Pērku Vojager vai T&C Limited

Motorolers Reģ.: 19.07.2002

Kam vairāk pievērst uzmanību, varbūt kāds var ko jēdzīgu piedāvāt???

 
Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Par komplektāciju skaidrs, tāpēc jau minēju Limited, vairāk biju domājis tehniski. Kā ir tiem 3,3L???

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Cik rijīgs viņš ir???

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

Ja gribi godīgi, tad mans T&C'99 3.8L AWD, ēd sekojoši:

- Pilsētā: tagad ziemā, t.sk. pa visiem -30, katru dienu stumdoties pa pilsētu un ar LIELU baudu rokoties pa kupenām max bija 25L/100.

- Uz šosejas: no ~11L/100km (vasarā Norvēģijas kalnos) līdz 12-13L/100km ar vietējo zupu pa vietējiem ceļiem. Sēņotājs neesmu, patīk uzbērt (cik nu tas automāts atļauj).

Tehniski nekādas problēmas nav, AWD un AT trīs gados nekādas dižas papildus izmaksas nav prasījis

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

3.3 motoru ari var njemt, ari kjede, praktiski no 3,8 ne ar ko neatshkjiras.

shitie motori ari labi sadzivo ar gaazi. man pilseta gazes paterins nekad nav bijis vairak par 20 litriem, videji taa 15-17 iet. stulbi tadu mashinu barot ar dargo benzinu. gazes balonu tachu tapat nejuut, jo tas tiek iebuvets zem griidas.

Rashns Reģ.: 12.06.2003
0 0 Atbildēt

KSI rakstīja:

Ja gribi godīgi, tad mans T&C'99 3.8L AWD, ēd sekojoši:

- Pilsētā: tagad ziemā, t.sk. pa visiem -30, katru dienu stumdoties pa pilsētu un ar LIELU baudu rokoties pa kupenām max bija 25L/100.

- Uz šosejas: no ~11L/100km (vasarā Norvēģijas kalnos) līdz 12-13L/100km ar vietējo zupu pa vietējiem ceļiem.

Identisks patēriņš 99 AWD limited

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Brālim ir IV paaudzes T&C LXi versija 2WD, ar augsto jumtu (tā gan ir laba bet reta fīča) un 3.8 dzinēju +gāzes šprice. Lielākoties izmantots sieva (bērnus vadāt, pa pilsētu, vai visiem kopā izbraukt uz kādu pasākumu)

Pa šoseju 9 - 11L, pilsēta - 18L, gāze, apmēram, +1 līdz 3L, bet brālis besās, dēļ mūžīgiem triperiem un sīkumiem ar to gāzes iekārtu (manam puikam uz Chrysler LHS arī tas pats bija, mūžīgi visādi kretīniski sīkumi)

Tehniskā ziņā motoram nav praktiski nekas darīts (vienīgais gāzes iekārtas dēļ bieži maina sveces, iznācis svečvadus mainīt un "sporta" filtru uzlikt)

Piekarē - stabilizatora bukses un atsaites un, laikam, priekšējās stupicas mainīja.

Elektriskās sānu durvis reizēm "muļķojas"...

īsumā viss

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

Nu protams - bukses uc ritošās daļas figņu nākas regulāri mainīt, jo ... auto masa un LV super-ceļi dara savu

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Šodien apskatīju vairākus, norakstīju Vin kodus, nav kādam links, kur tos varētu pārbaudīt? Cik zinu, tas nav par velti, esmu gatavs atlīdzināt izdevumus.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Vairāk tomēr sliecos uz 3,8, jo pie vienāda patēriņa iegūstu 44 liekus Zs (218-174). Cik tagad izmaksā gāzes iekārtas? Agrāk bija ap 1K Ls...

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Maneejam autinjam , pirms gada uzlika ieshprices iekartu par 525lvl (rindas 6 cilindru motors), V6-V8 motoriem ir mazliet dargaak, ap 550-600lvl.

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja: Vairāk tomēr sliecos uz 3,8, jo pie vienāda patēriņa iegūstu 44 liekus Zs (218-174).

T&C AT nav nekāda raķete. Uz šosejas, lai operatīvi paskrietu garām fūrei, tie extra Zs neko īpašu nedod, jo ... kamēr automāts saslēdz pareizos robus, īstais moments jau ir garām

Tie extra Zs pilnīgi noteikti ir noderīgi situācijā, kad maksimāli piekrautam (7 cilvēki + bagāža) jātiek augšā kalnā vai jāizveic tā pati fūres apdzīšana normālā režīmā, taču ... cik bieži tas ikdienā ir vajadzīgs?

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

Bet 3.8 noteikti ir labāks par 3.3 ne jau tikai Zs dēļ

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

tiek lietots Limited 3.8 2wd 2000g

ilgi mekleeju ar perforeto adas salonu un melnu krasu, atradu. gribeju arii awd, bet nedabuju, var istikt, auto ljoti labi karpas pa kupenaam un mezhu deelj smaga purna un labaam riepaam. gazes shprice pagashgad maksaaja 600lvl. sevi jau atpelnija kadu laiku atpakalj

ljoti eetrs, bet uz celja nestabils, tas gan ir individualas izjutas, jo pieradu pie otra auto sporta piekares. paterinsh naudaa ir identisks izslavetajam audi ael dizelim kas arii ir ipashumaa koroch esmu apmierinaats. shat tad vaig pielabot, bet pagaidaam tieku saviem speekiem galaa, jo tehniski auto ir primitiivs kaa cirvis.

uge Reģ.: 27.04.2004
0 0 Atbildēt

Pārbaudīt VINu varēja www.carfax.com Parocies pa www.voyagerclub.lv forumu. Tur ir daudz aprakstīts par auto. Kā jau minēja, auto ir vienkāršs un ar minimālām zināšanām un puslīkām rokām var visādus sīkumus izlabot pats.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Atradu, ka VIN var pārbaudīt caur www.v1n.ru. Tā vojagerclub lapa izskatās mirusi...un nekā jēdzīga tur neatradu, tik slavas dziesmas ka visi labi, kaut skaidrs, ka 2,5D ir pilnīga grabaža...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja: Atradu, ka VIN var pārbaudīt caur www.v1n.ru. Tā vojagerclub lapa izskatās mirusi...un nekā jēdzīga tur neatradu, tik slavas dziesmas ka visi labi, kaut skaidrs, ka 2,5D ir pilnīga grabaža...

Voyager lapa nav mirusi, tur tik maz janieshu kas spamo, ar tadiem auto parasti nobriedushi cilveeki vizinas, kam nav lieka laika. un tas 2.5 nav tuuds, bet gan vienkarshi arkartiigi sarezhgiits, un muusu servisiem ne pa smadzenei. nu un protams stuulbi tada auto shtepseleet rokas karbu, jo nav variantu dabuut tomatu ar to dizeli liidz 2001 gadam

pirdiens Reģ.: 22.09.2004
0 0 Atbildēt

Kaimiņu (ru) forumā var dabūt info pēc VIN, bet tikai USA autiņiem!

ПРАВИЛА ПРОБИВКИ VIN:

forum.chrysler-dodge.ru/...

un tad DATUS ieraxti šeit:

forum.chrysler-dodge.ru/...

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Dzelzis ir nopirksts...gribētos ielikt labāku mūziku iekšā, moš varat ieteikt kādu labu kantori - garāžu

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Paprasi «phenomam» Sarkanais topiks pašā augšā.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti