Ja noskreejiens virs 100 tk, tad maini vien turbiinu! Izdilums tomeer ietekmee spiedienu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja noskreejiens virs 100 tk, tad maini vien turbiinu! Izdilums tomeer ietekmee spiedienu.
Arnijs rakstīja: Ja noskreejiens virs 100 tk, tad maini vien turbiinu! Izdilums tomeer ietekmee spiedienu.
??? Pie 100 izdilusi un nenojāta turbīna??? Kā to var dabūt gatavu?
tas ir tapat ka anrijam vins pats doma, ka ir nenojaats, bet "spiediena" vinam ta vairs nava
Hmm, nu tā tīri praktiski un teorētiski spiediena izmaņām pie 100k jābūt, bet ne jau tā, ka auto jūtami gauss. Nezinu par opeļa turbīnu, bet VW vecā1,9td turbīnas darbība pie 300k noskrējiena bija varāk kā laba, tāpēc pie 180k īstā noskrējiena normālais izdilums nevarētu būt pie vainas.
Un pie 100k točna speciāli jāpiestrādā lai turbīnu nobeigtu.
palasīju vecās diskusijas un tur tika pieminētas problēmas ar gaisa mērītāju. Kur tas mērītājs to gaisu mēra??? Varbūt aiz turbīnas un gļuku pēc dod nepareizu info uz kompi un šis domā ka opelim skābeklis piegriezts un nepadod degvielu vajadzīgajā daudzumā? Varbūt tik beigts lai erroru rādītu nav, bet info par spiedienu ir neprecīzs
Es klāt pie diagnostikas nebiju, bet jatājums, tad kā viņš noteica ka spiediens aiz turbīnas par mazu???
Gaisa masas mērītājs atrodas pirms ļurbas, pēc ļurbas ir vienīgi spiediena datčiks [aizmirsu kāds bija tam krutais apzīmējums ].
msh rakstīja: Gaisa masas mērītājs atrodas pirms ļurbas, pēc ļurbas ir vienīgi spiediena datčiks [aizmirsu kāds bija tam krutais apzīmējums ].
msh savā elementā
P.S. dotais devaiss parasti atrodas starp gaisa filtru un ieplūdes kolektoru .
P.S.S. atvieno štekeri un izbrauc , ja jaudas izmaiņas ( parasti uz slikto pusi) nesajutīsi , tad drīzāk viņš ir ''ņe pričom'' , ja nekas nemainās -opels ira tikpat kusls , tad višš i noklajies .
P.S.S.S. var būt arī kāda arkārtīgi nemanāma plaisiņa turbīnas trubās , pa kuru arī aizplūst daļa ''spēka' - man golpam šitāc gļuks bij 7ajā dzīves un ~200 000kilometrajā gaitas gadā , beigās tā šļauka noklājās pa īstam , protam uz šosejas un 100km no civilizācijas aptinu ar armēto sidraba izoleni 22kartās un nedēļas laikā dabūju citu šļauku .
Seene rakstīja:
Arnijs rakstīja: Ja noskreejiens virs 100 tk, tad maini vien turbiinu! Izdilums tomeer ietekmee spiedienu.
??? Pie 100 izdilusi un nenojāta turbīna??? Kā to var dabūt gatavu?
Maz jau ticams, bet nav neiespējams. Tikai tad jābūt arī eļļas zudumiem. Vēl var būt izdedzis (ieplaisājis) turbīnas vārsts. Ja sistēmā nav vajadzīgā spiediena, tad tur daudz variantu nav. Vēl var pamainīt spiediena devēju ieplūdes kolektorā. Diez vai tur kāds spiedienu mērīja mehāniskiem līdzekļiem. Nolasīja rādījumus ar Tech un viss.
Arnijs rakstīja:
Seene rakstīja:
Arnijs rakstīja: Ja noskreejiens virs 100 tk, tad maini vien turbiinu! Izdilums tomeer ietekmee spiedienu.
??? Pie 100 izdilusi un nenojāta turbīna??? Kā to var dabūt gatavu?
Maz jau ticams, bet nav neiespējams. Tikai tad jābūt arī eļļas zudumiem. Vēl var būt izdedzis (ieplaisājis) turbīnas vārsts. Ja sistēmā nav vajadzīgā spiediena, tad tur daudz variantu nav. Vēl var pamainīt spiediena devēju ieplūdes kolektorā. Diez vai tur kāds spiedienu mērīja mehāniskiem līdzekļiem. Nolasīja rādījumus ar Tech un viss.
Vot vot, tur jau tā lieta, ka domāju, ka mehāniski neviens neko nemērija un info par turbīnas spiedienu iedeva kāds no dačikiem, tātad jāmeklē tas nelietis un jāmēģina izpīpēt vai vainīgs vai nē.
TDI rakstīja:
msh rakstīja: Gaisa masas mērītājs atrodas pirms ļurbas, pēc ļurbas ir vienīgi spiediena datčiks [aizmirsu kāds bija tam krutais apzīmējums ].
msh savā elementā
juuu... dieselopelji ( tie pashi dieseljsaabi) maniiti tikai bildiitees un gaisa masas meeriitaajs ar zveers taads savaads
MSH- shitajiem ir bik savaadaaki tie meeriitaaji... tie na mehaaniski vaarsti... tas 1
2 klausiet Arniju un dariet kaa jams saka
TDI rakstīja:
msh rakstīja: Gaisa masas mērītājs atrodas pirms ļurbas, pēc ļurbas ir vienīgi spiediena datčiks [aizmirsu kāds bija tam krutais apzīmējums ].
msh savā elementā
P.S. dotais devaiss parasti atrodas starp gaisa filtru un ieplūdes kolektoru .
P.S.S. atvieno štekeri un izbrauc , ja jaudas izmaiņas ( parasti uz slikto pusi) nesajutīsi , tad drīzāk viņš ir ''ņe pričom'' , ja nekas nemainās -opels ira tikpat kusls , tad višš i noklajies .
P.S.S.S. var būt arī kāda arkārtīgi nemanāma plaisiņa turbīnas trubās , pa kuru arī aizplūst daļa ''spēka' - man golpam šitāc gļuks bij 7ajā dzīves un ~200 000kilometrajā gaitas gadā , beigās tā šļauka noklājās pa īstam , protam uz šosejas un 100km no civilizācijas aptinu ar armēto sidraba izoleni 22kartās un nedēļas laikā dabūju citu šļauku .
Laba doma par atštekerēšanu, bet var gadīties, ka izmaiņas būs bet šis tāpat gļuko, jo diagnostikā vīrelis pateica, ka turbīnai nepietiekams spiediens, nevis ka dačiks ir noklājies. Rezultātā tas devējs dod info, bet neprecīzu. Man daudzus gadus atpakaļ vecajam audim temperatūras dačiks izdomāja melot par kādiem 15 grādiem uz augšu, ķipa braucu un skatos temperatūra sāk kāpt pāri pa 100, glušīju nost lai neuzvārās, bet tad bračka ieteica lai pagaidot vai šis tiešām uzvārās, protams ka nevārijās un dačiks pie 115 grādiem apstājās. Ja tam audim būtu bijis kompis tad noteikti viņš tik mierīgi to šaizi nepārdzīvotu.
Kindzulis rakstīja:
TDI rakstīja:
msh rakstīja: Gaisa masas mērītājs atrodas pirms ļurbas, pēc ļurbas ir vienīgi spiediena datčiks [aizmirsu kāds bija tam krutais apzīmējums ].
msh savā elementā
juuu... dieselopelji ( tie pashi dieseljsaabi) maniiti tikai bildiitees un gaisa masas meeriitaajs ar zveers taads savaads
MSH- shitajiem ir bik savaadaaki tie meeriitaaji... tie na mehaaniski vaarsti... tas 1
2 klausiet Arniju un dariet kaa jams saka
klau, a par ko atbild gaisa mērītājs pirms turbīnas???
un par ko gan jams vareetu atbildeet? meera gaisa daudzumu protams... un tas ka atrodaas pirms turbiinas- tikai logjiski... ne?
nez opelim VGT turbina vaj 'parastā' ?
ja VGT , tad mēdz klemmēt 'virinātājs' - iegrābstot ar roku , tas stienītis grūšī kustās . Iemesli iespējami divi , 1ais turbīnes 'lāpstiņas' ieķepušas , 2ais vakkuumdevaiss noklājies ......
Bet nu sāc ar to turbootrubu iečekošanu , kā jau minēju , sīka plaisiņa rada lielu čakaru
TDI rakstīja: nez opelim VGT turbina vaj 'parastā' ?
ja VGT , tad mēdz klemmēt 'virinātājs' - iegrābstot ar roku , tas stienītis grūšī kustās . Iemesli iespējami divi , 1ais turbīnes 'lāpstiņas' ieķepušas , 2ais vakkuumdevaiss noklājies ......
Bet nu sāc ar to turbootrubu iečekošanu , kā jau minēju , sīka plaisiņa rada lielu čakaru
Tās plaisas tev nepareizās skaņas neizdvesa???
dafikkā sapratīsi vaj tas pārspiediena vārsc svilpo vaj caur plaisu šņac , patīkams fffrrrrr usjo
Tad kad riktīgi noklājās tad bij eļlains tvaix pa motõrtelpu izšpricēts , a tā zaraza -plaisa ar ne uzreiz ieraugāma !!!! tik pielaižot un pagāzējot bij ieraugāma .
msh rakstīja: Gaisa masas mērītājs atrodas pirms ļurbas, pēc ļurbas ir vienīgi spiediena datčiks [aizmirsu kāds bija tam krutais apzīmējums ].
A kas ir ļurba??Ta ir ta bruna viela kas tev galvā???
gaisa masas meeriitaajs
tadsjautues rakstīja: gaisa masas meeriitaajs
nav nekādā veidā saistīts ar turbīnas spiediena nepietiekamību, kā vien šamā "kirdik" gadījumā var iestāties "limp home" režīms, bet tad par to liecina degošs "check engine"
Domāju, ka pilnīgi kirdik tur vēl nav neviens dačiks, jo savādāk diagnostikā būtu piefiksēts. Verdikts bija, ka tam opelim ar elektroniku ir viss kārtībā un vaina ir nepietiekams spiediens. Tātad vai nu ir kas ļoti stulbs, ķipa gaisa pieplūde ir kavēta, vai kāds dačiks sniedz nepareizu info, vai turbīnai ir kirdik.
Palasīju vecās forumu ziņas un tur bija minētas tādas vainas, kā izplūdes kolektora vārstelis un viss ap to aizķepis, vienā gadījumā coolers čakarēja dzīvi un pārējās vainas saistītas ar devējiem. Izoperējām to vārstu no ieplūdes kolektora un tur viss ir tīrs un skaists, nākamo jāmēģina izslēgt brutālu šaizi kas saistīta ar gaisa nepieplūdi un tad jau paliek dačiki un paša turbīna.
Palasīju info pa krievu saitiem un tur pie pirmsturbīnas gaisa mērītāju bojāejas klāt nāk papildus dūmošana, a mūsējais opelis, tāds nenormāli draudzīgs videi, nedūmo, bet arī neiet
taatad droshss ne tikai videi...bet arii satiksmes droshiibai...
klau- shitiem te mehaanisko spiediena meeriitaaju nevar kautkur piesunjot? ja var- attieciigi- izmet liikumu un esi 100% paarliecinaats- ir spiediens...nav spiediena...
izejmateriaali- santehnikas bodee+ latgaliite... vai arii shkjuuninga veikalos...
Moška izputejs ciet???Atgazes netiek ara un neiegriež turbinu.
batka rakstīja: Moška izputejs ciet???Atgazes netiek ara un neiegriež turbinu.
Arī variants... Bet to var pateikt pēc plūsmas aizmugurē pagāzējot.
Un tas, ka nedeg "check", liek domāt par tieši kaut ko tādu.
Bet arī turbīnu ar visiem 100 tk nevajag izslēgt. Pats nomainīju turbīnu pie 85 tk. Bija gan vēl gājēja, bet bija nenormāli liela radiālā kustība, kaut arī aksiālā - normas robežās. Un tikko te paziņas T5 (3gadīgam) pie 140 tk - turbīnai čau.
jā , G4 turbina ''nojuka'' pie 112kkm radiali un diagonali viss bij kedā , bet VGT vārsts pateica kirdik tobrīd( ~00') ķipa iekš LV to lietu atsevišķi nečīnija , VW centrā par rūpnieciski atjaunotu turbīnu''v zbore'' jautāja ~ls700 , draugi sarūpēja no DE pa DM600,-
pie 210kkm tas vārsc nojuka atkal , bet nu jau pa ls120,- viss tika sačinīts
opeļa turbīnai nepietiekams spiediens???
Vajadzīgs padoms par lietu, proti, vaina bija tāda, ka 2,0 dīzeļopelis neiet tik labi kā vajadzētu, tamdēļ auto tika aizvests uz diagnostiku. Diagnostikā konstatēja, ka ar elektroniku, sūkni utt. viss ir štokos, bet vaina esot tāda, ka turbīnai nav vajadzīgā spiediena??? Tas vārstelis kas aiz turbīnas tīri vizuāli skatoties nostrādā, turbīna sausa, netrokšņo.
Varbūt kāds gudrāks var ieteikt kur vainu rakt???