9k 3.0 Griffin - jautājumi

LINIS Reģ.: 08.10.2007

Kādu laiku atpakaļ tika iegādāts 95. gada 9k Griffins ar automātu un 3.0V6 dzinēju, kurš manī radīja vilšanos sava švakuma dēļ. Tā kā autiņš nāca par izdevīgām naudiņām, izdomāju nopirkt. Protams, nācās man pārssimt latus atsāt servisā, lai savestu kārtībā ritošo, nu bet tas jau tākā pie lietas piederas. Pusgada laikā autiņam esmu nomainījis tikai ģeneratoru un akumulatoru. Auto noskrējiens pirkšnas brīdī bija ~205000km, kas ir parāk maz, lai būtu reāli. Itkā jau autiņš foršs, nopakots ar visām iespējamajām modeļa ekstrām, bet laika gaitā ir radušies daži jautājumi:

1.Ko dara tas solārais sensors paneļa vidū?

2.Vai tiešām 9k sābi ir tik cieti- braucot pa normālu asfalta segumu, samērā gludu, piemēram uz vantinieka ļoti var just pat salaiduma vietas, ļoti sit cauri. Par bruģa segumu vispār neizteikšos Taču par spīti tam auto ļoti sveras gan līkumos, gan pagriezienos- ir tāda sajūta kā džipā Pie kādi 150km/h uz šosejas auto sāk baigi staigāt un tākā peldēt. Servisā man teica kas tas tā esot, bet man šķiet, ka tas nav normāli, ja tā krata Vēlos uzzināt Jūsu viedokli un ieteikumus, varbūt ir jāmaina amortiņi, bet TA man neko tādu neatrada..

 
1 2
Dzonijs_007 Reģ.: 16.06.2006
0 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja:

Barry rakstīja:

Motorolers rakstīja:

Barry rakstīja: Laikam jau šī diskusija ir novecojusi, bet varu izteikties par saab ar 3.0 motoru. Esmu nobraucis ar šo auto jau gadu. Savedis ideālā tehniskā kārtībā. Nav nomainīts saļņiks ātrumkārbas pusē (pārāk dārgi un tas nav vajadzīgs ). Pēc tam, kad restaurēju turbīnu, autiņš ir sācis "lidot", bendzīna patēriņš ir strauji samazinājies. Bendzīna patēriņš ļurkājoties pa rīgu un ned. nogalēs līdz Siguldai aizbraucot ir 9.2l, iepriekš 11l. Amortizātori šiem aparātiem ir jāliek labi, it sevišķi priekšā. (piekare un dzinējs ir no opel vectra GTS.. vai GST.. ai- nu no lielās vectras 2000. gada +) Ja pa cietu- nomaini priekšējos salinblokus. Autiņš beidza peldēt braucot lielā ātrumā, kad riepās "sakačāju" līdz 2.5 atmosfērām. Man ir 215/55R16. Jāmaina sveces autiņam ik pa 15k-20k nobraukuma, lai sveču blokus nonobeigtu.

Kas vel? Sēdekļi ir ērtāki kā BMW, VOLVO, MERSI.

Sākumā ar biju neapmierināts ar uzrāvienu, bet ņemot vērā, ka autiņš ir ar priekšpiedziņu un masu 2 tonnas- tas ir ok.. Īsto rakstutu šis autiņš parāda uz bāņa! Negribu lielīties, bet no mazā 9-3 aero saab var aizmukt! Kautkur pie 170km/h mazais aero sāk atpalikt.(lūdzu nemēģiniet pārliecināties par šo uz Latvijas ceļiem) Principā šis autiņš ir lielceļu kilometru rijējs. Mans viedoklis Griffins ir labāks par AERO, jo V6 dzinējs, patīkama skaņā, nav ķēde, bet zobsiksna un izmaksas dzinēja remontam ir mazas, liels resurs un griezes moments.

Tu man liekas esi kaut ko sapīpējies

Izmazgā actiņas un padzer limonādi

catalog.auto.ru/...

Jā, es runāju par 9-5 saab. Var tač šeti par to izteikties.. ? atzīstu, 9k.. aizšāvu garām..

Jā jā vidējais patēriņš pa rīgu 9.2L, apskaties tai pašā ru katalogā, jaunam jau viņš ir paradzēts 16,3L un tev ir izdevies uztaisīt tehnikas brīnumu, kas rij 9L

nav arii izsleegts variants ka var dabuut 9.2 videejo bet tad lielum lielaa daļa jaabrauc pa šoseju uz 90 kruiizaa....

Pašam ir 9-5 3.0 griffins pa šoseju 7-8l/100KM

Pa pilseetu no 13l/100KM līdz pat 20l/100KM videejais ~13l/100KM un tas ir normāli ar 3.0 motoru un automātu

Var arī dabūt 6l/100KM pa veejam un uz 70 kruiizaa

snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

ka no Emila nedarbiem: Ja man ir naude es dzeru limonadi ja nav nedzeru tapat ar autosiem ja ir nauda perk ar lielu motoru un nedoma par paterinu ja naudas nav perk ar mazaku motoriti un forumos diskute par degvielas paterinu...

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti