nezinu par omegu, asconai tur neko nevareja pievilkt, tur bija tada sistema ka vina pati pievelkaas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nezinu par omegu, asconai tur neko nevareja pievilkt, tur bija tada sistema ka vina pati pievelkaas.
....pakaļējās ir disku bremzes (darba)....iekš diska nāk barabans ar roķenes kolodkām....klasiskā vaina, kad nopūst plānais bleķis, pie kura stiprinās kolodkas (ar adatu un atsperi) - ja ir metināmais un fleksis pie rokas, tad labojams mierīgi .....ar pievilkšanu čakars, jo jānoskrūvē skārda aizsargs, un tad ar kardāniņu jāmēģina uzmuģīt 13 galviņa (garā) uz stiepņa.....ja galīgi rokas par īsām, tad jāatskrūvē pakargultnis un kardāns jānobīda malā.....vispār ieteicams noņemt diskus-izjaukt, iztīrīt, saeļļot bīdītājus(kuri paši pieceļ kolodkas vajadzīgajā augstumā - ja nav ierūsējuši).....
...Lai veicas!!!!...
Par nopuushanu taisniiba gan, pareizaak buutu teikt, ka izljurkaajas tas caurums blekjii kuraa turaas kolodku turoshais stienelis. no ritenja IEKSHPUSES nekas nav jaacelj, tur iekshaa ir taac suudinjsh uz viitni, kas piecelj kalodkas. Karoch, nonjem riteni, pagriez diskam caurumu pret to suudu un ar skruuvgriezni makareejot uzcel taas kolodkas. Var gan gadiities, ka tur viss saruuseejis, un tad jaarauj visa taa hernja nost. Veel var meegjinaat pievilkt no apakshas to reguleejamo suudu, kas piestiepj troses, ko raksta mjanis, bet diez vai tas kaadu labumu dos.
Eh, nostaljgjija uzraava, kaadreiz tak patikaas pasham kjimereeties gar autinju, sen vairs ar omegaam nebraucu, bet visi suudi veel labaa atminjaa staav:0
Būtībā jau pareizi būtu, ka raujam visu nost, apskatām un novērtējam... Pie nost raušanas caur barabāna caurumu sagriež ar to zobratiņu (skrūvi) kolodkas, lai netraucē izdiluma mala noņemt. ja viss kārtībā (uzliku stāvoklis, turētāji un tmldz), tad liek atpakaļ un ar to pašu izvēršanas skrūvi pretējā virzienā griež tikmēr, kamēr ritenis griežot sāk nedaudz bremzēties. Tāpat sadarās ar otru pusi .
Pirms šīm darbībām trosei (tur zem kardāna) jābūt atlaistai vaļīgai.
Kad abi riteņi ir noregulēti vienādi, tad ar troses regulēšanu (spriegojumu) panāk vajadzīgo kloķa augstumu.
Troses spriegojums attiecas tikai uz kloķa gājienu un nekādā veidā neregulē pašu roķeni. Roķene regulējas TIKAI izvēršot to mehānismu barabānā. Būtībā šis princips ir vienāds visiem ručņikiem. Sākotnēji visu atlaiž un tad virzās no bremžu mehānisma virzienā uz salonu. Pareizi noregulēts kloķis "ņem" uz 3-4 robu un ir elastīgs visā pievilkšanas diapazonā. Ja "regulē" tikai ar trosi, tad var panākt, ka kloķis ir "tukšs" un tad ir "kā pret sienu"... Dabiski, ka tā nav pareizi. lai veicas!
nu re - Arnijs izstāstija smalkāk.....
...man vakar pēc sestā alus tik raiti nevedās
Super veči! Paldies
Par servisiem - vai laiks un nauda, ko tam iztērē ir tā vērts + vēl rindas, auto speciāli jāved, jāatstāj, jāsavāc. Ja +/- normāli sanāk pašam, priekš kam ar to visu čakarēties.
Ručņiks (Omega B)
Viņam ir mazie barabani? Ir kādas klasiskās vainas? Kur pievelk trosi - zem auto vai no salona?