Par ko tur runā?
Fordam der arī MB diski... nu i?
Par ko tur runā?
Fordam der arī MB diski... nu i?
Iznesums atšķiras- omegai 33mm, vectrai 49mm.
Probzas būs?
Laikam, tomēr nebūs labi - Omegas diski uz Vectras stāvās ~2cm tālāk uz ārmalu (ET starpība 26mm mīnus 1/2 disku platumu starpības ~6mm) un, kā te raksta Āgenskalna autospeciālists:
Uzstādot platākus diskus nekā to paredz automobiļa konstrukcija, riteņu iekšmalas skarsies pie virsbūves vai balstiekārtas detaļām. Lai tas nenotiktu, autosportisti un, diemžēl, arī amatieri starp disku un riteņa rumbu uzstāda īpašas distances paplāksnes vai pat sarežģītas konstrukcijas cilindrus. Veicot šādu „pārbūvi” (runa nav par sporta automobiļiem, kuriem tiek pārbūvēta arī visa balstiekārta kopumā) iegūst palielinātu pozitīvu pagriezes plecu, kā rezultātā pasliktinās automobiļa vadāmība, satiksmes drošība, nemaz nerunājot par balstiekārtas detaļu pārslodzi. Par palielināta pozitīvā pagriezes pleca trūkumiem var pārliecināties, braucot ar veclaicīgu traktoru pa akmeņainu lauku. Uzbraucot uz akmens, ritenis tiek sists atpakaļ, un trieciens pārnests uz stūres ratu. Nepieredzējušam traktoristam stūre tiks izsista no rokām, un traktors strauji mainīs braukšanas virzienu. Tas pats notiek ar automobili, kuram priekšējie riteņi izvirzīti uz āru, nepārbūvējot balstiekārtu. Šis trūkums izpaužas arī bremzējot, it īpaši tad, ja abi priekšējie riteņi nebremzē ar vienādu spēku.
Tak beiedz fantazēt, uzliec un notestē
Maija_Eskuella rakstīja: ...
Probzas būs?
tikai ar proves metodi... jāliek virsū jāgroza stūre, jāskatās vai neķer stoiku, kabatas, priekš/pakaļspārnu šūpojoties...
ja neķer, tad 16mm starpība ETā nebūs traki... vieglajam līdz kaut kādiem 20mm varētu bīdīt nesagādājot sev galvassāpes...
Maija_Eskuella rakstīja: Laikam, tomēr nebūs labi - Omegas diski uz Vectras stāvās ~2cm tālāk uz ārmalu (ET starpība 26mm mīnus 1/2 disku platumu starpības ~6mm) un, kā te raksta Āgenskalna autospeciālists:
Uzstādot platākus diskus nekā to paredz automobiļa konstrukcija, riteņu iekšmalas skarsies pie virsbūves vai balstiekārtas detaļām. Lai tas nenotiktu, autosportisti un, diemžēl, arī amatieri starp disku un riteņa rumbu uzstāda īpašas distances paplāksnes vai pat sarežģītas konstrukcijas cilindrus. Veicot šādu „pārbūvi” (runa nav par sporta automobiļiem, kuriem tiek pārbūvēta arī visa balstiekārta kopumā) iegūst palielinātu pozitīvu pagriezes plecu, kā rezultātā pasliktinās automobiļa vadāmība, satiksmes drošība, nemaz nerunājot par balstiekārtas detaļu pārslodzi. Par palielināta pozitīvā pagriezes pleca trūkumiem var pārliecināties, braucot ar veclaicīgu traktoru pa akmeņainu lauku. Uzbraucot uz akmens, ritenis tiek sists atpakaļ, un trieciens pārnests uz stūres ratu. Nepieredzējušam traktoristam stūre tiks izsista no rokām, un traktors strauji mainīs braukšanas virzienu. Tas pats notiek ar automobili, kuram priekšējie riteņi izvirzīti uz āru, nepārbūvējot balstiekārtu. Šis trūkums izpaužas arī bremzējot, it īpaši tad, ja abi priekšējie riteņi nebremzē ar vienādu spēku.
Tu vēl ZIL157 kā piemēru mini... kas ir braucis, sapratīs...
Omegas diski Vectrai B ?