Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Autpārvadājumi

rudens68 Reģ.: 17.04.2006

Vienkārši intreses pēc šo ieliku .

Mans brālēns strādā Volvo ,un šis saka ,ka strauji sāk atdzīvoties auto pārvadājumi ( esot laba cena ) Diezgan masīvi ar telefona zvaniem bombardē dīleri ,intresējs par lietotiem autiņiem ,topā līdz 1997-98 , bet tie masveidā jau izvesti no LV. Nezinu lietotu smago cenas , bet viņš saka ,ka LV iekš ss.lv cenas aizgājušaš kosmosā.

Ko saka šai biznesā iesaistītie ? Vai patiešām LV sāk iziet no bedres , vai tik īslaicīgi uzplūdi ?

 
gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Pamataa nodarbojos ar avioparvadajumiem, bet dazreiz vajag aizvest kravu ar fuuri uz EU. Jaa, cenas uz fuureem ir kaapushas un furisti (truckeri) vairs nestaav rindaa pie durviim, lai tikai dabuutu kaadu kravu ko aizvest.

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tas tiesa, neatceros kad pedejo reiz izmantoju LV parvadaataajus Viens zvans uz LT un braljuka jau brauc peec kravas+frakts uz pusi leetaak nekaa LV tudaljinsh piedaavaa...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Te pie vainas ir Dombrovskis ar visu to stulbeņu brigādi priekšgalā. Ne pirkstu nepakustinās vietējā biznesa attīstībai.

Man vajadzēja sazāģēt dēļus. Lētāk sanāca aizvest baļķus ar leišu baļķvedēju uz Lietuvu, sazāģēt tur, un atvest atpakaļ.

Bet vēl lētāk būs, kad vietējais zāģētājs nosprāgs parādos un varēs pa lēto nopirkt viņa lentzāģi.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Nortel rakstīja: Te pie vainas ir Dombrovskis ar visu to stulbeņu brigādi priekšgalā. Ne pirkstu nepakustinās vietējā biznesa attīstībai.

Man vajadzēja sazāģēt dēļus. Lētāk sanāca aizvest baļķus ar leišu baļķvedēju uz Lietuvu, sazāģēt tur, un atvest atpakaļ.

Bet vēl lētāk būs, kad vietējais zāģētājs nosprāgs parādos un varēs pa lēto nopirkt viņa lentzāģi.

kāds sakars Dombrovskim ar to,ko dara latvju bāleliņi jau 20 gadus ?? Tas,ka latvju bāleliņam uzreiz vajag nopelnīt džipu par vienas fūres sazāģēšanu, ir Dombrovska vaina?? Ka paši nejēdz izdomāt,kādu pievienoto vērtību kokam uzlikt, tikai truli zāģēt un vest ārā, tas valdības vaina ?? Koka nozare Latvijā darbojas jau tos 20 gadus ,brīvā režīmā, Dombrovskis nav pat 2 gadus

Atvaino, bet tu esi konkrēts alnis .

Atvaino, bet kā rāda prakse, tad diskusijas ar Tevi ir pilnīgi bezjēdzīgas...

p.s. kamēr citu valstu valdības atvieglo nodokļu politiku ne tikai pārvadājumu, bet arī citās jomās, mūsējie tikai to pasliktina.

altuss Reģ.: 28.08.2007
0 0 Atbildēt

Un kādas tieši problēmas Dombrovskis radīja Latvijas auto pārvadātājiem 2007. gadā,ka viņu pieprasītā samaksa tehnikas atvešanai bija vismaz 2 x lielāka ?

Par ārpusgabarītu tehnikas pārvešanu ir jautājums vai to izdara likumīgi - saskaņojot visas atļaujas un ievērojot normatīvos aktus vai leišu stilā - parastā fūrē, pa nakti, cerot neuzrauties uz kontrolēm.

Iepriekš minētie cipari par tieši šādu variantu liek domāt. Pasūtītājam jau atbildības nav par to, vai pārvadātājs atļaujas izņem, vienīgi ja tomēr ir kontrole un auto noņem no trases tad gan jādomā kā tehniku dabūt atpakaļ.

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Taa gan Ar LT braljukaam var sarunaat praktiski jebko Vienreiz mazam furgonam iekraavaam smagu koka kasti ar taadu svaru, ka prieksheejais tilts vai gaisaa celaas pie braukshanas uzsaakshanas,bet nekas kravu galaa nogaadaaja.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

nu kas ta tur liels, tikai 5 cm uz katru pusi

šodien 5, rīt 10, parīt pusmetrs uttt...

kas tur liels, ka pusotru reizi pārkrauts baļķvedējs iet pa jau tā ne pārāk labajiem lauku ceļiem

tie taču nieka 5 centimetri...

man veda ytong blokus... 3 fūres vienlaicīgi... pa taisno no zavoda... kamēr krāmēja laukā es parunājos ar vienu šoferīti..... viņš pastāstīja kā reāli tas notiek... kā veidojas cena, ja ievēro visus noteikumus un ko un kā dara lai to apietu....

kautvai tas, ka pēc papīriem tā gāzbetona svars ir 400kilogrami kubā, bet reāli, ja tie ir pielijuši tad sver visus 800

p.n.

protams nav bazara par to, ka ir bāleliņi, kas klientam iegruzī par visu noteikumu ievērošanu, bet reāli paši uzņemas risku uzrauties...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

NU patiesība tiešām ir tāda ka leitis izdomās kā pasūtījumu dabūt un nopelnīt, kamēr latvietis domās pārsvarā kā nopelnīt. T.i nav jau nekas slikts tajā vēlmē nopelnīt, bet nu ja elementāras lietas nevar izdomāt tad ko .... Kaut gan tagad jau daudzviet tomēr ir manāmas "pielaides", tipa ja nevajag "aizvakar" bet abpusēji pieņemamā termiņā - tad izdomā dažādus veidus kā izdarīt darbus pa ceļam un piegādāt utml.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

...

kautvai tas, ka pēc papīriem tā gāzbetona svars ir 400kilogrami kubā, bet reāli, ja tie ir pielijuši tad sver visus 800

...

Bet šo man ir grūti saprast - kas nevar iegādāt ietinamo plēvi ??? vai likt fūrā ar tentu ?!?!? JO nu ja tev 100+ km jāved 400 kg vietā 800 kg uz katru kubu - šôferim bezmaz pašam atmaksājas plēvi iegādāt un ietīt.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Zinātāji pauž viedokli,ka banku atņemtie autiņi ir maigi sakot sliktā stāvoklī , 1-2 gadīgam autiņam cik vien var saliek vecās detaļas

altuss Reģ.: 28.08.2007
0 0 Atbildēt

Tāda diezgan trula demagoģija. Puspiekabē var likt apmēram 24 tonnas kravas, ielikām 16 t ekskavatoru, par 5 cm pārsniedzot kravas izmērus uz katru pusi,kas pat neizvirzās ārpus spoguļu gabarītiem,kravas nodaļa tika aizvērta, nebija nekas redzams,kas tur ir iekšā. Pirmais, tev spiež galvaskausā ?

Risks lielākais ir, ka tie 5 cm pārvēršas krietni lielākos ciparos - pašam bija gadījums ka traktors izrādījās nevis 2.52, kas vēl iet OK, bet 2.65, kad jau nepieciešamas atļaujas (no 2.55 vajag) un kas jau ir pamanāms ar aci.

Diezgan bieži noraidu šādus piedāvājumus, kas ir uz robežas ar atļauto, jo pietiek jau piedzīvojumu ar leišu un transportņikiem, plus vēl tā kā aktīvi izmantoju prāmjus tie ļoti seko līdzi lai mašīnas nav platākas.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Pirmais rakstīja:

...

kautvai tas, ka pēc papīriem tā gāzbetona svars ir 400kilogrami kubā, bet reāli, ja tie ir pielijuši tad sver visus 800

...

Bet šo man ir grūti saprast - kas nevar iegādāt ietinamo plēvi ??? vai likt fūrā ar tentu ?!?!? JO nu ja tev 100+ km jāved 400 kg vietā 800 kg uz katru kubu - šôferim bezmaz pašam atmaksājas plēvi iegādāt un ietīt.

es par to, ka pavaddokumentos rakstītais svars ne vienmēr atbilst reālajam

bloki (protams) ir iepakoti zavodā.... tur viņi stāv lielā placī zem klajas debess...

ne jau visās pakās līst iekšā... man atvestajos tikai 2 pakās bija "sūce", tie bija smagāki kā pārējie.... nu labi, ne 2 reizes, bet manāmi smagāki...

vēl jau arī bija pretējais efekts - 2 gadus atpakaļ ražotie bija pat vieglāki par svaigajiem... ja no augšas nelīst virsū, jamie tomēr žūst no apakšas....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

altuss rakstīja:

Tāda diezgan trula demagoģija. Puspiekabē var likt apmēram 24 tonnas kravas, ielikām 16 t ekskavatoru, par 5 cm pārsniedzot kravas izmērus uz katru pusi,kas pat neizvirzās ārpus spoguļu gabarītiem,kravas nodaļa tika aizvērta, nebija nekas redzams,kas tur ir iekšā. Pirmais, tev spiež galvaskausā ?

Risks lielākais ir, ka tie 5 cm pārvēršas krietni lielākos ciparos - pašam bija gadījums ka traktors izrādījās nevis 2.52, kas vēl iet OK, bet 2.65, kad jau nepieciešamas atļaujas (no 2.55 vajag) un kas jau ir pamanāms ar aci.

Diezgan bieži noraidu šādus piedāvājumus, kas ir uz robežas ar atļauto, jo pietiek jau piedzīvojumu ar leišu un transportņikiem, plus vēl tā kā aktīvi izmantoju prāmjus tie ļoti seko līdzi lai mašīnas nav platākas.

a es tev par ko???

ja ir noteikumos norādīts, ka no 2.55 vajag atļauju, tad to vajag un pokui, ka neizlien ārpus spoguļu gabarītiem....

vot fascinē šitā fiška, ka viens skraida fočīdams pārkrautus baļķiniekus, bet "savu" fūri nofočīt aizmirst

tāpat kā sūdz tiesā mentus, kas uzlikuši sodiņu, bet tajā pašā laikā tiem pašiem mentiem raksta zajavas

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
1 0 Atbildēt

vai par 5 kilogramiem smagāka, kā maksimāli atļautais IR pārkrauta fūre???

incanti, ja leišu mašīna (ar visu to ekskavatoru) tiktu arestēta par kravas pārvadāšanas noteikumu pārkāpumiem, kurš tad būtu ļaunais???

es jau saprotu, ka tās ir pārvadātāja problēmas.... bet tā ir biki negodīga konkurence... normāls pārvadātājs izkārtos visas nepieciešamās atļaujas uttt. kamēr cits riskēs, uzskatot, ka samaksāt sodu taču ir lētāk....

ja jau ir izgudroti noteikumi, kas reglamentē kravu pārvadājumus, tad tajos ierakstītie cipari no kautkurienes ir ņemti, tajā skaitā kravas platums un arī maksimāli pieļaujamais svars

tas pats ar pārkrautām fūrēm.... kāpēc jābrauc 2 reiz, ja reisa izmaksa ir 100ls, bet pārkrauto fūri noķers vidēji katrā 4tajā reizē un sods par to būs 200ls???

pouhj ceļi, galvenais nopelnīt šodien....

tāpat celtniecībā.... kā var konkurēt piemēram firma A, kas maksā visus nodokļus, ievēro tur visādas darba drošības prasības uttttt ar firmu B, kas strādniekiem pat cimdus nenopērk, algas maksā aploksnēs un par tualetēm objektā vispār ir tikai vakara pasaciņā dzirdējuši????

p.n.

lai būtu reālajai nedaudz tuvāka situācija, liela firma B vinnē konkursu, bet pati celtniecības darbus neveic, paņem kā apakškontraktoru firmu, kas nodokļus nekad nemaksās....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

vai par 100kg smagāka fūre ir pārkrauta?

vai par 1000kg smagāka ir pārkrauta?

un par 10000???

ja par 5 cm uz katru pusi ir ok, tad vai 6 ari būs ok??? a 7???? a 48???

kur ir tā robeža?

no likuma viedokļa ir precīzi definēts - ja tev ir par matu platāka fūre, kā atļauts (ievērojot noteiktu mērīšanas standartu, piemēram sēra saturu degvielā mēra pēc konkrētas metodes) tātad tu pārkāp noteikumus, tāpat ja par gramu smagāka kā var būt.... tāpat ātruma pārkāpšana vai alkohola saturs asinīs....

Pirmais jau sākumā teica, ka jamais parunāja ar reāliem dzīviem fūristiem, kas pelna maizi ar to cik reāli izdosies nozagt.... šajā gadījumā cik mentus izdosies piekukuļot un kautkā savādāk ietaupīt....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

es jau arī saku, ka forši, ka ir fūristi, kas maksā ķepā kukuļus vai sodus un man var 3 fūres ar blokiem atvest par štuku lētāk kā konkurenti, kas kārto visas atļaujas

tāpat kad man vajadzēja atvest pārseguma paneļus.... tur arī uz robežas sanāca pēc svara.... 1 fūre veda divpusēji stiegrotos apmēram no ostas rajona un 2 fūre nāca tepat apmēram no TECa

un vedēji visos gadījumos bija latvieši

bet nu par Pirmo skaidrs.... jamais jau ir gatavs noblēdīt katru nodokļu santīmu, bet kā gan var vispatvijas vienīgie pareizie nodokļu maksātāji spēlēt negodīgas spēlītes????

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

vot fascinē šitā fiška, ka viens skraida fočīdams pārkrautus baļķiniekus, bet "savu" fūri nofočīt aizmirst

tāpat kā sūdz tiesā mentus, kas uzlikuši sodiņu, bet tajā pašā laikā tiem pašiem mentiem raksta zajavas

knāb sūdā.

1.Mana daļa ir izteikt piedāvājumu, iedot kavas izmērus,aprakstu un saņemt piedāvājuma ciparuu. Kā ved,man pofig.

2. Kļūda, tiesā sūdzēju pavisam citus mentus. Zajavu nerakstīju, tikai runājām pa telefonu.

Ir vēl jautājumi ?

Kāpēc tev nav pofig kā ved baļķus (nekā personīga)???

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

druknais1 rakstīja:

Kāpēc tev nav pofig kā ved baļķus (nekā personīga)???

Tāpēc,ka nejēgā pārkrauti baļķvedēji,it sevišķi karstumā, sajāj ceļus.

Patiesībā jau nu gan nepārkrauti čakarē tieši tikpat daudz tikko kā uzlīst lietus, vai vēl trakāk tās lietusgāzes ka te šogad reizēm ir raksturīgi. Man domāt problēma ir meklējama tajā ka tie ceļi ir būvēti CCCP laiku autosiem, kuru kravnesība labākajā gadījumā bija puse no normāla mūsdienu kravinieka. Pavisam nesen uz ceļa Jelgava -Tukums netālu no Rīgas -Liepājas šosejas tika remontēta pārbrauktuve, un apvedceļš bija grunteni. UN tieši apmēram ~15 min. pirms nogriezos uz tā "grants" ceļa man iznāca ar savu vieglo uzbraukt sākās pamatīgs lietus. Kad jau braucu pat to cēļu, tad tur jau pa lietu bija paspējušī izbraukt kādi pāris kravinieki, tiesa pretī redzēju tikai vienu busu un tā sajūta bija ka esa ar savu koyotu pēc vēl viena busa izbraukšanas vairs tur netiktu cauri, pat nebrīnītos ja arī bez busa kāds aiz manis jau iesēdās, jo es diezgan "nagla" bēru grīdā kad pamanīju cik mīksta un pamatīgi samīcīta ir piebrauktā "cietā" grants virskārtas daļa. Pa savam palīdzēja arī tas ka gan riepas ir platākas, gan autoss kopumā priekš vieglajiem ir paaugsts.

Tā kā grunts ceļi pa lielam ir sūdīgi uztaisīti - kā jau "ekspadomijā" un neviens nav rēķinājies ar to pat mūsdienās pieļaujamo masu tā kā pie šāda lietus kravinieki tikai tā "izkrīt" cauri ceļa piebrauktajai kārtai !!!

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Interesanti ka LVM neskatoties uz mežistrādes licences apturēšanu joprojām cērt ārā mežus.

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

druknais1 rakstīja:

Kāpēc tev nav pofig kā ved baļķus (nekā personīga)???

Tāpēc,ka nejēgā pārkrauti baļķvedēji,it sevišķi karstumā, sajāj ceļus.

Vairāk ceļus čakarē vilcēji, kam uz tiltiem nav dubultriteņu. Kaut vai smiltiņmašinas. Arī zem tentiem var iekrāmēt nez ko un tas var būt smagāks par tiem nelaimīgajiem baļķiem. Rises asfaltā ir no puspiekabēm.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Viens tāds fakts par latvju pārvadātājiem. Vajadzēja atvest no Anglijas ekskavatoru. Latvijas firmas paprasīja 3000 ls,jo esot jāsūta treileris, esot 5 cm pa platu uz katru pusi tas verķis. Citi vispār atteicās vest.

Leiši atveda pa 1200 eur, ielika parastajā 'fūrē'.....

Citā reizē atveda pilnu mašīnu ar tehniku...poļi, jo latvju piedāvājums atkal bija par 1000 eur apmēram dārgāks.

Vajadzēja 4 maisus ar parasto kūdru, te pat Mārupē sanācā 2x dārgāk, nekā no braļukasiem ar UPS atsūtīt

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Starp citu ja kādam ir interese ir 24tonnu štorka )gardīne, kravu pārvadājumi no LV uz DE un no DE-LV, ADR

Iespējami arī citi maršruti.

andis@intarsija.lv" target="_new">Sandis@intarsija.lv

VWBraucejs Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Interesanti sanāk, Dekster, ka citās reizēs, tu ar visu sirdi un dvēseli meties nosodīt katru, kas kaut nedaudz, bet pārkāpj noteikumus. Teici, ka noteikumi ir un tos vajag ievērot utt.

Tagad lai cik dīvaini tas nebūtu apgalvo pilnīgi pretējo.

VWBraucejs Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

VWBraucejs rakstīja: Interesanti sanāk, Dekster, ka citās reizēs, tu ar visu sirdi un dvēseli meties nosodīt katru, kas kaut nedaudz, bet pārkāpj noteikumus. Teici, ka noteikumi ir un tos vajag ievērot utt.

Tagad lai cik dīvaini tas nebūtu apgalvo pilnīgi pretējo.

Tu būsi kaut ko ne tā izlasījis. Par to,ka kāds kaut kur kaut nedaudz kaut ko pārkāoj, nekad sevišķi neesmu satraucies. Parasti tas ir par tādiem pārkāpumiem,kas tiešām ir pamanāmi un traucē citiem. Nekad mani nav satraukuši kāda centieni pārvietoties pa Jūrmalas šoseju uz 160 vai kaut 250,kad tā ir tukša vai daudz kas cits, kas netraucē citiem.

Gribi demagoģiju dzīt,dzen vesels.

Kurā vietā, tu pamanīji demogoģiju?

Es vienkārši izteicu savas domas un novērojumus.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti