Un kārbā paskatīties līmeni nemāki?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Un kārbā paskatīties līmeni nemāki?
nu remonts kārbai. a ko tu gribi - lūznis ta vecs un nojāts. cena remontam no kādiem lašiem 500-600 sākot būs.
Shim modelim automatu shrotos dabut ir problematiski. Atliek remontet, bet vai ir verts, ja auto vertiba 2200 - 3200 EUR?
Bija viens apbruzats B4 automats (3x sists sava muza). Ipasniece nopirka jaunu Mazda 6. Varbut tas agregtas vel stav, paintereseshos.
Aparats vel esot - ruc un brauc, bet vizualais ir zem katras kritikas prieksh pardoshana. '94. gada, 2.0i
Cena varetubut 1000 EUR
Iespejams vienkārši kārbā sūce, vainīga varētu būt kāda blīve, kārbas vāciņš u.tml.
Ja pirms tam nekas nečakarējās un tagad pēkšņi sāka čakarēties, visticamākais kārbā vienkārši nav eļas. Pārbaudi kārbā līmeni un pielej eļu, ja vaina ir tur, tad visam jānormalizējas.
Braukt ar tādu gan nevjag, tad var kārbu piebeigt līdz galam. Novērst sūci noteikti būs stipri lētāk kā labot kārbu.
nebaidat cilveeku. navajag remonteet RAAPaa, tad arii var parciest remonta izmaksas. lietots automaats ir mulkjiiba, jo resurs viniem 150-200 shtukas, un tam lietotam gan jau ir izsmelts. iesaku Vittrans
Ja tek pie radiatora, vai nav sūce dzesēšanas caurulei. Vairumam automātu iet eļļa uz uz tosola radiatoru vai atsevišķu radiatoriņu automātam. Tā ka uzmet aci līmenim kārbā un cerams nebūs tik traka vaina. Uz RAAPu tiešām nesteidzies, cenas kosmoss.
Pārbaudīju līmeni kārbai, tur sauss kā tuksnesis.
Izskatās, ka tiešām kāda sūce būs...
tyker rakstīja: Pārbaudīju līmeni kārbai, tur sauss kā tuksnesis.
Izskatās, ka tiešām kāda sūce būs...
Kārbā iet apmēram 5 litri eļļas...kolēģi pieprecizēs.
Tad man jautājums - cik neredzīgam jābūt lai nepiefiksētu tāda eļļas apjoma iztecēšanu....
Pienjemu ka braucot var àtri izspiest,parkingà tik pèdéjàs piles iztecèja.
Tur autiņu ar purnu pret sienu..
Uz vietas stāvot tik stipri jau netek,
droši vien lielākā daļa iztecēja braucot...
uber peļķe jau nebija zem autiņa...labi ja kādi 200ml tur būtu notecējis..
200grami uz asfalta 2 kvadràtmetrus mierìgi uztaisa
Audi B4 automāts nobruka
Varbūt kāds var padalīties pieredzē.
Pēc pēdējā brauciena, noparkojot autiņu,
sāka tecēt eļļa zem tā, paceļot pārsegu,
galva tīra, bet eļļains bija uz aizsargplāksnes
zem radiatora un zobsiknas.
paskatoties eļļas līmeni motorā, viss ok, bez izmaiņām.
Pamēģinot piestartēt viss ok, rūc kā bitīte, ieliekot pirmo
reizi ātrumā negribīgi uz priekšu iet, bet ja ieliek P vai N,
tad ātrumā atpakaļ vairs nevar ielikt. Ja noslāpē un no jauna
pielaiž, tad uz pirmo reizi ātrumā var ielikt (D vai R), bet tad
atkal tas pats.
varbūt kādam šāda lieta ir bijusi. Un cik smagi tas izskatās?