Haynes remonta manuālis krievu valodā nopērkams Stacijas tunelī par 20 Ls.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Haynes remonta manuālis krievu valodā nopērkams Stacijas tunelī par 20 Ls.
Noteikti ir, vajag tikai meklēt. Savam MY2002 angļu PDF atradu bez problēmām.
Īstā adrese, tikai šodien neiet.
patlaban mēģinu rušinaties pa netu bet pagaidām bez variantiem, bet anyway paldies par info, moš taa krievu lapa pēcāk aizies
Haynes remonta manuālis krievu valodā "Valters un Rapa" grāmatnīcā pie operas ~15Ls
Internetā PDF arī ir pieejams, bet nu kvalitāte tām bildēm zem katras kritikas.
faq.saab-club.ru/ jau kādus 2 mēnešus neiet.
A kaut kas tamlīdzīgsm kā faq.saab-club.ru, tikai angļu valodā un attiecīgi citur tīmeklī nav atrodams PDF formātā ???
paldiesiņš, sev interesējošos jautājumus atradu saab9-5.com bet vai kads var pateikt ko nozime:
Stepping motor, air-mixing flap, RH
Loose flap
When the control module runs the stepping motor towards an end position and the stepping motor continues more than 20% past the expected end position, the diagnostic trouble code for loose flap is set.
• The diagnostic trouble code can be set if the control module has not been calibrated.
• Continuous monitoring and when calibrating.
Nekandidējot uz 9-5 un angļu valodas speciālistu es tulkotu aptuveni šitā:
Gaisa sajaucēja klape / virinātājmotors, kas ir RH, nezinu, varbūt domāti auto ar stūri kreisajā pusē.
Vaļīga / izļurkājies / atskrūvējusies klape
Kad kontroles modulis norāda motoram (ar domu tam, kas virina tās klapes) pārvietoties uz beigu pozīciju un motors aizgriežas tālāk par 20% no sagaidāmās beigu pozīcijas (tas laikam domāts grādos no kopējā diapazona - ja kopējais ir 180, tad 35 grādi), tiek uzstādīta diagnostikas kļūda.
* Kļūda var tikt uzstādīta, ja kontroles modulis nav kalibrēts (ar domu, nav viņam ieskaidrots, kur ir sākuma un kur beigu pozīcija).
* Novērošana un kad nepieciešama kalibrācija (varētu būt tā, ja tas teksts nav norauts).
Nu cik saprotams, runa iet par ACC gaisa sajaucēja klapēm un kā identificēt, kas pie vainas.
Paldeis Tev Graber, tātad sanāk, ka man tagad ir jānokalibrē modulis.
jautājums - kādā veidā notiekās tā kalibrācija ???
secretguy10 rakstīja: Paldeis Tev Graber, tātad sanāk, ka man tagad ir jānokalibrē modulis.
jautājums - kādā veidā notiekās tā kalibrācija ???
Turot nospiestas pogas \"auto\" un \"off\", notiks kalibrēšana un kja būs kļūdas tās tev parādīs, citas kalibrēšanas nav.
Visdrīzāk tev ir norautas klapes, labs forums ar tavu problēmu un linkiem un tt..
Magistrs rakstīja: Vai ta sābam opeļa manuālis neder? Tas taču viens un tas pats auto.
Vai tev ir ko teikt šai sakarā
paļdis Tev chepmenm tiko nokalibrēju un man izmeta 2 fīchas, 08 un 11. un palasot tevis ieteiktās i-neta lapas izskatās ka 08 kļūda varētu būt tas sūda plastmasiņš saplīsis, bet pa 11 ciparu gan vēl jāmeklēm, jo www.saab9-5.com/faq_acc.htm ir minētas visas kļūdas izņemot tieši 11.
anyway - paldies
info krievu valodā par saab 9-5
meklēju SAAB 95 rokasgrāmatu
Vai kādam ir saab 95 2.3l 98g. rokas grāmatiņa saprotamā un izlasāmā valodā ???
Man pašam itka ir, taču itāļu valodā no kuras es ņepoņimēē. Es saprot tikai čau bambīno. Moš te ir kāds saab lielpratējs ar izcilām itālju valodas prasmēm, tad varētu pakonsultēties un pārtulkot dažas man akūti svarīgas lietas.
vai netā nav pieejama kaut kur angliskā versija???