vadības bloks visticamāk nebūs pie vainas, tā kā šis joks notiek atlaižot gāzes pedāli -
1) es pārbaudītu "throttle position" sensoru - piemēram, ja tas ir viegli re alizējams pārmetot aizdomās turamo detaļu uz busu kurā nav šo gļuku.
2) es pārbaudītu vai visas šīs ABS/ASR sistēmas komponentes saņem to strāvas daudzumu kas tām paredzēts - var gadīties ka kaut kāda daļa rada pārliku lielu pretestību. Tipa kaut kādiem vecākiem vieglajiem meršiem ar ASR gļuki ir bijuši dēļ pārsprieguma kaut kāda releja, kas "rijis" elektrību.
Nu man vēl nav bijis, ka uzrāda iekšēju kļūdu vadības blokā, bet vaina izrādās kaut kur citur. Parasti arī ar bloka nomaiņu viss beidzas Es gan nestrādāju ar meršiem.....
A nav iespējas no tāda paša sprintera to bloku paņemt uz izmēģinājumu?
NU man vienkārši arī īsti nepatīk ka tas ir nepastāvīgs gļuks - īsais nav parādība, kas te pēkšņi ir un te pēkšņi vairs nav, protams izņemot gadījumus kad viss nahren nosvilst...
Arī ECU mēdz būt nepastāvīgi simptomi Man reiz bija EBS bloks, kurš gļukoja (panelis daudzkrāsains, pastāvīgi deg "stopi" ) tikai kamēr kabīne auksta , kad uzsilst- viss čiki Ar ELC (gaisa piekare) ar ir bijis līdzīgi....
krishus rakstīja: Nu man vēl nav bijis, ka uzrāda iekšēju kļūdu vadības blokā, bet vaina izrādās kaut kur citur. Parasti arī ar bloka nomaiņu viss beidzas Es gan nestrādāju ar meršiem.....
A nav iespējas no tāda paša sprintera to bloku paņemt uz izmēģinājumu?
nav iespējams
kaut kāds izceili rets radījums tas bloks gadījies
ABS gļuks