Nesapratu jautājumu ?
Tev sķiet par lētu vai par dārgu ?
Man tas liekas ļoti lēti , bet iespējams, ka Omegai viss maksā gandrrīz neko, nav nekad opeļa bijis
Nesapratu jautājumu ?
Tev sķiet par lētu vai par dārgu ?
Man tas liekas ļoti lēti , bet iespējams, ka Omegai viss maksā gandrrīz neko, nav nekad opeļa bijis
Ņemot vērā, ka autoservisā neesmu bija vismaz gadu, ja neskaita eļļas maiņu, un bremžu klučus. Ar iepriekšējas markas auto VW tik lieli darbi netika veikti. Arī inflācija noteikti dara savu, tad jautājums ir - vai ši cena ir šim brīdim atbilstoša (protams jau gribētos zemāku - citi komentāri par ritošām raksta, ka nedārgi, taču bieži un ka viss tas, kas apakša saglabājies nemainīgs no 95 gada vai pat senāk).
Nu ja neomulīgi, tad skrūvē pats, kur ir problēma, domkrats nav?
Domkrats tad ir, bet ... daudzstāvu ēku pagalmā tas nav tik vienkārši izdarāms.
Lieta jau grozās ap ko citu - ieguldot tādus līdzekļus gribās pie normālas braukšnas pa mūsu "cik nu normāliem" ceļiem braukt ilgāku laiku nevis tuvāko mēnešu laikā meklēt no jauna servisu.
Par kvalitatīvu darbu var jau arī maksāt, bet www.sudzibas.lv/...
norāda uz pretējo!
Prieksh muusdienaam normaals cipars....
Interesanti, kur ir problēma daudzstāvu mājas pagalmā uzraut priekšu uz klučiem un līst apakšā? Rīgā daudzstāvu māju pagalmos zem mašīnām gulošos atspārda urlas un pie viena apskrūvē autiņu? Es savējajam esmu pagalmā gan mainījis salonu, gan visu provodku - nu nekādu problēmu Tagad motora maiņa notiek šķūnī tik dēļ tā iemesla, ka trīsis gaisā nekarājas Labi, ja vajag kaut ko paskrūvēt piekarē, tad gan tas notiek servisā - nahaļavu sarunāju laiku, kad ir brīvs pacēlājs, aizbraucu, uzrauju savu šrotu augšā un skrūvēju
nu tu i baigais zikjeris vai zinies! bet ne visiem ir laiks un gribeshana uz ielas mainit kautko. man patreiz ir ta stadija ka jau pieliet loguudeni besii, nemaz nerunajot par nagu apdauzishanu skruvejot valja skruuves. protams, savam priekam var kautko paskruvet. bet nejau izveikt nopietnu piekares remontu bez nopietniem instrumentiem, pacelaja, normala apgaismojamas un siltas telpas.
Normāls cipars.
msh, tas priekš 19 gadus veca zeņķa normāli,mainīt salonus un provodkas un izveikt to pagalmā
400ls par to darbu ir normāls cipars,ko satraukājies???
Šīrim nav spēka pašam atskrūvēt logūdens pudeli,tāpēc prasa to izdarīt benzīntanka pārdevējai. Šīris-distrofiķis.
ko tu saproti ar "paarlasiit VISU prieksheejo piekari" ???
ja tieshaam - VISU, tad 400 LVL ir tik pat kaa par velti
nuhajs rakstīja: Normāls cipars.
msh, tas priekš 19 gadus veca zeņķa normāli,mainīt salonus un provodkas un izveikt to pagalmā
400ls par to darbu ir normāls cipars,ko satraukājies???
Man ir 20
DeaDMoroZZZ rakstīja: ko tu saproti ar "paarlasiit VISU prieksheejo piekari" ???
ja tieshaam - VISU, tad 400 LVL ir tik pat kaa par velti
Nu varbūt ne gluži visu, bet apmēram tas tika veikts: Amor.atbalstu gultņu maiņa, priekšējā tilta sviras sailenbloki, stabilizatora atsaites, stures trapeces stienis, ģeometrija.
Aizmugurē sailentbloki.
Summa sanāca mazāka nekā sākumā minēts (ap 40 ls). Nu ja skatā rēķinu, tad ap 140 Ls materiālos. Pārējais stundu darba + PVN. Paveikts tas viss tika 6h.
Betr paldies visiem par komentāriem - nemšu vērā arī ieteikumus darbus veikt pagalmā, ko ir arī nācies darīt. Nopirku pagājušā gada beigās jaunu akumulatoru un pagalmā mainīju. Ja neskaita to, ka piekļūšana skrūvei, kas tur aķi bez speciāla pagarinātaja gandrīz nav iespējama, pie temp. tuvu 0 arī rokas salst.
Tā kā var apskaust māju īpašniekus, kuriem savas garāžas un kuriem ir iespēja un vēlēšanās padarboties ap savu auto.
Domāju, ka tēmu var slēgt, jo gana viedokļu un komentāru ir dzirdēts.
jauku atlikušo brīvdienu
Bravo, vesela bāka degvielas!
Edmunds rakstīja: Betr paldies visiem par komentāriem - nemšu vērā arī ieteikumus darbus veikt pagalmā, ko ir arī nācies darīt. Nopirku pagājušā gada beigās jaunu akumulatoru un pagalmā mainīju. Ja neskaita to, ka piekļūšana skrūvei, kas tur aķi bez speciāla pagarinātaja gandrīz nav iespējama, pie temp. tuvu 0 arī rokas salst.
Tā kā var apskaust māju īpašniekus, kuriem savas garāžas un kuriem ir iespēja un vēlēšanās padarboties ap savu auto.
Domāju, ka tēmu var slēgt, jo gana viedokļu un komentāru ir dzirdēts.
jauku atlikušo brīvdienu
te veel marchiks nau ie..pabijis , taakaa paaragri teemu sleegt.
Re kur tev piedavajums salabot to luzni siltas telpas
ar piskostruju varesi ari rusu nokasit
Master_D rakstīja: Re kur tev piedavajums salabot to luzni siltas telpas
www.hobijauto.lv/...
ar piskostruju varesi ari rusu nokasit
Izklausās jau baigi labi, ja vien nebūtu rīgā... Jo tur ir dažas lietas, kas man nav... Bet nekas, agrāk vai vēlāk būs jānopērk vispirms kāds B2, un tad priekš tā kompresors un svarka
KEMI jauks kantoris - bija LAMB kupons - aizbraucu iztestēt piekari.... ko šie tur tik neatrada..... priekšēja piekare faktiski pēc autoservisa meistara vārdiem - prasija nopietnas investīcijas.... stūres pirksts, lodveida balsts...
Tā kā regulari sekoju auto stāvoklim ( Volvo 940) - interes pēc aizbraucu uz Mārūpi pie zinošiem cilvēkiem + velreiz uz kontrolpārbaudi MM.... lieki teikt - ka šie neko neatrada..... piekare ir labā stāvokli
Lieki piebilst ka "meistari" Kemi man jau uzreiz piedavāja visu salabot.... mēģināja "paspīdēt" ar zināšanam - ka lodveida balstu jamaina kopā ar visu ričagu..... tipo atsevišķi nepārdod.... nez kāpēc iekš MM to tirgo atsevišķi....
Lieki piebilst, ka Kemi pakalpojumus es nākotnē centīšos pēc iespējas retāk izmantot....
šādus tādus darbus var jau braukt uz kemī, bet ir jāstāv blakus un jāskatās uz pirkstiem.... pie tam pašam ir jābūt nojēgai par auto uzbūvi un izpildamo darbu tehnoloģiju
Pirmais rakstīja: šādus tādus darbus var jau braukt uz kemī, bet ir jāstāv blakus un jāskatās uz pirkstiem.... pie tam pašam ir jābūt nojēgai par auto uzbūvi un izpildamo darbu tehnoloģiju
superteksts; kad nākošreiz došos pie zobārsta, tad iziešu zobārstniecības kursus vai ko tamlīdzīgu... un tā tālāk.
Vai nederētu topiks tipa "šie kantori ir miskastes"vai kas tāds?
Esmu gatavs atklāt sarakstu ar "Balvas" apdrošināšanu, kas vnk nemaksā man atlikušos KASKO 40 lašus, uz tel. zvaniem neatbild. Varētu neiesipt santīmu un iemest kādu banerīti arī par šīm tēmām.
Es praktiski visu laiku apkopju masiinu KEMI uz G.Astras ielas nu nekad man tur neviens nav teicis, ka viss jaamaina. Vienmeer arii viss ir normaali sataisiits. Ja kautkas iet uz beigaam, tad laiciigi pabriidina, bet nekad ne ar kaadu paarspileejumu neesmu saskaaries.
Tiem, kam patiik braukt tik ilgi neko neremonteejot kameer kautkas nesaak grabeet vai izjukt, laikam gan taa nav iistaa vieta.
Mefistofels rakstīja: Es praktiski visu laiku apkopju masiinu KEMI uz G.Astras ielas nu nekad man tur neviens nav teicis, ka viss jaamaina. Vienmeer arii viss ir normaali sataisiits. Ja kautkas iet uz beigaam, tad laiciigi pabriidina, bet nekad ne ar kaadu paarspileejumu neesmu saskaaries.
Tiem, kam patiik braukt tik ilgi neko neremonteejot kameer kautkas nesaak grabeet vai izjukt, laikam gan taa nav iistaa vieta.
Interes pēc aizbrauc uz Ulmaņa gatvi.... jo tava pieminēta servisā - pieraksts ir uz nedēļam... kas var liecināt par stabili nostadīto sistēmu/shēmu....
Vācijā ir redzēti angāri tiem kas paši grib skrūvēt savus auto. Iebrauc, samaksā par pacēlāja izmantošanu, turpat var iznomāt visādus instrumentus -nav jāmocās pagalmā.
Nu davai jaunie biznesmeņi, raujiet augšā Rīgā tādu projektu. domāju, ka pieprasījums būs labs.
Servisa izmaksas OMEGA-i
Jautājums:
Vai tā būtu normāla cena, ja auto pārlasa visu priekšējo piekari + stūres trapeces stieni, nomaina aizmugurējās "lielās" bukses, uztaisa riteņa ģeometriju , vēl kaut kādus gultņus pie priekšējiem amartizatoriem un tas viss kopā ar darbu sastāda 400 Ls.
Vienreiz atradu i-neta saitu, kur bija elektroniskā OPEL-u detaļu datu bāze ar visām cenām, bet nu vairs nevarusameklēt.
Auto 2001.gada