var būt vesela čupa ar iemesliem...
kaut gan pēc Tava apraksta liekas, ka benzīna sūknis ...
var būt vesela čupa ar iemesliem...
kaut gan pēc Tava apraksta liekas, ka benzīna sūknis ...
Nez, cik maksā benzīna sūknis un cik to ir viegli nomainīt?
Vai 9-5 griffin ir daudz maz labi? Ja pērk, kam jāpievērš uzmanība?
vmartini rakstīja: Nez, cik maksā benzīna sūknis un cik to ir viegli nomainīt?
Vai 9-5 griffin ir daudz maz labi? Ja pērk, kam jāpievērš uzmanība?
benzīna sūknim
Baigi smieklīgi zin!
Kuru auto labāk ņemt? 9-5 2.3 Parasto vai Aero VAI Griffin? Kā var pateikt, ka piem. nomainīta ķēde? Uz kurieni vest pārbaudīt?
Kur slēpjas krutums? Visiem aprīkojums vienāds +/- diez vai elektriski regulējami beņķi kaut kā iespaidos auto kopējo tehnisko stāvokli!?
ja pareizi atceros, griffins bija USA tirgum ar kkaadu 3litru biideli un tomaatu....
aero-neaero....spolju bloks maksaa vismaz 200 ls, kaarbas netur, motora kjeedi maina pa lielaam naudaam ik nedeeljas nogali... viss notiek pie Oficiaalaa Diilera....
a taa neko, praktiska un ekonomiska masiina (kad staav pie seetas)
parocies pa forumu, dauhjaa viss kas sastaastiits....
es sev saabu njemtu tikai tad, ja paardeveejs pie seekliniekiem zveereedams segtu visi neplaanotie izdevumi, kas viena gada laikaa saskruies...
Un cik tad tas sūknis maksā? Vai kāds ir mainījis, vai baigais čakars? Varbūt cita vaina?
vmartini rakstīja: Baigi smieklīgi zin!
Kuru auto labāk ņemt? 9-5 2.3 Parasto vai Aero VAI Griffin? Kā var pateikt, ka piem. nomainīta ķēde? Uz kurieni vest pārbaudīt?
Da normāli auto...
Es par Grifinu, jo tam mīkstāka piekare un elastīgāks motors, bet gonšikam ieteiktu Aero jo tas ir straujāks un ātrāks.
Pēc 9000 tev jebkurš auto izņemot toijotu liksies birstoš
Pirms pērc obliģāti aizdzen uz vikingiem jo ja nopirksi nodzītu zirgu būs baigie sūdi
Ģrifinam nav arī ķēdes, siksnu nomaiņa vikingos maksā 240 LVL ar visiem skriemeļiem.
Obligāti nomaini sveces un eļļas, bet izmanto oriģinālās.
Pa rokai ir viens Aero, diezgan labs, nomainītas siksnas un vizuāli savests kārtībā, bet netīrs, kgan tas jau labojams
vmartini rakstīja: Varbūt cita vaina?
jā, bļeģ, varbūt cita vaina... kur tādi talbajobi rodas?
vmartini rakstīja: Un cik tad tas sūknis maksā? Vai kāds ir mainījis, vai baigais čakars? Varbūt cita vaina?
Piebrauc uz vikingiem un noskaidro!
SAABs tak nav kkāds audi 80 kuram var visu noteikt uz dzirdi!
arba rakstīja:
vmartini rakstīja: Nez, cik maksā benzīna sūknis un cik to ir viegli nomainīt?
Vai 9-5 griffin ir daudz maz labi? Ja pērk, kam jāpievērš uzmanība?
benzīna sūknim
kur ir vaina?
izkāp no tā lūžņa un paskaties kāda priekšā emblēma un kas uz pakaļas rakstīts. tur arī tā vaina slēpjas.
vmartini rakstīja: Baigi smieklīgi zin!
Kuru auto labāk ņemt? 9-5 2.3 Parasto vai Aero VAI Griffin? Kā var pateikt, ka piem. nomainīta ķēde? Uz kurieni vest pārbaudīt?
Labāk ir 2.3 ,bet vēl labāk,vispār nepērc SAABu.
vmartini rakstīja: Un cik tad tas sūknis maksā? Vai kāds ir mainījis, vai baigais čakars? Varbūt cita vaina?
Ka jau ieprieks tika minets, vainas var but vairakas.
Ja tev ir DI kastete (sarkanais bloks), tad tas tev varetu iet uz beigam.
Ja sen neesi mainijis aizdedzes sveces, tad nomaini tas.
Vel var but vaina taja pasa vecaja labaja degvielas filtra utt.
Gregers rakstīja:
vmartini rakstīja: Baigi smieklīgi zin!
Kuru auto labāk ņemt? 9-5 2.3 Parasto vai Aero VAI Griffin? Kā var pateikt, ka piem. nomainīta ķēde? Uz kurieni vest pārbaudīt?
Da normāli auto...
Es par Grifinu, jo tam mīkstāka piekare un elastīgāks motors, bet gonšikam ieteiktu Aero jo tas ir straujāks un ātrāks.
Pēc 9000 tev jebkurš auto izņemot toijotu liksies birstoš
Pirms pērc obliģāti aizdzen uz vikingiem jo ja nopirksi nodzītu zirgu būs baigie sūdi
Ģrifinam nav arī ķēdes, siksnu nomaiņa vikingos maksā 240 LVL ar visiem skriemeļiem.
Obligāti nomaini sveces un eļļas, bet izmanto oriģinālās.
Pa rokai ir viens Aero, diezgan labs, nomainītas siksnas un vizuāli savests kārtībā, bet netīrs, kgan tas jau labojams
labs sābs tas ir šodienas labākais joks
kautgan pilnīgi visi sābu pārdevēji stāsta cik tā mašīna ir apzeltīta.... līdz brīdim kad laimīgi tiek vaļā no sava pēdējā sāba
kā krasi palielina sāba vērtību fakts, ka viņam nomainīta ģeneratora un varbūt kondicioniera siksna???
ZingZeng rakstīja:
vmartini rakstīja: Un cik tad tas sūknis maksā? Vai kāds ir mainījis, vai baigais čakars? Varbūt cita vaina?
Ka jau ieprieks tika minets, vainas var but vairakas.
Ja tev ir DI kastete (sarkanais bloks), tad tas tev varetu iet uz beigam.
Ja sen neesi mainijis aizdedzes sveces, tad nomaini tas.
Vel var but vaina taja pasa vecaja labaja degvielas filtra utt.
vēl jau sābiem ir tāda parasta lieta ka kautkas tur plīst sakarā ar gāzes pedāli......
anonimikis rakstīja: kur ir vaina?
izkāp no tā lūžņa un paskaties kāda priekšā emblēma un kas uz pakaļas rakstīts. tur arī tā vaina slēpjas.
Gudras un vērtīgas atbildes paraugs!
Galvenais, ka pašam patīk!
vmartini rakstīja: Baigi smieklīgi zin!
Kuru auto labāk ņemt? 9-5 2.3 Parasto vai Aero VAI Griffin? Kā var pateikt, ka piem. nomainīta ķēde? Uz kurieni vest pārbaudīt?
Labāk ņem parasto 2.0. Tam nav sarkanā bloka, līdz ar to nav ar to saistīto problēmu un nav arī citu problēmu kā 2.3 motoram. 2.0 ir 150 zs versijā un 180 zs versijā. Čipojot varot pacelt līdz pat 200 +zs. Vidējais patēriņš 50/50 pilsēta/šoseja ap 8 litri.
Ja nemaldos, pirku degvielas sūkni pa 45 latiem. Nomaiņa diez gan vienkārši izveicama saviem spēkiem. Tik vien, ka vajag piemeklēt pareizo štrumentu un vēlams ar prātu, ne spēku darboties.
Nortel rakstīja: Vidējais patēriņš 50/50 pilsēta/šoseja ap 8 litri.
Pilnīgi nopietni. Dienā nobraucu apmēram 100 km, no kuriem pusi pilsēta, pusi šoseja. Vidējais patēriņš grozās ap 8 litri.
Protams, ja tur turbīnu visu laiku sarkanu, tad patēriņš var būt 20 un vairāk litru. Lielākais, ko kompis var parādīt ir 99,9 litri.
Nortel rakstīja: Pilnīgi nopietni. Dienā nobraucu apmēram 100 km, no kuriem pusi pilsēta, pusi šoseja. Vidējais patēriņš grozās ap 8 litri.
Protams, ja tur turbīnu visu laiku sarkanu, tad patēriņš var būt 20 un vairāk litru. Lielākais, ko kompis var parādīt ir 99,9 litri.
pļā visi kaukādi vēvēfani novākušies
kur viņš var ņemt >200 ponijiem???? no 8 litriem????
rīgā es ar savu dīzeli varu desmit litrus brīvi sastrēgumā izsēdēt
Manējam ir tikai 150 zs. Un sastrēgumos nepatīk sēdēt.
Raustās 9000
SAAB 9000
1994. gads 2.0 benzīns
325000km
Notiek tas tā: brauc te pēkšņi krītas apgriezieni un sāk raustīties, ātrumā esot spiežu gāzi - apgriezieni turpina kristies, tukšgaitā paraustās, kā uzspiež gāzi, tā noslāpst. Paiet kāds laiciņš (5-15min) iedarbinu, iet! Pabrauc tādu pašu vai mazāku gabalu ~40-60km un atkal tas pats! Šāds pats "joks" bija 2006. gada rudenī, tad SAAB centrā diagnosticēja lambda zondes vainu, to turpat nomainīja, bet vēl mājās braucot pēc ~40km atkal uz brīdi noraustījās, pēc tam ir nobraukts ~20000km un atkal. Vai tad tiešām tā lambda zonde tik ātri jūk nost? Varbūt ir kas cits?