Centis_Nuudele rakstīja: Dzenis nesvilpo, dzenis kaļ.
kad SAAB matora skaņā sadzirdi dzeni, tad turbīna ir klāt.
Centis_Nuudele rakstīja: Dzenis nesvilpo, dzenis kaļ.
kad SAAB matora skaņā sadzirdi dzeni, tad turbīna ir klāt.
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja:
nu pļā
atvilkās vēl viens sābists padiskutēt par sāba uzbūvi
Dīvaini gan, kādēļ vispār sābistam būtu jāpievēršas SAAB forumam. PN pats uz savu ZAZ forumu.
viens no mums abiem nesen šajā topicā nāca atklātībā ar atziņu, ka sābam vajadzētu būt uzbūvētam savādāk kā viņš ir uzbūvēts
precīzāk "Norautam spiediena datčikam ir jābūt līdzvērtīgam neesošam spiedienam", bet nu sābam tā nav
Turbīnai arī jau nemaz nav pat smuku jāgaudo! Tas jau liecina par defektu! A tas ka šņāc varētu būt problēma, ka kaut kur sūc garām gaisu.
Uzlikt jau var turbīnu tam bezturbo monstram... bet jāņem vērā, ka tur nāksies uzlikt vēl čupiņu visādu pričendāļu, vadus laikam arī vilkt jaunus, kompi, utt. Es te laiku atpakaļ meklēju normālu kuzavu, kurā iebāzt savu turbomotoru. Skatījos arī uz neturbo donoriem. Un tad beigās nospļāvos, kad pamanīju, cik bezturbo zem haubes patukšs un cik daudz ko man nāksies tur vilkt pa jaunu. Nav jau neizdarāms.. bet paildzina procedūru. Labāk točna tūlīt nopirkt turbosaabu un tam iekrāmēt visu vajadzīgo no sava esošā.
īsāk sakot - taisot turbosābu neaizmirsti pārtaisīt eļļas spiediena lampiņu
edijz rakstīja: Uzlikt jau var turbīnu tam bezturbo monstram... bet jāņem vērā, ka tur nāksies uzlikt vēl čupiņu visādu pričendāļu, vadus laikam arī vilkt jaunus, kompi, utt. Es te laiku atpakaļ meklēju normālu kuzavu, kurā iebāzt savu turbomotoru. Skatījos arī uz neturbo donoriem. Un tad beigās nospļāvos, kad pamanīju, cik bezturbo zem haubes patukšs un cik daudz ko man nāksies tur vilkt pa jaunu. Nav jau neizdarāms.. bet paildzina procedūru. Labāk točna tūlīt nopirkt turbosaabu un tam iekrāmēt visu vajadzīgo no sava esošā.
Ko tu pīpē "ievilkt"? Sborā visu motortelpas saturu pārkrāmē nevis kaut ko velk vai stumj
msh rakstīja:
edijz rakstīja: Uzlikt jau var turbīnu tam bezturbo monstram... bet jāņem vērā, ka tur nāksies uzlikt vēl čupiņu visādu pričendāļu, vadus laikam arī vilkt jaunus, kompi, utt. Es te laiku atpakaļ meklēju normālu kuzavu, kurā iebāzt savu turbomotoru. Skatījos arī uz neturbo donoriem. Un tad beigās nospļāvos, kad pamanīju, cik bezturbo zem haubes patukšs un cik daudz ko man nāksies tur vilkt pa jaunu. Nav jau neizdarāms.. bet paildzina procedūru. Labāk točna tūlīt nopirkt turbosaabu un tam iekrāmēt visu vajadzīgo no sava esošā.
Ko tu pīpē "ievilkt"? Sborā visu motortelpas saturu pārkrāmē nevis kaut ko velk vai stumj
msh ir pilnīgs lauķis
tā rodas leģendas par megašķūningu
msh... Tas tev nav linuksu restartēt Bez sborā pārkraušanas, vēl ir jāuzstāda daži bloki un jānomaina vadība, izpūtējs, jāuzliek interkūleris, eļļas radiators, jānomaina ieplūde un tmldz. Un tā tas būs jebkuram auto, ja sakārosies turbo
turbīna šņāc
Pēdējā laikā, kad brauc ar lielākiem apgriezieniem, tad turbīna nevis smuki gaudo, bet šņāc kā čaiņiks.
Kādam ir tā bijis, varbūt ir kāda ideja, kas pa vainu varētu būt?