Reku tur topiku sarakstā augšā ir izcelts topiks kuru uzrāvis mr Phenom, tur rakstīt vajadzēja
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Reku tur topiku sarakstā augšā ir izcelts topiks kuru uzrāvis mr Phenom, tur rakstīt vajadzēja
Autosam 10,kas ir laiks piropatronu nomaiņai pie Oficiālā Dīlera par smuku naudiņu.
Risinājums-mesties Dīlera apskāvienos ja gribi šikot ar jauniem airbagiem,nahrenizēt lampinju vai arī apmānīt kompi pie Vasjas pasakot ka patronas ir nomainītas.
Nu , vispaar jau lielaakoties shis simptoms noraada uz kaut
kaadu gljuku elektrosisteemaa - nekontakst kaut kur, muld kaads deveejs utt.. Principaa laikam buutu jaagriezhas pie Opel importiera, jo diagnostika notiek, piesleedzoties sisteemai. Mnam ex-Volvo tas notika, ierubiijot "starpgabalu" starp airbag vadiibas bloka shtekera ligzdu un vadu kuulja shtekeri. No Starpgabala naakoshos vadus pierubiija kaut kam liidziigam motortesterim, un tas metodiski izchamdiija visu sisteemu, beigaas izsniegdams vien sausu atbildi :" System intakt". Parakstiita shaada diagnostika bija reizi 5 gados ...Veelams ieprieksh telefoniski noskaidrot, dara to , vai ne.
Zoo rakstīja: Autosam 10,kas ir laiks piropatronu nomaiņai pie Oficiālā Dīlera par smuku naudiņu.
Risinājums-mesties Dīlera apskāvienos ja gribi šikot ar jauniem airbagiem,nahrenizēt lampinju vai arī apmānīt kompi pie Vasjas pasakot ka patronas ir nomainītas.
Nu jā protams...
thephenom@inbox.lv raxti uz e-pastu, specializejos uz Airbagiem.
Patrona var nostrādāt pārāk vēlu vai nenostrādāt vispār.munīcija kā nekā.tādu viedokli esmu dzirdējis.
Sretsked rakstīja:
Zoo rakstīja: Patrona var nostrādāt pārāk vēlu vai nenostrādāt vispār.munīcija kā nekā.tādu viedokli esmu dzirdējis.
Ne jau tāpēc deg lampiņa.
varbūt.bet varbūt tā lampiņa vedina uz servisu.nezinu cik opeļam tā sistēma advancēta.
Zoo rakstīja:
Sretsked rakstīja:
Zoo rakstīja: Patrona var nostrādāt pārāk vēlu vai nenostrādāt vispār.munīcija kā nekā.tādu viedokli esmu dzirdējis.
Ne jau tāpēc deg lampiņa.
varbūt.bet varbūt tā lampiņa vedina uz servisu.nezinu cik opeļam tā sistēma advancēta.
Vienīgā ar pašu spilvenu saistītā kļūda varētu būt "nav spilvens"
Sretsked rakstīja:
Zoo rakstīja: Autosam 10,kas ir laiks piropatronu nomaiņai pie Oficiālā Dīlera par smuku naudiņu.
Risinājums-mesties Dīlera apskāvienos ja gribi šikot ar jauniem airbagiem,nahrenizēt lampinju vai arī apmānīt kompi pie Vasjas pasakot ka patronas ir nomainītas.
Un kāpēc tās patronas būtu jāmaina? Tāpēc,ka zem sēdekļa esošais kontakts slikts???
par patronām taisnība.... viņas ķipa uzsūcot mirtumu un varot nesprāgt.... to ir izdomājis to patronu ražotājs
es gan lieku tam opelim uz kādu nekontaktu uz stūres ķisenu
vispirms ir jānomet kļūda.... ja tā parādās atpakaļ, tad ir jāmeklē
jā, tas,ka patrona ir veca nekad nedod kļūdu uz kompja
A sēdekli neesi ņēmis nost?
Tad jau tikai zem sēdekļa kontakti - kamēr deg, labi notīri un pārbaudi (mož vads kāds ir pārlūzis, vai zaļais). Pēc tam var pie kompja noņemt. Vēl varot noņemt kādā citā rakā ar kontaktu savienošanu, bija liela diskusija opel-club.ru, bet ko nezinu, to nezinu.
Kaksis rakstīja: Drošinātāju kastē samet vadus pa tiešo, lai kompis domā ka vadītājs visu laiku ir savā vietā un miers.
tu kaut reizi mūžā dzīvu opeli esi redzējis???
TIPISKA OPELju lieta... Ieteikums 1) pie iesleegtas aizdedzes neregulee/nebiidi prieksjeejos seedekljus, 2) BEZ IIPASJAS VAJADZIIBAS neaiztiec prieksjeejo durvju obsjifkas, jo kontakti ir sjo autinju vaariigaa vieta (sjo man ieteica meistars Hansa auto, kas sjos gljukus noveersa) un 3) sjaadus gljukus noveersjana Hansa auto, maksaaja laikam kaadi ~35 Ls un prasiija ~1-2 stundu laikaa...
Sretsked rakstīja: Astr;am Vektrām ir problēmas ar kontaktiem ZEM vadītāja sēdekļa. Sēdekļos ir bagi un tie tur kaut ko gļuko.
+1 Man Vectra B bija tieši tas pats, pēc paviesošanās servisā (citu iemeslu dēļ) lampiņa nodzisa (laikam meistars pie reizes izslēdza).
To, ka vaina sēdeklī pamanīju spēlējoties ar atslēgu- opelim ir tāda fīča, ka nospiežot 2x durvju aizlēgšanas pogu, durvis aizslēdzas tā, ka tās nevar atvērt, vienkārši izvelkot puļķi. Tad nu novēroju, ka šitā fīča nedarbojas, ja auto zin, ka kāds sēž vadītāja sēdeklī, vēlāk, kad airbag lampiņa bija iedegusies, novēroju, ka dažreiz tomēr varēju to fīču iedarbināt no iekšpuses.
Brauc uz Auto Eiropa, Viskaļu 20, www.aeiropa.lv
Iedegās Airbag signāls, Astra G `98
Panelī sākusi degt sarkanā signāllampiņa ar airbag simbolu. Nekādu crashu nav bijis.
Varbūt kāds var padalīties pieredzē, kur meklēt vainu - ir dzirdēts par kontakta pazušanu štekeros durvīs vai zem sēdekļiem.
Laikam jau diagnostika pateiks vairāk - kur labāk to veikt? Topikos lasīju par Hansa auto - ir vēl kādi labāki varianti Rīgā?
Iepriekš paldies par saturīgām atbildēm!
A.