Baisulis rakstīja:
phenom rakstīja:
Baisulis rakstīja: Sābs ir steidzami jātirgo, tas tiesa.
Kas bij, sasmējies
No šādas patiesības grūti nesasmieties
Baisulis rakstīja:
phenom rakstīja:
Baisulis rakstīja: Sābs ir steidzami jātirgo, tas tiesa.
Kas bij, sasmējies
No šādas patiesības grūti nesasmieties
Seene rakstīja:
Geskasfans rakstīja: Te smejas par SAAB. Nu ok! eksploatācijā tā ir dārga mašīna, bet komforts un braukšana ar viņu ir ok!
Hmmm... Kas tajā ekspluatācijā dārgs? Pastāstiet man beidzot. Pašam neko tādu konstatēt neizdodas
Es savējam tūlīt trešo reizi mainīšu eļļu. Pusgada laikā esmu nobraucis ap 30 000 km un neko vairāk par dažām lampiņām neesmu mainījis. Vienu reizi nomainīju gaisa filtru un sveces, bet tas jau rashodņjaks.
Nortel rakstīja:
Seene rakstīja:
Geskasfans rakstīja: Te smejas par SAAB. Nu ok! eksploatācijā tā ir dārga mašīna, bet komforts un braukšana ar viņu ir ok!
Hmmm... Kas tajā ekspluatācijā dārgs? Pastāstiet man beidzot. Pašam neko tādu konstatēt neizdodas
Es savējam tūlīt trešo reizi mainīšu eļļu. Pusgada laikā esmu nobraucis ap 30 000 km un neko vairāk par dažām lampiņām neesmu mainījis. Vienu reizi nomainīju gaisa filtru un sveces, bet tas jau rashodņjaks.
Patiesībā atcerējos, ka ir gan dārgi - mazākas riepas par 16" nevar uzlikt. Tādēļ 60% visu manu izdevumu 1,5 gadu laikā ir sastādījuši riepu pirkumi...
Nu nezinu, kas brauc ar to SAAB daudzus gadus. Es nopirku viņu pirms pusgada. Nomainīju visus filtrus - visdārgākais bija solona filtrs. Nu jau 2. reizi apmainīju eļļu un sveces, kā arī nomainīju ziemas riepas ar visiem diskiem.+ vēl ieguldīju dažādu "bērnu" slimību ārstēšanā. Nu kopā jau savācās summiņa. Nezinu kā būs ilgtermi;nā, bet pašlaik tā ieguldītā summa nav maza.
Geskasfans rakstīja: Nu nezinu, kas brauc ar to SAAB daudzus gadus. Es nopirku viņu pirms pusgada. Nomainīju visus filtrus - visdārgākais bija solona filtrs. Nu jau 2. reizi apmainīju eļļu un sveces, kā arī nomainīju ziemas riepas ar visiem diskiem.+ vēl ieguldīju dažādu "bērnu" slimību ārstēšanā. Nu kopā jau savācās summiņa. Nezinu kā būs ilgtermi;nā, bet pašlaik tā ieguldītā summa nav maza.
Droši vien gribētu, lai izmaksas būt Golf I līmenī? Principā viss ko nosauci, ir jādara jebkurai mašīnai. Savukārt salīdzinoši tevis pieminētā salona filtra maiņa man izmaksāja lētāk, nekā kolēģa VW Passat (viena gada mašīnas). Vai, izskatās, ka nāksies mainīt vienu priekšējo gultni neveiksmīgas bedres dēļ - gultņa cena ar darbu ir mazāk nekā tikai gultnis Audi A6 (vienāda pilnā masa). Uzturēšanas izmaksu summu par mazu noteikti nevar saukt, ja runājam absolūtajos ciparos, bet salīdzinoši ar citām lielās klases automašīnām nekādi nesanāk dārgāk.
Geskasfans rakstīja: Te smejas par SAAB. Nu ok! eksploatācijā tā ir dārga mašīna, bet komforts un braukšana ar viņu ir ok!
tas taads stulbs miits un nekas vairaak ja srotu nopirksi tad arii buus daargs un skaidrs ka nebuus tikpat leets kaa kaut kaads opelis vai fords jo Saab tomeer vairaak ir premium klase kas logiski taapat kaa citi premium auto buus daargaaki ekspluataacijaa nekaa piemeeram fords vai opelis kaut gan arii slikti uztureets opel vectra var izraadiities daargaaks par labu Saab 9-5
Dzonijs_007 rakstīja:
Geskasfans rakstīja: Te smejas par SAAB. Nu ok! eksploatācijā tā ir dārga mašīna, bet komforts un braukšana ar viņu ir ok!
tas taads stulbs miits un nekas vairaak ja srotu nopirksi tad arii buus daargs un skaidrs ka nebuus tikpat leets kaa kaut kaads opelis vai fords jo Saab tomeer vairaak ir premium klase kas logiski taapat kaa citi premium auto buus daargaaki ekspluataacijaa nekaa piemeeram fords vai opelis kaut gan arii slikti uztureets opel vectra var izraadiities daargaaks par labu Saab 9-5
Ja ir vēlme salīdzināt izmaksas, tad orientējoši var mēģināt pieturēties pie aptuvena līdzvērtīguma principa citiem Premium segmenta ražotājiem: SAAB9-3 / BMW 3xx / Audi A4 vai SAAB9-5 / BMW 5xx / Audi A6. Vispārīgi ņemot - Audi ir vidēji vienā līmenī, BMW nedaudz dārgāks uzturēšanā. Iegādes cena... Par to labāk nerunāt - jaunam aptuveni vienāda, mazlietotām - SAAB pateicoties "pilsētas leģendām" ir dabūjams par relatīvu sviestmaizi.
Piebilstot - vecam autiņam absolūtos ciparos uzturēšana protams būs dārgāka kā tādam pasātam, golfam, skorpim, vaukshallam, 4tajam volvim utt., jo paši auto ir no dažādām klasēm, kā arī tās pašas klases autiņi tajos gados bija ar atšķirīgu aprīkojuma līmeni.
Tāpat varētu teikt, ka Avensis ir švakāks par Corolla, vai 7-ais bumers par X5 - dažādas klases / dažādas slodzes un arī risinājumi.
Jo vairāk auto detaļu, jo lielāka iespēja kaut kam noplīst.
Steidzami pārdod SAAB 9-5 2.3 Turbo