Gribu iegādāties 9-5 Saab 1999-2000 2,0 vai 2,3 benzīnu, mehāniskā kārba. Tādēļ uzreiz rodas tālākais jautājums, tā kā Saab man nav nekad bijis, gribētos uzzināt kur ir vislabākais serviss, kas ņemas ar Saab par normālām cenām, kur nav slinkums parakāties, vai piemeklēt kādu labu lietotu detaļu, karoče tāda vieta, kur sataisa un nenoplēš septiņas ādas )
P.S. Varbūt ir vel kas īpaši piebilstams par šo modeli
Kindzulis rakstīja: tad kas paliek- subaars ar mehaaniku- bumers un s60 un saaps...
tak spams..
kas tuvaaks skatam un peecpuse kuraa juutaas labi- kamp ciet...
Nu reāli BMW 5 1996-1998, Subaru legacy 1998-2000, Saab 9-5 1998-2000, kuru pēc tavām domām?
ja taa godiigi tad skatiitos uz 330dx touring versijaa... vai 530d
nez...ja pa dubljiem biezja miiciishanaas un traktors nepatiik- tad subaars... a saabs... piedod Sviestc
Paliek dilēma par BMW 5 sērija 1996-1998 vai Saab 9-5 1998-2000, par Saab atradu ka remontē Autogross, Ulmaņa gatves un Liepājas ielas krustā, pa ceļam uz Jūrmalas šos.
Sviestc rakstīja: Tumši zils sedans 97.gada,2,3 turbo ar mehānisko kārbu.cena 4800 Eur.
Tomēr tu esi alkatīgs....Ozis jau pirmajā lapā palaida ziņu, ka patiesībā tu būtu ļoti priecīgs, ja kāds to ķerru paņemtu pa 4500.
Nu jau Tu gan škērsām fleitē!!!!
Ja Es Tev, kā Rodgabalam, nometu maksimāli cenu, jo gribēju lai LAbs Auto nekur tālu neaiziet no ģimenes, tas jau nenozīmē ka esmu gatavs pa tādu ciparu atdot jebkuram, kurš to Saabu tā, nemaz pa īstam nemīlēs varbūt...
Žell jau palaist pa rokām, nebūti tie apstākļi ar jaunceltnēm, da nekad mūžā vispār.... Tu ko
Einstein rakstīja: Vakar Viesturs grib pirkt Galantu, šodien 9-5. Davai, taisam totalizatoru, ko viņš rīt gribēs..
Nevis gribu, bet ievācu info par dažādiem sev un makam interesējosiem auto Pēc tavām domām labāk uz dullo paķert?
Nu ja, takš! Pēcāk tad vismaz ir pārsteiguma moments, jautrība un tā....
Abet, īstenībā jau tā arī ir, ka, ja patīk vairāki, izvēli izdarīt ir grūti. Bet pareizo izvēli vēl grūtāk...
Tev to mehānisko kasti par visām varītēm vajag? Kas tramvajam, tfu-tu,- automātam vainas?
Nezinu varbūt tās ir manas iedomas, bet kaut kā vairāk jūtos saimnieks pār auto braucot ar manuāli un vēl tas, ka pāris reizes esmu braucis ar automātiem, volvo v70, plymouth voyager - kaut kā man tā braukšana iznāk piedomājot, laikam pa ilgu esmu braucis ar manuālo Tas vēl ka sievai šad un tad jābrauc ar šo auto un viņa jau nu totāli ir pret automātu.
Sviestc rakstīja: Tumši zils sedans 97.gada,2,3 turbo ar mehānisko kārbu.cena 4800 Eur.
Tomēr tu esi alkatīgs....Ozis jau pirmajā lapā palaida ziņu, ka patiesībā tu būtu ļoti priecīgs, ja kāds to ķerru paņemtu pa 4500.
Nu jau Tu gan škērsām fleitē!!!!
Ja Es Tev, kā Rodgabalam, nometu maksimāli cenu, jo gribēju lai LAbs Auto nekur tālu neaiziet no ģimenes, tas jau nenozīmē ka esmu gatavs pa tādu ciparu atdot jebkuram, kurš to Saabu tā, nemaz pa īstam nemīlēs varbūt...
Žell jau palaist pa rokām, nebūti tie apstākļi ar jaunceltnēm, da nekad mūžā vispār.... Tu ko
labi labi, nesāc jau bimbāt.
Tu tak labi zini, ka patiesā vērtība tam sābam ir tālu zem 4,5 štukām.
viestursp rakstīja: Par autogross Liepājas ielas stūrī kāds kaut ko var pateikt?
Īsti nesaprotu, par kāda tipa remontu Tu intresējies, gribi lai servisā būtu ahūnie speci un ūberkruta Saabiem tik domāta aperatūra, un pie viena, lai remontē pa lēto
Tak aizmirsti!!!
Kā jau te Cilvji minēja, ritošo daļu, bremzes, un ko tur vēll, pa kuzovu, vari remontēt da jebkur, bet ja būs kādas auzas elektroniku, tad neviens Tev tik precīzi un ātri vainu nenoteiks kā Dīlercentrs, un būss arī atseviškas rezerves detaļas, kuras Tu varēsi nopirkt tikai tur....
Einstein rakstīja: Vakar Viesturs grib pirkt Galantu, šodien 9-5. Davai, taisam totalizatoru, ko viņš rīt gribēs..
Nevis gribu, bet ievācu info par dažādiem sev un makam interesējosiem auto Pēc tavām domām labāk uz dullo paķert?
Nu ja, takš! Pēcāk tad vismaz ir pārsteiguma moments, jautrība un tā....
Abet, īstenībā jau tā arī ir, ka, ja patīk vairāki, izvēli izdarīt ir grūti. Bet pareizo izvēli vēl grūtāk...
Tev to mehānisko kasti par visām varītēm vajag? Kas tramvajam, tfu-tu,- automātam vainas?
Nezinu varbūt tās ir manas iedomas, bet kaut kā vairāk jūtos saimnieks pār auto braucot ar manuāli un vēl tas, ka pāris reizes esmu braucis ar automātiem, volvo v70, plymouth voyager - kaut kā man tā braukšana iznāk piedomājot, laikam pa ilgu esmu braucis ar manuālo Tas vēl ka sievai šad un tad jābrauc ar šo auto un viņa jau nu totāli ir pret automātu.
Man reiz viens radagabals šai sakarā teica "tas ir tāpat, kā mazgāt veļu- var ar automātisko veļas mašīnu un var ar "Maļutku""
Zinu cilvēkus, kuri bijuši pārliecināti kloķa raustītāji visu mūžu un teicās nekad nesēsties automātam pie stūres, bet tad iepatīkas un nopērk sev tādu.
Ghmm, un pie automāta, protams, jāpierod. Man arī sākumā kreisā kāja raustījās.
Nu ok, piekare tipa no garās opel vectras par to viss tā kā skaidrs, labi diagnostiku pie dīlera, bet diagnostikā atklāto, kur novērst ? Tāpat sveces, fitri, eļļa, arī po kur, tur viss ir tāpat kā piem bmw, opel, VAG?
nu nezinu, laikam vēl man jāizaug līdz tam automātam, var arī darbā jādabū automāts, lai būtu iespēja piespiedu kārtā pārliecināties par automāta labumu
viestursp rakstīja: Nu ok, piekare tipa no garās opel vectras par to viss tā kā skaidrs, labi diagnostiku pie dīlera, bet diagnostikā atklāto, kur novērst ? Tāpat sveces, fitri, eļļa, arī po kur, tur viss ir tāpat kā piem bmw, opel, VAG?
Tak Saab 9-5 ir GM produkts, tajā no orgīnālām Saab tehnoloģijām ir atlicis dzinēja bloks un emblēma uz haubes... , ne pa velti tautā mēdz saukt šo modeli par Luksus Klases Opeli...
tehnisko risinājumu ziņā nekā īpaši atskirīga no standarta automarkām tajā vairs naf....
Sviestc rakstīja: Tak Saab 9-5 ir GM produkts, tajā no orgīnālām Saab tehnoloģijām ir atlicis dzinēja bloks un emblēma uz haubes... , ne pa velti tautā mēdz saukt šo modeli par Luksus Klases Opeli...
tehnisko risinājumu ziņā nekā īpaši atskirīga no standarta automarkām tajā vairs naf....
Tikai sābam raksturīgi specifiski tehniskie risinājumi tur ir gan vairāk nekā tu nosauci, un specifiskās problēmas arī ir vairāk nekā tikai dzināja bloks.
Sviestc rakstīja: Tak Saab 9-5 ir GM produkts, tajā no orgīnālām Saab tehnoloģijām ir atlicis dzinēja bloks un emblēma uz haubes... , ne pa velti tautā mēdz saukt šo modeli par Luksus Klases Opeli...
tehnisko risinājumu ziņā nekā īpaši atskirīga no standarta automarkām tajā vairs naf....
Tikai sābam raksturīgi specifiski tehniskie risinājumi tur ir gan vairāk nekā tu nosauci, un specifiskās problēmas arī ir vairāk nekā tikai dzināja bloks.
Davai, esi objektīvs.
es nevienu brīdi neesmu teicis, ka Saab ir auto bez problāmām, ir problēmas, katram auto ir kaut kādi problemātiski mezgli...
ne tikai Saabam....
bet, tas nenozīmē ka visiem Saabiem visās šis problēmas parādās.....
un pērkot lietotu auto, galvenais rādītajs jau ir tas, kā iepriekšejais saimnieks pret to ir attiecies,
vai ir braucis saudzīgi, vai tas auto ir ticis jāts, atvainojos....
un to tak var redzēt pat ar neapbrunotu aci...
un ja auto ir saudzēts un lolots, tad daudzas tā saucamās modelim raksturīgās problēmas, iet secen.....
kopts un mīlēts vai nekopts un nemīlēts - info displejs viņam nomirst šā vai tā. Sarkani pelēkais bloks nomirst.
utt.
Saproti mani pareizi - ja man būtu sābs, es nesūdzētos par tām problēmām bet pats viņas atrisinātu, jo man ir iespēja to izdarīt. Un tas man nemaksātu nemaz tik dārgi.
Bet te cilvēks, kam nav iespējas, prasa par servisiem. A tu saki- luksuss opelis, tikai motora bloks no sāba.
Nu nevajag tādas dakšas spraust.
Ja cilvēks nebūs slinks un palasīsi sābu remonta topikus, varbūt viņš uzreiz atmetīs domu par tāda auto iegādi.
Bet varbūt nopirks tieši tavi auto, jo tam viss ir nomainīts un kādu laiku tai ķerrai vajadzētu ripot.
tautā klīst mīti, Saabam bieži birst indukcijas bloki,
galvenā problēma, kapēc ta notiek, netiek laicīgi mainītas sveces...
otrais mīts, Saab 9-5 turbīnas nekalpo ilgi,
da pat uz saules sarga ir rakstīts, ka dzinēju nedrīkst noslāpēt uzreiz pēc dzinēja darba uz lieliem apgriezieniem, tas ir brīvgaita jāpadarbina, cik tur, 30 laikam sekundes....
nu vot ja neievēro šos, un citus , ne īpaši sarežgītus nosacījumus, tad arī pilnīgi iespējams, ka sāks birt viss pēc kārtas...
kopts un mīlēts vai nekopts un nemīlēts - info displejs viņam nomirst šā vai tā. Sarkani pelēkais bloks nomirst.
utt.
Saproti mani pareizi - ja man būtu sābs, es nesūdzētos par tām problēmām bet pats viņas atrisinātu, jo man ir iespēja to izdarīt. Un tas man nemaksātu nemaz tik dārgi.
Bet te cilvēks, kam nav iespējas, prasa par servisiem. A tu saki- luksuss opelis, tikai motora bloks no sāba.
Nu nevajag tādas dakšas spraust.
Ja cilvēks nebūs slinks un palasīsi sābu remonta topikus, varbūt viņš uzreiz atmetīs domu par tāda auto iegādi.
Bet varbūt nopirks tieši tavi auto, jo tam viss ir nomainīts un kādu laiku tai ķerrai vajadzētu ripot.
nu nevaig jau pārspīlēt, ka tikai Saabiem ir remonta topiki, tas, ka vienu laiku te grozījās padaudz Saabistu un pie viena izrunaja visādas remontu problēmas, tak nenozīmē ka tadas ir tikai Saabam, ieej jebkuras automarkas majas lapā, da Opel, Audi, MB, BMW un visās tajās ir speciāli auto remontu sadaļa, kur cilvēki nemitīgi raksta par šis automarkas remontiem un ar to sastītām problēmām, a iauto drosmīgais spameru kolektīvs jau no šis ineta nišas ir padzinus praktiski visu auto marku mīlētajus uz savām mājas lapām, Saabisti laikam bij pēdējie, kas te vell uzturējās no visiem... , vot i atmiņā Tev palikuši ar savām diskusijām....
Sviestc rakstīja: nu nevaig jau pārspīlēt, ka tikai Saabiem ir remonta topiki, tas, ka vienu laiku te grozījās padaudz Saabistu un pie viena izrunaja visādas remontu problēmas, tak nenozīmē ka tadas ir tikai Saabam, ieej jebkuras automarkas majas lapā, da Opel, Audi, MB, BMW un visās tajās ir speciāli auto remontu sadaļa, kur cilvēki nemitīgi raksta par šis automarkas remontiem un ar to sastītām problēmām, .
Hehe, ja jau tu gribi salīdzināt ar citām markām - tad līdzini objektīvi. Cik ir Latvijā reģistrēti sābi un cik - citu marku auto. Līdz ar to remontu bāzes un rezerves daļu (oriģinālo/aftermarketa/'srotinieku) pieejamība.
paskatos kaut vai tajā pašā ss.lv - cik pārdošanas sludekļu pa tevis minētajām markām:
Opel = 1500
Audi = 3000
MB = 1800
BMW = 3300
SAAB = 300.
Vai joprojām tu gribi apgalvot, ka sābs nav problēma?
Nu ja mēs pieejam auto iegādes problēmai no Tava skatu punkta, tad ideāls variants būtu ja pasaulē ražotu tik vienas auto markas tik vienu modeli, un velam arī tikai vienā krāsā....
Un pie viena sanāk, ka visproblemātiskākās automašinās ir Bentleri, Ferrari, Lambordzīnī un tamlīdzīgi anti-širpotrebi, jo to latvijā ir vissmazāk...
kur Jūs remontējat?
Gribu iegādāties 9-5 Saab 1999-2000 2,0 vai 2,3 benzīnu, mehāniskā kārba. Tādēļ uzreiz rodas tālākais jautājums, tā kā Saab man nav nekad bijis, gribētos uzzināt kur ir vislabākais serviss, kas ņemas ar Saab par normālām cenām, kur nav slinkums parakāties, vai piemeklēt kādu labu lietotu detaļu, karoče tāda vieta, kur sataisa un nenoplēš septiņas ādas )
P.S. Varbūt ir vel kas īpaši piebilstams par šo modeli