saki, ka pa skandināviju braukā?
nu tad tev, visticamāk, palīdzēs šeit
pārsēdies uz Smartu un aizbrauc vēl tālāk uz ziemeļiem. būs mums miers .
Degvielas filtrs kad mainīts? Bija kolēģim līdzīgi tepat Latvijā, vēlāk vienmēr vdāja līdzi rezerves filtru.
Chankaishi rakstīja: Degvielas filtrs kad mainīts? Bija kolēģim līdzīgi tepat Latvijā, vēlāk vienmēr vdāja līdzi rezerves filtru.
Filtrs ok viss tika samainīts lielajā apkopē, degvielai pat mēģināju liet pretkondecāta šķidrumu klāt ,tāds pārdodas viņiem tur taču nekādas izmaiņas problēma saglabājās .
Corsa D 1,3 cdti aizsalšana braucot
Problēma sekojoša braukājot pa ziemeļu skandināviju sals dažreiz sasniedz -30 grādi un kādu brīdi motoram pazūd jauda un automašīna pēc kāda brīža apstājās jo pazūd ēļa dzinējā un attiecīgi visas lampiņas sadegās un kļūdas izmet ,runāju Amsver servisā ar meistariem nonācām pie secinājuma ka braukājot ar dīzeli īsus gabalus eļļā rodas kondecsāts kas aizsaldē kartera ventilāciju un eļļu izsit cilindros un tālāk izpūtējā ,tāču nomainot visus filtrus un eļļas problēma atkārtojās ,tātad eļļā nebija problēma ,tagad netieku skaidrībā kas par problēma palīdzēt neviens nevar rausta tikai plecus, ar šo problēmu saskaros jau reizes 4 un nav diezko patīkami tādā salā meklēt treileri utt . izmaksas kosmiskas , pēdējo reizi sanāca nobraukt gandrīz visus 1000 km un sāka salt ciet pirms paša gala mērķa ,taču pēc eļļas pieliešanas un stundas sildīšanas uz vietas "KAUT KAS" atsala un varēju turpināt ceļu tākā nekas nebūtu bijis , pašam ir nojauta ka ir kaut kāds skars ielūdes kolektoram ar kartera ventilāciju . Kur tā kaut kāda veidā šķerso manu automāšīnas dzinēju . Varbūt tiešām ir kāds zinoš vai arī var ieteikt kur griezties ?