dzesesanas sistema

lauriso87 Reģ.: 11.01.2013

lieta tada ka manam 1.9tdi B5 passat cieti patraboki, attaisot vala nekas itka neburbulo un skidrums nepazud, tikai cieti, nomainiju korki bacokam bet nekaa. vai tiesam var but vainiga galvas blive

 
aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

kas ir patraboks?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

blīve ir vainīga, bet laikam gan cita

lauriso87 Reģ.: 11.01.2013
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: kas ir patraboks?

melnas dzesesanas trubas

lauriso87 Reģ.: 11.01.2013
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: blīve ir vainīga, bet laikam gan cita

kada cita blive

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

nu patrobokiem aizcieteejums.

kuraa paliigskolaa maaciijies?

lauriso87 Reģ.: 11.01.2013
0 0 Atbildēt

gudrinieki gan jus esat

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

to mēs zinājām jau sen pirms tu te ieradies.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

vispār matoram uzsilstot, sistemā IR JĀBŪT spiedienam. ap 1-1.5bar kā kuram korķis nostradā. ja spiediens nebūs, antifrīzam ir daudz zemāka vārīšanas T. un sistēma sliktāk atgaisojas.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

lauriso87 rakstīja:

smaidiigais rakstīja: kas ir patraboks?

melnas dzesesanas trubas

Tevi dara bažīgu melnas,cietas trubas? Rasists.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

vispār matoram uzsilstot, sistemā IR JĀBŪT spiedienam. ap 1-1.5bar kā kuram korķis nostradā. ja spiediens nebūs, antifrīzam ir daudz zemāka vārīšanas T.

--------------------------------

Spiedienam ir gan jābūt, bet vienā lietā tu samelojies - antifrīziem (antifreeze coolant) 50/50 maisījumā ar ūdeni vārīšanās temperatūra ir AUGSTĀKA , nekā ūdenim. manipulējot ar spiedieniem ūdenim vārīšanās temperatūru var pacelt līdz kādiem 120C, antifrīza šķīdumam līdz vismaz 140C

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: vispār matoram uzsilstot, sistemā IR JĀBŪT spiedienam. ap 1-1.5bar kā kuram korķis nostradā. ja spiediens nebūs, antifrīzam ir daudz zemāka vārīšanas T.

--------------------------------

Spiedienam ir gan jābūt, bet vienā lietā tu samelojies - antifrīziem (antifreeze coolant) 50/50 maisījumā ar ūdeni vārīšanās temperatūra ir AUGSTĀKA , nekā ūdenim. manipulējot ar spiedieniem ūdenim vārīšanās temperatūru var pacelt līdz kādiem 120C, antifrīza šķīdumam līdz vismaz 140C

kas tur ko manipulēt???? 120 grādi ir ūdens vārīšanās temperatūra pie divām atmosfērām

a tas umņiks (slinkais) laikam ir iedomājies, ka autas dzesēšanas sistēmā pilda tīru etilspirtu - tāpēc jamajam liekas, ka tā vārīšanās temperatūra ir zemāka

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

jefiņi...) iemācaties lasīt. zemāka vārišanas T. ir tad, kad nav spiediena, ibio.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais

kas tur ko manipulēt???? 120 grādi ir ūdens vārīšanās temperatūra pie divām atmosfērām

-----------------------------

Vispār jau ir arī sistēmas ar augstākiem darba spiedieniem par 2 atm

a tas umņiks (slinkais) laikam ir iedomājies, ka autas dzesēšanas sistēmā pilda tīru etilspirtu - tāpēc jamajam liekas, ka tā vārīšanās temperatūra ir zemāka

-----------------------------

Tā liekas ...krievu laikos bija veči, kuri pamanījās par šķidras eļļas , tipa spolīšu, liet gazoniem dzesēšanas sistēmā. Principā jau it kā viss darbojās, bet pret pavasari

visas gumijas detaļas sistēmā bija pesec - i šlangi, i ūdenssūkņa blīvējuma manšete, i viss cits, kas no gumijas

Slinkais

jefiņi...) iemācaties lasīt. zemāka vārišanas T. ir tad, kad nav spiediena, ibio.

-------------------------

Mjāāāā... kaut kā neierasti, kad "dižjefs" citus saukā par

jefiņiem, bet pats nav ielāgojis, ka pie normāla atmosfēras spiediena un jūras līmenī 50/50 etilēnglikola un ūdens maisījumam vārīšanās temperatūra ir 107 Celsija grādi .... Skumji!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Velti piesējāties Slinkajam, vārīšanās temperatūru nekur šis neminēja, vien to, ka ja spiediens ir vienāds ar atmosfēras spiedienu tad ir zemāka vārīšanās temperatūra.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

lauriso87 rakstīja:

smaidiigais rakstīja: kas ir patraboks?

melnas dzesesanas trubas

Skumji, tā arī zaudējam savu valodu. Šeit jau ir acīmredzams jaunās paaudzes krievu vārda lietojums, kuram jēga jau ir zudusi, palicis tikai samocīts fonētisks atdarinājums.

Iesaku izlasīt šo, ja vismaz kirilica ir pazīstama ej.uz/...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Kanibaals

Velti piesējāties Slinkajam, vārīšanās temperatūru nekur šis neminēja, vien to, ka ja spiediens ir vienāds ar atmosfēras spiedienu tad ir zemāka vārīšanās temperatūra.

-----------------------------

Tur jau tā lieta, ka NAV zemāka

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

aansis

melnas dzesesanas trubas

================

Skumji, tā arī zaudējam savu valodu. Šeit jau ir acīmredzams jaunās paaudzes krievu vārda lietojums, kuram jēga jau ir zudusi, palicis tikai samocīts fonētisks atdarināju

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Nu, vispār jau vārds "truba" , arī "patruboks",

tiek lietots ai cik sen Galvenokārt gan dažādu nozaru

speciālistu un profesionāļu vidū - neaizmirsti, ka aplam

liels padomjlaikos bija krievu valodas lietojums, kaut vai

detaļu katalogi, dažnedažādas veidlapas utt. ... profesionālais žargons tā sacīt, un tāds ir daudzās valodās un nozarēs

Latviešu valodā vārdu "patruboks" tulko kā "īscaurule",

t.i. auto detaļa vau detaļas daļa, uz kuras uzmauc tās

"melnās dzesēšanas trubas", kura īstenībā ir "šļūtene",

galu

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Nu, palika mīksta ?

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

jaa interesee ka sokas patrabokam.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti