Nu man tie visi evo merši šķiet nekādi salīdzinot ar tā laika M3. Čista uztaisīja lai būtu, bet ne ar dziļu domu + maksāja neadekvāti dārgi kā dēļ arī netika īpaši atzīts.
edzulis rakstīja: Nu man tie visi evo merši šķiet nekādi salīdzinot ar tā laika M3. Čista uztaisīja lai būtu, bet ne ar dziļu domu + maksāja neadekvāti dārgi kā dēļ arī netika īpaši atzīts.
betm, savukārt, šķiet, ka visi M3 BMW šķiet nekādi salīdzinot ar tā laika EVO w201. Čista uztaisīja lai būtu, bet ne ar dziļu domu + maksāja neadekvāti dārgi kā dēļ arī netika īpaši atzīts
Vienīgais ejošais no E-klases 190 sērijas ir ar 2.8 motoru.
-----------------------------
Magjistr, 190 (W201 un vinja mantinieks C-Klasse) NAV nekaada E-Klasse E-Klasse ir videejaas klases mersiishi, tjipa W123, 124 utt.. ))) Kad W190 vispaar paraadiijaas tirguu, tam bija iesauka "Baby Benz", ibo pats mazaakais no mersiishiem tolaik...
Viens te rakstiija par Cosworth dzineeju - Cosworth konstrueeja un atstraadaaja dzineeja galvu, apmeeram taapat, kaa Ford Sierra 2.9i Cosw.. Kaa nekaa engineering firma
phenom rakstīja: MB fani - nevienu neinteresē ekskluzīvs MB 190 Evolution I (sport line)?
Mans draugs tirgo SAVU auto - var arī sarunāt atstāt LT numurus, izrakstot pilnvaru. ~20Ls.
........
Pēc doķiem a/m ir 86 gada, bet reāli 90.
Jauna TA uz 2 gadiem LT.
kaut kā ož pēc problēmam... laikām arī tāds ceņņiks.... atdzisi uz Rīgu - geb te pie numuru salidzināšanas atradīsies kāds gudrinieks kuram kāda naķlene vai cita kombinācija nepatiks....
modena Ceņņiks ir tāds jo auto Vadims nopirka arī par kapeikām pirms 5 vai 6 gadiem. Cik es zinu viņš bija zagts 90 gādu sākumā, tāpēc arī tāda dziesma ar tiem gadiem, jo bija pārsists numurs. Viss jau juridiski sen aizmirsts. Ar reģistrāciju nekādu problēmu nebūs, varu pesonīgi palīdzēt. Doķos tas ir parastais 190.
līdz 93. gadam E aiz cipara (190 E, 230 E)- Einspritz
no 1993.gada sākās jauna modeļu sērija, kur E nāca priekšā cipariem, piemēram E 300 un tā jau bija E Klasse
Līdz tam E klase kā tāda nepastāvēja.
-------------------------
Oficiaali nepastaaveeja, bet taa nu vinjus sauca tautaa Atshkjiriibaa no S klases - nevienam i nenaaca praataa sajaukt MB 280E vai 300E ar 280SE/SEL vai 300SE/SEL
Starp citu, burts E noziimeeja nevis "Einspritz", bet "Einspritzung", siikums, bet noder Aizko, kaa jau teicu, 190E neviens pie "iistajiem" E neskaitiija mazulis un viss
Crankshaft rakstīja: līdz 93. gadam E aiz cipara (190 E, 230 E)- Einspritz
no 1993.gada sākās jauna modeļu sērija, kur E nāca priekšā cipariem, piemēram E 300 un tā jau bija E Klasse
Līdz tam E klase kā tāda nepastāvēja.
-------------------------
Oficiaali nepastaaveeja, bet taa nu vinjus sauca tautaa Atshkjiriibaa no S klases - nevienam i nenaaca praataa sajaukt MB 280E vai 300E ar 280SE/SEL vai 300SE/SEL
Starp citu, burts E noziimeeja nevis "Einspritz", bet "Einspritzung", siikums, bet noder Aizko, kaa jau teicu, 190E neviens pie "iistajiem" E neskaitiija mazulis un viss
Atvainojos ..pārāk daudz vācu porņukus esu saskatījies bet tolks tas pats E klassssse ir no 93 gada a pirms tam ir šprice!
edzulis rakstīja: Nu man tie visi evo merši šķiet nekādi salīdzinot ar tā laika M3. Čista uztaisīja lai būtu, bet ne ar dziļu domu + maksāja neadekvāti dārgi kā dēļ arī netika īpaši atzīts.
MB 190 EVO I for sale