Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

1,7CDTI silts slikti iedarbinās

mZigis Reģ.: 24.12.2011

2004.g.Meriva. 1,7CDTI. Parādjās problēma ar iedarbināšanu. No rīta pielec uz sitienu. Silts nē. Aķis griež labi. Pēc pailgākas griešanas lēni tukšgaitā pielec, gāzes pedāli nedrīkst aiztikt. Situācija pilnīgi vienāda vai grib iedarbināt uzreiz pēc noslāpēšanas vai pēc 15 vai 30 min. Parādījās arī otra lieta. Stāvu krustojumā un sāk apdriezieni lēkāt uz augšu un leju. Bija arī pāris reizes, ka izslēdzot no ātruma apgriezieni nokrīt un noslāpst. To ka bez kompja neiztikt zinu, bet gribētu dzirdēt Jūsu versijas uz ko jāgatavojas.

 
Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

tas ir common rail motors? ganjau ka nav. tadjau suuknis mirst....

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

labākais ko vari izdarīt ir:

1) aizbraukt pie kāda kam ir pilna versija Opel diagnostikas softam un palūrēt vai nav kādas kļūdas vai novirzes no rādījumu normas. Vislabākais būtu pie opeļdīlera, teorētiski.

2) doties pie kāda kam ir komoreila diagnostikas iekārta.

Un pārbaudīt, sākot ar sprauslām, beidzot ar sūkni. Bet tas jau maksās palielu naudu, tas ir virs 100 latiem. te ir vai nu dīzeļcentrs R vai kāds kam ir tās iekārtas. Cik zinu tādas ir arī Lietuvā.

vai tev vajag vairāk norādes un virzienus?

tik ņem vērā ka cdti motorus ar skrūvgriezi un autotesteri vairs tā īsti neremontē

mZigis Reģ.: 24.12.2011
0 0 Atbildēt

Viennozīmīgi skaidrs ka pats netaisīšu, priekš tam ir serviss. Gribējās dzirdēt uz ko jāgatavojas. Man interesē norādes Lietuvā Klaipēdas apkārtnē.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

mZigis rakstīja: Viennozīmīgi skaidrs ka pats netaisīšu, priekš tam ir serviss. Gribējās dzirdēt uz ko jāgatavojas. Man interesē norādes Lietuvā Klaipēdas apkārtnē.

Tas jau laikam normāli, Latvijā prasīt par Lietuvas servisiem.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Par to nelekšanu runājot, nedomāju, ka kaut kas tagad baigi mirst. Man Vectrai 2.2 DTR tāds sindroms jau kādus gadus 3 ir, īpaši to jūt rudenī un pavasarī, bet, nu, nekas nemirst.

Ir tāda štelle, ka, kamēr motors nav uzsilis (man kāreiz līdz 1. krustojumam, kur no rītiem jāstāv, ir 2.5 km), mazliet stiprāk auto vibrē un mazliet apgriezieni palēkā. Čalis servisā arī kaut ko par sprauslām minēja. Bet šis sindroms arī jau kādu 3. ziemu ir.

mZigis Reģ.: 24.12.2011
0 0 Atbildēt

Par servisiem negribās neko teikt, bet fakts ir tāds kāds ir.

Man arī jau bijuši dīzeļi, bet ar šādu variantu neesmu saskāries. Interisanti tas, ka nelec, un tad op un aiziet. Sajūta, ka kāds vārsts atlec vaļā vai ciet un aiziet. Negibas ticēt, ka uzreiz pēc noslāpēšanas uz sitienu momentā pazūd spiediens.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Ne gluži par opel, bet līdzīgs sindroms - auksts pielec, uzsilis nē - bija vecam 2. paaudzes golfiņam, ar iestumšanu pielec momentā. Tā ar pārdevu to štruntu, neko neslēpjot no pircēja. Domāju,ka vaina bija iesmidzināšanas momentā, mūsdienu autiņam tā varētu būt kompja vaina. Ja sliktas dīzes, sūdīgs sūknis, tad aukstu pielaist ļoti grūti! Ja kas - dīzes ar kompja diagnostiku praktiski nevar pārbaudīt, komonreila sistēmā tik iesmidzināšanas brīdi, ne smidzināšanas kvalitāti, kas dīzelim ir ļoti svarīga lieta.

mZigis Reģ.: 24.12.2011
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: tas ir common rail motors? ganjau ka nav. tadjau suuknis mirst....

Negribas izlikties ka esmu nezinītis, bet jāatzīst, ka katram savs darbs, par auto servisam, kas pa motoru nezinu : motora tips Z17DTH

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti