SAAB for nesaabists

oskarz Reģ.: 04.09.2001

Lieta taada, ka shobrid esmu savu gimeni izaudzinajis arpus normaala kompaktnieka komforta robezaam, un velos pariet no sava focusa (visu cienu pret sho savu exemplaru - daudz desmiti tukstoshi jau kopaa aizmuguras, bet tik un taa patiik un priecee, bet pedejaa laikaa kaut kaa nesanaak sedekli uz atpakal atbidiit), tatad pariet no focusa uz kaut ko no ziemeljiem - shobrid domaju par Saab 9-3 vai 9-5.

Vai kaads var isuma pateikt ar ko atskiras (kurs svaigaaks modelis?, kurs lielaaks, t vs T, un taa taalaak?) Kur vispar zviedru auto ir letak pirkt - LV vai kaut kur SE/ LT/ DE? Cik Saabam ir ietilpiigs bagaznieks (interesee ne-sedans- hatch vai kombi)?

Zinu ka ja kadu nedelju lasiitu visas vecaas zinas no saab zonas, un studeetu ss.lv, tad noteiktu puse jautajumu atkristu, bet konkreti tam nav laika (kurs butu domajis ka 2 berni aiznem proporcionali 2x vairaak laika kaa 1...)

Cienaa, un paldies, ja kaads atbildees!

 
bizenajs Reģ.: 20.09.2002
0 0 Atbildēt

oskarz rakstīja: Nē autors, t.i. es, nav anglis.

Un ja kāds šausminās par volvo pieminēšanu saabaa - topiks bija par ko citu, un atbildes par tēmu ļaus man domāt ar ko īsti braukt.

Šīri - aiz cieņas pret saab zonu - neatbildēšu tev.

Paldies tiem, kam ir viedoklis par tēmu.

Jautājums vēl - vai 9-5 bija kaut kāds facelift 2001.gadā? Kas mainījās? Kas ir jāskatās pie pirkšanas? Man biski skebina ss.lv redzamie 150k km visiem, bet takaa LV visticamāk nepirksu - jautajums ir par resursu - cik ilgi var normāli kopjot braukt, un nedomāt ka viss tulīt ir jāmaina - 100k? 200k? 250k? Cik ātri noklātos turbīna? nu tā tīri teorētiski?

saapiigaakaa teema 9-5 ir kjeedes mainja, ko nosaka meerot taas izstiepumu un kartera ventilaacija. peec 2001. gada, ja nemaldos, taed pazuda lukturu mazgaataaju slotinjas un atrisinaajaas taas pashas kartera ventilaacijas probleemas. vizuaalaas izmainjas nemaaceeshu uzskaitiit.

KurBads Reģ.: 24.07.2001
0 0 Atbildēt

esmu Belgijā un varu ieteikt www.2dehands.be (flāmu val.) vai www.2iememain.be (francu). Pats esmu pircis 2 gab. c900 BE, vienu no tiem sameklēju caur ebay.be.

Tajās lap

as ir privātie sludinājumi un tādu izteiktu plaču ar lielu izvēli lietotiem auto vispār nav.

Vari arī nočekot www.saab.be zem used cars/occasions, tur ir padaudz privāto saab`u, ko otreiz tirgo caur saab dīleriem (tie varētu būt pirmo saimnieku atdotie auto pērkot jaunu saab, tāpat tur ir arī sava daļa testu mašīnu, kas ir ar nelieliem noskrējieniem un par krietni zemākām naudām kā jauns.

Ja vēl kādi jautājumi par Belgiju, prasi!

Lai veicas!

nuhajs Reģ.: 01.06.2006
0 0 Atbildēt

batka rakstīja:

nuhajs rakstīja:

oskarz rakstīja: Nē autors, t.i. es, nav anglis.

Ja nē,tīri interesei,kāpēc ir tas 'for' ??

Viņam liekas ka ta ir moderni

Ā,skaidrs. Tad viņš ir mūsdienīgais pilsonis.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

oskarz rakstīja: Nē autors, t.i. es, nav anglis.

Un ja kāds šausminās par volvo pieminēšanu saabaa - topiks bija par ko citu, un atbildes par tēmu ļaus man domāt ar ko īsti braukt.

Šīri - aiz cieņas pret saab zonu - neatbildēšu tev.

Paldies tiem, kam ir viedoklis par tēmu.

Jautājums vēl - vai 9-5 bija kaut kāds facelift 2001.gadā? Kas mainījās? Kas ir jāskatās pie pirkšanas? Man biski skebina ss.lv redzamie 150k km visiem, bet takaa LV visticamāk nepirksu - jautajums ir par resursu - cik ilgi var normāli kopjot braukt, un nedomāt ka viss tulīt ir jāmaina - 100k? 200k? 250k? Cik ātri noklātos turbīna? nu tā tīri teorētiski?

9-5 bija feislifts (MY2002) - nedaudz vizualas izmainas un pielabotas "bernu slimibas". Jaunais infodisplejs ir smukaks, bet pikseli zud tapat. Pakalejais tilts (bukses) jopram vargs. Jau pieminetie augstspiediena mazgataji lukturu slotinu vieta... Vairak nekas prata nenak.

iRAFAR Reģ.: 22.04.2007
0 0 Atbildēt

Hmm... Ja nemaldos, 9-3 sākums (98 - ... hečbeks) ir tas pats 900 ar krietnu kaudzi uzlabojumiem. Manuprāt, bērnu slimības izskaustas...

Kā nesaabistam varētu ieteikt... Garumā gandrīz tas pats, kas 9-5, hečbeks + nav bērnības gļuku...

Vienīgi nedaudz kaitina šaurība aizmugurē - mīcīšanās, kad 3 cilvēkiem jāpiesprādzē drošības jostas, bet sēdēšana normāla...

oskarz Reģ.: 04.09.2001
0 0 Atbildēt

iRAFAR rakstīja: Hmm... Ja nemaldos, 9-3 sākums (98 - ... hečbeks) ir tas pats 900 ar krietnu kaudzi uzlabojumiem. Manuprāt, bērnu slimības izskaustas...

Kā nesaabistam varētu ieteikt... Garumā gandrīz tas pats, kas 9-5, hečbeks + nav bērnības gļuku...

Vienīgi nedaudz kaitina šaurība aizmugurē - mīcīšanās, kad 3 cilvēkiem jāpiesprādzē drošības jostas, bet sēdēšana normāla...

Nu tur jau laikam arii ir taa lieta - ka man vajadzetu lai galaa nebuutu shauriba. Butu pat vislabaak ja buutu 10cm vairaak nekaa focusaa, jo tik pietrukst lai ieliktu kulbu...

Jautajums, 9-5 sedanam bagaznieks ir taads plass, vai kaut kas lidzigs 5 behai, kur paris maisinus var ielikt? Saku domaat par sedanu, jo man te maajaa izskataas opozicija vagoniem, neizskatoties gana eleganti...

oskarz Reģ.: 04.09.2001
0 0 Atbildēt

KurBads rakstīja: esmu Belgijā un varu ieteikt.

Ja vēl kādi jautājumi par Belgiju, prasi!

Lai veicas!

Ir jautajumi- kur ir saals? Ja skataas reklaama pnkts lv vai ss, tad tur ir pilns saabi un citi labumi no Belgie. Kad es apskatos tos .be saitus, ko tu raadi - tur cenniks ir vismaz +1k, salidzinajumaa ar tiem "atdzitajiem". Vai nu es kaut ko nesaprotu vai nu es kaut ko nesapratu.

P.S. Es pats esmu diezgan biezi Holandee, bet te deel BTW cena ir veel siltaaka.

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

oskarz rakstīja:

iRAFAR rakstīja: Hmm... Ja nemaldos, 9-3 sākums (98 - ... hečbeks) ir tas pats 900 ar krietnu kaudzi uzlabojumiem. Manuprāt, bērnu slimības izskaustas...

Kā nesaabistam varētu ieteikt... Garumā gandrīz tas pats, kas 9-5, hečbeks + nav bērnības gļuku...

Vienīgi nedaudz kaitina šaurība aizmugurē - mīcīšanās, kad 3 cilvēkiem jāpiesprādzē drošības jostas, bet sēdēšana normāla...

Nu tur jau laikam arii ir taa lieta - ka man vajadzetu lai galaa nebuutu shauriba. Butu pat vislabaak ja buutu 10cm vairaak nekaa focusaa, jo tik pietrukst lai ieliktu kulbu...

Jautajums, 9-5 sedanam bagaznieks ir taads plass, vai kaut kas lidzigs 5 behai, kur paris maisinus var ielikt? Saku domaat par sedanu, jo man te maajaa izskataas opozicija vagoniem, neizskatoties gana eleganti...

ja opoziicija saak balsi pacelt- lai tad tup maajaas bez ratinjiem

KurBads Reģ.: 24.07.2001
0 0 Atbildēt

oskarz rakstīja:

KurBads rakstīja: esmu Belgijā un varu ieteikt.

Ja vēl kādi jautājumi par Belgiju, prasi!

Lai veicas!

Ir jautajumi- kur ir saals? Ja skataas reklaama pnkts lv vai ss, tad tur ir pilns saabi un citi labumi no Belgie. Kad es apskatos tos .be saitus, ko tu raadi - tur cenniks ir vismaz +1k, salidzinajumaa ar tiem "atdzitajiem". Vai nu es kaut ko nesaprotu vai nu es kaut ko nesapratu.

P.S. Es pats esmu diezgan biezi Holandee, bet te deel BTW cena ir veel siltaaka.

es pielauju, kas auto, kas LV ievestie no BE, ir tipa for export ... viņiem nav BE controle technique ...

tos auto, ko tirgo BE uz vietas, lai vispār pārdotu un piereģistrētu uz jaunā īpašnieka numuriem ir nepieciešama rozā lapa (formulaire rose), ko izsniedz vietējais CSDD (DIV) tikai ar nosacījmu, ka auto iziet tehnisko apskati ...

salīdzinoši jauniem auto ar tehnisko principā visam vajadzētu kārtībā, bet, iespējams, ka tieši nosacījums, ka BE pie pārdošanas auto ir jābūt labā kārtībā un ar visiem ugunsdzēšamajiem aparātiem, aptieciņām etc. rada atšķirību iepretim LV ievestajiem ...

un BTW Belgijā ir 21%, ja tas aktuāli. Paceko tos variantus no SAAB dīleriem, kur tiek pārdotas testu automašīnas ar ~ 10 000 - 20 000 noskrējienu.

iRAFAR Reģ.: 22.04.2007
0 0 Atbildēt

oskarz rakstīja:

iRAFAR rakstīja: Hmm... Ja nemaldos, 9-3 sākums (98 - ... hečbeks) ir tas pats 900 ar krietnu kaudzi uzlabojumiem. Manuprāt, bērnu slimības izskaustas...

Kā nesaabistam varētu ieteikt... Garumā gandrīz tas pats, kas 9-5, hečbeks + nav bērnības gļuku...

Vienīgi nedaudz kaitina šaurība aizmugurē - mīcīšanās, kad 3 cilvēkiem jāpiesprādzē drošības jostas, bet sēdēšana normāla...

Nu tur jau laikam arii ir taa lieta - ka man vajadzetu lai galaa nebuutu shauriba. Butu pat vislabaak ja buutu 10cm vairaak nekaa focusaa, jo tik pietrukst lai ieliktu kulbu...

Jautajums, 9-5 sedanam bagaznieks ir taads plass, vai kaut kas lidzigs 5 behai, kur paris maisinus var ielikt? Saku domaat par sedanu, jo man te maajaa izskataas opozicija vagoniem, neizskatoties gana eleganti...

Sedanam bagazhnieks ir plashs un arii benjkji atgaazhas, bet no liela izmeera kravaam var ielikt shiifera plaaksnes vai loga raamjus... Nezinu, vai var iestuukjeet veljasmashiinu, par ledusskapi i nav ko domaat...

GirtzB Reģ.: 18.03.2002
0 0 Atbildēt

Pēc Focusa SAAB 9-5 nebūs neko ietilpīgāks salons(lai cik dīvaini tas neizklausītos) imho Volvo V70 vai arī ja tiešām vajag lielu Ford Mondeo

p.s. BMW 5-er ir visai pamatīgs bagāžnieks un SAAB/Volvo sedaniem jams ir apmēram tāds pats.

oskarz Reģ.: 04.09.2001
0 0 Atbildēt

GirtzB rakstīja: Pēc Focusa SAAB 9-5 nebūs neko ietilpīgāks salons(lai cik dīvaini tas neizklausītos) imho Volvo V70 vai arī ja tiešām vajag lielu Ford Mondeo

p.s. BMW 5-er ir visai pamatīgs bagāžnieks un SAAB/Volvo sedaniem jams ir apmēram tāds pats.

.... Slikti, GirtzB. Slikti. Tiesi tas ir ko es mekleju - vairak vietas.

GirtzB Reģ.: 18.03.2002
0 0 Atbildēt

Fakts pats par sevi SAAB 9-5 riteņu garenbāze - 2700mm, Ford Focus - 2615mm, Ford Mondeo - 2760mm, Volvo V70 - 2760mm

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

oskarz rakstīja:

Jautajums, 9-5 sedanam bagaznieks ir taads plass, vai kaut kas lidzigs 5 behai, kur paris maisinus var ielikt? Saku domaat par sedanu, jo man te maajaa izskataas opozicija vagoniem, neizskatoties gana eleganti...

Man ir sedans tieši opozīcijas dēļ, jo pašam ir diezgan vienalga. Bagažnieka izmēri ir gana iespaidīgi - uz riepu maiņas laiku tur bija iekšā otrs riepu komplekts un vēl rimi kaste. Aiz riepām varēja ielikt vēl otru. Ledusskapi vai ko tamlīdzīgu gan neieliksi augstuma dēļ. Garus priekšmetus bez problēmām - ir vēsti 3m dēļi nolokot bakussēdētāja sēdekli. Vai arī aiz sēdekļiem 2 gab. standarta durvis - tad gan bija jāatduras ar ceļiem panelī. Slēpes var likt nolokot aizmugurē vienu atzveltnes pusi - tad auto paliek 3-vietīgs.

oskarz Reģ.: 04.09.2001
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Man ir sedans tieši opozīcijas dēļ, jo pašam ir diezgan vienalga. Bagažnieka izmēri ir gana iespaidīgi - uz riepu maiņas laiku tur bija iekšā otrs riepu komplekts un vēl rimi kaste. Aiz riepām varēja ielikt vēl otru. Ledusskapi vai ko tamlīdzīgu gan neieliksi augstuma dēļ. Garus priekšmetus bez problēmām - ir vēsti 3m dēļi nolokot bakussēdētāja sēdekli. Vai arī aiz sēdekļiem 2 gab. standarta durvis - tad gan bija jāatduras ar ceļiem panelī. Slēpes var likt nolokot aizmugurē vienu atzveltnes pusi - tad auto paliek 3-vietīgs.

Nu vo - par tadiem izmeriem saprotu - man vel nevienam nav sanacis normali ripulus sabazt bagazniekaa. Taa kaa ja vien tu nemoci savu saabu uz 185/60 R14 tad saprotu ka ir ok vieta.

Vari vel kaut ko pastastit par 3.0 TiD ipashibaam - paterins, specifiskai modifikacijai dargas detaljas, kaut kadi iespejamie gljuki?

A vari pacuksteet par 3.0 TiD ekspluataciju -

iRAFAR Reģ.: 22.04.2007
0 0 Atbildēt

Tad jau 9-5 universālī var arī bez problēmām ledusskapi ielādēt...

Vismaz iekš 9-3 hečbekā nolaižot beņķus 160cm ledusskapis ielien... 180cm ledusskapi nācās vest ar puspievērtu vāku... 4 standarta ripuļi (185/65/R15) arī ielien, bet nedaudz paceļ uz augšu bagažnieka kartonu. Slēpēm atverams caurums beņķos pa vidu... 4 slēpes nav mēģināts iebāzt, bet uz aci šķiet, ka vajadzētu līst... 190cm slēpes netraucē ne ātrumus pārslēgt, ne roķeni raustīt...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

oskarz rakstīja:

Nu vo - par tadiem izmeriem saprotu - man vel nevienam nav sanacis normali ripulus sabazt bagazniekaa. Taa kaa ja vien tu nemoci savu saabu uz 185/60 R14 tad saprotu ka ir ok vieta.

Vari vel kaut ko pastastit par 3.0 TiD ipashibaam - paterins, specifiskai modifikacijai dargas detaljas, kaut kadi iespejamie gljuki?

A vari pacuksteet par 3.0 TiD ekspluataciju -

Ripuli ir standarta TiD - 215/55 R16, jo mazakus neatlauj bremzes - sim auto ir tadas pasas, ka Aero - gribeju jau panemt uz ziemu otru 15" komplektu, gribeju...

Paterins - patikams, bet loti atkarigs no brauksanas stila. Rekords speciali meginot taupit - 4,6l soseja. Rekords nemeginot taupit - Berline-Riga ar videji 5,5l. Ikdiena sanak videji ~8 litri braucot apmeram 50:50.

Konkretajam motoram ir divas vajas vietas - cilindru caulas un EGR. Abas divas var novest lidz motora mainai, ja masinu megina nojat. Normali braucot un kopjot probemam nevajadzetu but.

Ar cilindru caulam lieta viekarsa - strauja karsesana vai atdzesesana var novest pie izleksanas no vietas, jo acimredzot vinu iepresesanas tehnika ir mazliet nepareiza. Attiecigi sis motors ir jutigaks uz lietam, kas patiesiba nepatik nevienam motoram - agresiva brauksana ar aukstu (atskiriba no benzinniekiem, to patiesam VAR), vai strauja izslegsana pec ilgstosas slodzes (tipiski tas sanak uz bana iebraucot tanka un uzreiz izsledzot).

EGR medzot aizaugt. Neesmu neviena foruma atkodis kas varetu but iemesls, jo sudzibas ir no dazadam valstim, ta ka diez vai problema ir degvielas kvalitate. Taja pat laika pasam nav nekadu problemu, EGR strada un atgazu dumainiba pedeja skate bez jebkadas sagatavosanas bija 37% no pielaujama. Ja aizaug, tad nostrada "Check engine" un motors parsledzas "limp home" rezima. Ta ka daudziem ir slinkums tirit vai zel maksat par nomainu, problema biezi tiek atrisinata tipiskaja veida - vienkarsi nodzesot kludu un nenominot vai izmetot varstu. Rezultats - pec kada laika garantetets pirmais punkts - motora nomaina del izlekusas cilindra caulas. Par sakaribu neesmu interesejies jo neatzistu sadas kludu nodzesanas. Ja esi izvelejies braukt ar sarezgitu auto, tad nevajag ar to apieties ka ar getzu.

Vel daudzi baidas no ta, ka sim motoram ir mainigas geometrijas turbina. Cik maksa nomaina, negribu nemaz zinat - labak atcereties, ka regulari mainot ellu un normali iesildot un atdzesejot motoru turbinas nemedz nojukt. Starp citu ellas mainas intervals ir 20000 pec razotaja papiriem (vai 15000, ko iesaka servisa) atskiriba no 10000 (8000) benzinniekam.

Un piebilstot iRAFAR - universali tiesam var ielikt ari ledusskapi - mes te par sedanu runajam Un ja - slepes tiesam ar likt ari pa caurumu sedekli - ir pat likti 4 komplekti (nez kadel par to pirms tam piemirsu). Pagruti gan - jo bez parvalkiem neesmu ar mieru to darit - slepju kantis un sedeklu ada nav parak labi savietojamas lietas.

Gari sanaca... Ja vel kadi jautajumi, prasi konkreti. Galvenas visparigas lietas uzrakstiju. Vel te ir manits viens 3.0 TiD fans varda Daniliano - vins jau ilgu laiku braucot ar biodizeli, bez jebkadas parbuves. Bija doma abus salidzinat uz jaudas stenda, bet lidz darisanai vel neesam tikusi.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti