi pramja izmaksam jaieklaujas ~30Ls! Un par laiku - te jau pakums klust neticami "izdevigs". Pramis atiet 4:00 (izgulesanas?) un pienak nakamaja diena 7:00 - cela pavadot 27 stundas. Klat vel japieskaita braucamstundas un savlaicigu ierasanos uz registraciju 2x3+1 - sanak 34h. Braucot vienkarsi ar auto, sada laika jau var noklut lidz vidusjurai. Ja tomer tikai uz berlini, tad ieradisies tur apmeram 20 stundas atrak, neka braucot ar "fantastiki izdevigo prami".
Nu ja - ja gribas mazak braukt ar auto, vel var izmantot prami Riga - Libeka. Tikai tad celojuma kopgarums pieaug lidz vismaz 37h. Un to jau, braucot ar auto, ir iespejams apsteigt par pilnu diennakti! Viena virziena!
AKa ir ja auto es noperku vacija un braucu atpakal ir vajadziga taa pilvara???
Cullmann rakstīja: AKa ir ja auto es noperku vacija un braucu atpakal ir vajadziga taa pilvara???
attapīgs
ja uz sevi pirksi, tad nē, ja uz mammu, tad jā
Vakar ar mans autinš ar pilnvaru šķērsoja Polijas robežu . Pirms pilnvaras izņemšanas prasīju pazīstamiem autopārvadātājiem kā viņiem ar tām pilnvarām ,viņš teica ,ka nekādas plnvaras saviem šoferiem nedod un viss ok .
Man pilnvara izmaksāja 13.10 Ls vēl vajadzēja tulkojumu kuru neveicu ,nu bet izskatās ,ka puiši robežu šķērsojuši bez problēmām ,kad atbrauks tad noprasīšu kā gāja ,vai maz prasīja u t t
Cullmann rakstīja: AKa ir ja auto es noperku vacija un braucu atpakal ir vajadziga taa pilvara???
ja nebuus uz Tava vaarda ,vajadzees !- pazinjam tur skarbi iz jaaja praatu , shis brauca ar vaacu regj. + kaufentraagu uz sava vaarda , izjaaja konkreti , knapi at..saas gribeeja ietaupiit 200eurus tranziita nummuriem , bet sanaaca 'kaa parasti'
TDI rakstīja:
Cullmann rakstīja: AKa ir ja auto es noperku vacija un braucu atpakal ir vajadziga taa pilvara???
ja nebuus uz Tava vaarda ,vajadzees !- pazinjam tur skarbi iz jaaja praatu , shis brauca ar vaacu regj. + kaufentraagu uz sava vaarda , izjaaja konkreti , knapi at..saas gribeeja ietaupiit 200eurus tranziita nummuriem , bet sanaaca 'kaa parasti'
Tagad tranzīta nummuri vairs nav jāņem...Ņēmu dzeltenos (tie kuri uz cilvēku rakstās nevis uz mašīnu)....Izmaksāja apmēram 80-90 eiro...Un robežu šķērsoju bez problēmām.
P.S. Ar dzeltenajiem jau kādu mēnesi drīkst braukt uz Latviju.
Ir doma nemt dzeltenos nr smiekligakais, ka parasti, kad kadu auto iegadajos, tad vienmer jau masina bija ar Nr un nevajadzeja P***** , lai dabutu vinus vai arii parsvara vedu ar treili no turienes.
Kas tie par dzeltenajiem nummuriem un ko šamie ēd???
Polijā vajadzēs pilnvaras
Turpmāk, piedaloties ceļu satiksmē Polijā, personai, kas nav attiecīgā transporta līdzekļa īpašnieks, būs nepieciešama pilnvara kā pierādījums, kas apstiprina vadītāja tiesības vadīt šo transporta līdzekli, aģentūru LETA informēja Ceļu satiksmes drošības direkcijā (CSDD).
Šādu kārtību paredz Polijas Satiksmes ministrijas lēmums.
Pilnvara nebūs nepieciešama, ja transportlīdzekļa reģistrācijas apliecībā attiecīgā persona būs norādīta kā automobiļa turētājs. Tāpat pilnvaru nevajadzēs, ja klāt būs automobiļa īpašnieks.
Pilnvarai jābūt angļu vai poļu valodā, un to var apstiprināt pie notāra vai arī Polijas vēstniecībā, bet automobiļa vadītāju kā turētāju reģistrācijas apliecībā īpašnieks var ierakstīt jebkurā CSDD nodaļā.