Optimisms par ko? Ja esi nejēga, varu paskaidrot vēlreiz - šobrīd tiek gatavots pilns jauns modeļu klāsts, kas no elementāra biznesa viedokļa ir pašsaprotams iemesls noieta kritumam šobrīd. Ņemot vērā klasi, kurā SAAB konkurē, iespējas ir divas - startēt veiksmīgi, vai nogrimt. Vidusceļa nebūs.
Un kāpēc tad tu esi sadomājies,ka esi baigais jēdzējs???? Tik tāpēc,ka esi nopircis opeli ar misenē atrastu bļembu priekšā?
Kāds sakars mašīnai ar ko es braucu un ekonomikas likumiem? Vai tad ja es brauktu ar trolejbusu, amerikā samazinātos nekustamo īpašumu krīze?
Kaspersky rakstīja: Raugoties uz patreizējā saab 95 dizainu, neviļus rodas bailes no "jaunā modeļu klāsta un jaunām tehnoloģijām"
patreizeejais 9-5 ir nekas cits, kaa drusku izmainiits jeb "pielabots" 98.gada modelis un to nevajag saukt par jaunu... jaunais 9-5, es domaaju, buus tieshaam ljoti labs auto. arii tie 9-5 kas naak peec 2002. gada ir loti labi savaa klasee. bet piekriitu, peedeejais face-lift nav tas veiksmiigaakais...
Tu maz esi redzējis jauno konceptu 9-5 , Tur nav nekā no vecā (98 g) auto
a tu varbuut labāk nedzer, pirms raksti ???
es jau arii rakstu - PATREIZEEJAS SAAB 9-5 "pielabots" 98.gada modelis. Taču jaunais 9-5, cerams būs pavisam cita mašīna. Jaunais 9-3 vismaz vizuaali ir labs.
Tā jau višs ir, ka tas Saab 9-5 , kuru ražo pašlaik, atškiras no Saab 9-5 , kuru sāka ražot 97 gadā, nu varbūt nedaudz vairāk, kā Padomju laika 6 žigulis "super Luks" no 3 žiguļa "vienkārši Luks"...
un ja 97-99 gada 9-5 ir pilna reklāma pa 4000-5000 Euro, tad īsti naf skaidrs par ko maksāt 30-35 000 eiriķus par jaunu auto
nu jauns ir jauns, tas skaidrs, bet nu starpība tiem cipariem jau nu ir pārāk iespaidīga....
un ja 97-99 gada 9-5 ir pilna reklāma pa 4000-5000 Euro, tad īsti naf skaidrs par ko maksāt 30-35 000 eiriķus par jaunu auto
nu jauns ir jauns, tas skaidrs, bet nu starpība tiem cipariem jau nu ir pārāk iespaidīga....
Diezgan daudz paziņu ir nopirkuši Honda accord, tāpēc eksperimentam izvēlējos tieši šo mašīnu...
Tikko internetā uztaisīju eksperimentu... Mēģināju sapakot Saab 9-3 un Honda Accord... Mehāniskā kārba, Ādas beņķi ar apsildi, koka salona apdare... Ar Saab nav problēmu, bet ar Accord radās jautājumi...
Accordam ir tāda Exec komplektācija, kurai nāk automātiskā kārba... Kā papildopciju mehānisko kārbu nekur neredzēju... Savukārt Type-S pie papildaprīkojuma neatradu ādas beņķus un koka apdari... Kas par lietu? Tiešām nevar izpildīt tādas elementāras prasības vai arī web lapa ir nepilnīga? Vai arī man jāpērk brilles, jo es palaidu garām?
un ja 97-99 gada 9-5 ir pilna reklāma pa 4000-5000 Euro, tad īsti naf skaidrs par ko maksāt 30-35 000 eiriķus par jaunu auto
nu jauns ir jauns, tas skaidrs, bet nu starpība tiem cipariem jau nu ir pārāk iespaidīga....
Interesanti vai 10-gadīgu getzu tu varēsi pārdot par 1/7 no jauna vērtības?
nu 10gadīgu sābu arī nevar pārdot par 1/7 no vērtības - par 1/10 no sākumvērtības varbūt kādu eksemplāru vēl izdodas 3 mēnešu laikā nogrūst (fatrukam paveicās)
to sauc par tirgus situāciju un tai nav nekāda sakara ar sābu īpašnieku vēlmēm dabūt par savu opeli $$$
SAAB un VOLVO drīz krabzec?