Lieta taada, ka shobrid esmu savu gimeni izaudzinajis arpus normaala kompaktnieka komforta robezaam, un velos pariet no sava focusa (visu cienu pret sho savu exemplaru - daudz desmiti tukstoshi jau kopaa aizmuguras, bet tik un taa patiik un priecee, bet pedejaa laikaa kaut kaa nesanaak sedekli uz atpakal atbidiit), tatad pariet no focusa uz kaut ko no ziemeljiem - shobrid domaju par Saab 9-3 vai 9-5.
Vai kaads var isuma pateikt ar ko atskiras (kurs svaigaaks modelis?, kurs lielaaks, t vs T, un taa taalaak?) Kur vispar zviedru auto ir letak pirkt - LV vai kaut kur SE/ LT/ DE? Cik Saabam ir ietilpiigs bagaznieks (interesee ne-sedans- hatch vai kombi)?
Zinu ka ja kadu nedelju lasiitu visas vecaas zinas no saab zonas, un studeetu ss.lv, tad noteiktu puse jautajumu atkristu, bet konkreti tam nav laika (kurs butu domajis ka 2 berni aiznem proporcionali 2x vairaak laika kaa 1...)
Pērkot sābu kur lētāk, neko labu nenopirksi. Man ir no Beļģijas 9-5 sedans. 9-3 nepatīk dēļ aizmugures dizaina. Hečbeks nav daudz ietilpīgāks par sedanu. Ņem 9-5 universāli. Motora izvēle ir atkarīga no paša vēlmēm. Es tiku pie 2.0T. Itkā gribējās lielāku, bet dotais bija tik labā stāvoklī, ka nevarēja laist garām. Itkā pēc kataloga sanāk pats lēnākais motors (150zs), bet pagaidām pilnībā pietiek.
Nortel rakstīja: Pērkot sābu kur lētāk, neko labu nenopirksi. Man ir no Beļģijas 9-5 sedans. 9-3 nepatīk dēļ aizmugures dizaina. Hečbeks nav daudz ietilpīgāks par sedanu. Ņem 9-5 universāli. Motora izvēle ir atkarīga no paša vēlmēm. Es tiku pie 2.0T. Itkā gribējās lielāku, bet dotais bija tik labā stāvoklī, ka nevarēja laist garām. Itkā pēc kataloga sanāk pats lēnākais motors (150zs), bet pagaidām pilnībā pietiek.
No Belgijas - pastasti - kur un kaa - man itkaa shobrid tas sanaak stundas braucienaa no dzives vietas. Meginaju kaut ko tur mekleet - man tikai kaut kaadi kreisie kantori raadaas.
Domaju ka peec 100ar kaut ko Zs, 150 man arii varetu kadu laiku pietikt, taapeec par lielajiem motoriem man pagaidaam po. Cik redz peec sludinajumiem pamataa metaajas 2.3l....
9-3 Sportcombi aizmuguree ir akuuni maz vietas. bagaazhnieks ir ok. es labaak njemtu 9-5 universiaali. leetaak saakumaa visbiezhaak iznaak daargaak uztureeshanaa. pat nezinu, kaa labaak, vislabaak ir nopirkt kaadu, kura veesture ir zinaama. preteejaa gadiijumaa pie auto cenas naaksies pieskaitiit veel vismaz 2 k eeriku defektu noveershanai.
Zoo rakstīja: Taa kaa buuris it liels un smags, tad tie 100 un nedaudz zirģeļu var izraadiities krietni eedeliigi....
a kaapeec cieniitais autors negrib volvo
Cien. Zoo, autors grib volvo.
V70.
Bet situacijas izpeti saaku ar saabu. Par Volvo itkaa mazaak jautajumu, un masina jau nopietni lielaka. V40 vecais modelis nepatik, un liekas ka nekas daudz lielaks par focusu tur arii nav. Jauno nepacelshu.
Bet V70 arii it kaa taads padaargs liekas.
Bet kad atradishu kur iesesties - paskatishos kaa jutas. Volvo - itkaa pat pasam labaak patiik.
Zoo rakstīja: Nu ja pamiilija, tad 9-5 un universaalis...9-3 tomeer mazaaks laikam ka...
ja kaa pats teici ka saab ne-saabistam, tad , imho lielas atskjiriibas nav-t vai T....
seene te plaataas ar savu 3litriigo diizelpawaa...tad jau varbuut taadu
SE diez vai buus leetaaks, LT un DE up 2 U lai gan es dotu prieksroku tepat Latvijaa lietotam eksemplaaram ar vikinga apkopeem....
Neplātos... Bet diskutēt patīk Ja interesē tāds, var mēģināt atrast cilvēku, kas man šitamējo notirgoja - cik sapratu viņam SAABu meklēšana un dzīšana ir tā kā hobijs. Latvijā SAABu cenas ir nokritušās, bet joprojām neadekvāti augstas. Bet tā kopumā - 9-3 ir jauniešu vai ģimenes otrais auto. 9-5 - OK ģimenei ar ne vairāk kā 2 bērniem - vietas daudz, bet trīs bērnu sēdeklīšus ielikt nesanāks, arī IsoFix 2 gab. Tikpat kopumā par 3.0 dīzeli - labs motors, bet tiem, kas auto jūt. Ja tavas zināšanas par auto ir "Vanaga" vai tamlīdzīgo līmenī - pērc kaut ko citu. t pret T - mazā turbīna ir vienkārši motora "palielinājums" - strādā visu laiku, T savukārt ir sportiskāka bet ar turbobedri, kas prātīgi vai sastrēgumos braucot (zem turboapgriezieniem) rezultējas mazākā degvielas patēriņā. Dīzelim savukārt ir mainīgās ģeometrijas turbīna - patīkama kamēr strādā un dārga, ja vairs ne.
P.S. Nemaz par tām Vikinga (E&S) apkopēm neiesaku sajūsmināties. Manējais tur bija tikai uz diagnostiku un ar to pietika lai saprastu, kas viņi ir patiesībā. Autorizētajā servisā brīnījas, ka manam auto ir Aero bremzes (3.0 TiD standartkomplektācija!) un piedāvāja ieliet to pašu eļļu, ko lej visiem benzīnniekiem... Un pēc tam paši saka, ka motors ir slikts.
Zoo rakstīja: Nu ja pamiilija, tad 9-5 un universaalis...9-3 tomeer mazaaks laikam ka...
ja kaa pats teici ka saab ne-saabistam, tad , imho lielas atskjiriibas nav-t vai T....
seene te plaataas ar savu 3litriigo diizelpawaa...tad jau varbuut taadu
SE diez vai buus leetaaks, LT un DE up 2 U lai gan es dotu prieksroku tepat Latvijaa lietotam eksemplaaram ar vikinga apkopeem....
braucot pie stuures shkjirbu starp 9-3 un 9-5 praktiski nemaniiju... vieniigi kad aizmuguree bi ljauzji sakaapushi ... aizmuguree- jaa bik i starpiiba gan
bagaazjnieks 9-3 (ne SS) likaas patiikami ietilpiigs... katraa gadiijumaa maasas un vinjas siicha mantiiba paredzeeta vasaras dziivoshanai saliida mieriigi-un neteiktu ka maasa i aarkaartiigi pieticiiga shmotku kvantumaa...
9-5 ar 2.0t +orgjinaalo gaazi- diivainaa kaartaa pilseetaa ielikaas 9os litros uz 100 un nejutos apdaliits pie krustojumiem... jaudas un Nm pietiek...
lai nu kaa... 9-5 kaa famiilijvaagens (ja gjimene naff kaamjveidiigie) der... bet ja i gjimene ar gliemezju privichkaam-un mantiiba jaavadaa liidzi- tad nu gan laikam otrs zviedrs vagonversijaa buus jeedziigaak...
Un ja kāds šausminās par volvo pieminēšanu saabaa - topiks bija par ko citu, un atbildes par tēmu ļaus man domāt ar ko īsti braukt.
Šīri - aiz cieņas pret saab zonu - neatbildēšu tev.
Paldies tiem, kam ir viedoklis par tēmu.
Jautājums vēl - vai 9-5 bija kaut kāds facelift 2001.gadā? Kas mainījās? Kas ir jāskatās pie pirkšanas? Man biski skebina ss.lv redzamie 150k km visiem, bet takaa LV visticamāk nepirksu - jautajums ir par resursu - cik ilgi var normāli kopjot braukt, un nedomāt ka viss tulīt ir jāmaina - 100k? 200k? 250k? Cik ātri noklātos turbīna? nu tā tīri teorētiski?
SAAB for nesaabists
Lieta taada, ka shobrid esmu savu gimeni izaudzinajis arpus normaala kompaktnieka komforta robezaam, un velos pariet no sava focusa (visu cienu pret sho savu exemplaru - daudz desmiti tukstoshi jau kopaa aizmuguras, bet tik un taa patiik un priecee, bet pedejaa laikaa kaut kaa nesanaak sedekli uz atpakal atbidiit), tatad pariet no focusa uz kaut ko no ziemeljiem - shobrid domaju par Saab 9-3 vai 9-5.
Vai kaads var isuma pateikt ar ko atskiras (kurs svaigaaks modelis?, kurs lielaaks, t vs T, un taa taalaak?) Kur vispar zviedru auto ir letak pirkt - LV vai kaut kur SE/ LT/ DE? Cik Saabam ir ietilpiigs bagaznieks (interesee ne-sedans- hatch vai kombi)?
Zinu ka ja kadu nedelju lasiitu visas vecaas zinas no saab zonas, un studeetu ss.lv, tad noteiktu puse jautajumu atkristu, bet konkreti tam nav laika (kurs butu domajis ka 2 berni aiznem proporcionali 2x vairaak laika kaa 1...)
Cienaa, un paldies, ja kaads atbildees!