Pasūtījuma auto zādzības

iAutolv Reģ.: 23.11.2012
 
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

kādi auto interesē?

iAutolv Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: kādi auto interesē?

Pārsmējos

Bet nu reāli, 2 gabalus saprotu, bet tādā skaitā jābūt sistēmai.

Tad vēl taču sadale, kam tiks ar tādām ekstrām, tam ar tādām. Beigās var baigais kašķis sanākt.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Nu nav jau vinji tik organizeeti tomeer, vismaz man taa shkjiet. Scenaarijs vareetu buut taads - kaut kaads vinjeejo bugajs izmet sarunaa - eh, dereetu brachkam jauns landrowers! Otrs, zemaaks - organjizujem! Nu un saak mekleet. Bet runas par to, ka vajaga, izpleshaas plashumaa. Tad nu ar katrs, jo visi vinji sevi uzskata par taa bugaja pazinjaam, katrs melkij soshka tad nu ar vaac komandu un sper landrowerus Nosper, protams, bagaatajiem, kuri taa pat kriminaalji krietna dalja, tiem nu jaadabuu landrowers atpakalj, vienalga, ka tik kaads. Kjeedes reakcija! Pastulba taa krimikju pasaule. Ukral-propil-kjurma - u.t.t. Romankjika!

iAutolv Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Kurās valstīs var reģistrēt auto ar sistiem šāsijas numuriem? Kaukāzs?

Eiropā, reģistra ziņa, viena no sliktākajām situācijām ir Itālijā. Ja pērc auto tur - jāuzmanās

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

iAutolv

Kurās valstīs var reģistrēt auto ar sistiem šāsijas numuriem? Kaukāzs?

====================

Ne tikai, vajag sekot krievijas autopresei, arī viņu TV reizēm pavīd raidījumi "par tēmu". Principā lielākā daļa

zagto auto tiešām tiek zagti pēc pasūtījuma, īpaši tie,

kuri ir "lepnāki" par kopējo masu. Vislielākais noiets tiem ir Centrālās un Vidusāzijas valstīs - Kazahstāna utt.. Kā paši krievi rakstīja, ārēji visa sistēma Vidusāzijā atgādina nu baigo "ordnungu", bet "apakšā" ir tādas lietas, ko pat Krievijas pilsoņi nespēj iedomāties. Nolemj kaut kādas organizācijas "locekļi" pārsēsties uz citu tehniku - pasūta, ko un cik vajag un sagaida "preci". Par

visu pārējo rūpējas "vajadzīgie" cilvēki un burvju līdzeklis "kalims"

Pēdējos gados Krievijā ir "noklātas" vairākas teicami organizētas autozagļu un transportētāju bandas. Vieni pat transportēja zagtos luksa auto burtiski no Maskavas centra pa dzelzceļu ... saldētājvagonos, kuros, dabiski, nekāda saldēšana nenotika Un, par cik maršrutā "par visu samaksāts", neviens nekur šādus ešelonus arī nekontrolē. Nebūtu brīnums, ja drīz nesāktu pārvadāt "tovaru" cisternās

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

2010. gadā vienā mirklī (ja nemaldos, mēneša laikā) tika nozagti 13 Avensis...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

GB12

2010. gadā vienā mirklī (ja nemaldos, mēneša laikā) tika nozagti 13 Avensis...

==================

Jā, tāds stiliņš "organizētajiem" mēdz būt - saņēmuši "pasūtījumu" viņi izvēlas auto, kurus būtu vērts zagt,

kādu brīdi tos "gana", pēta, kas un kā, un pēc tam iespējami īsā laika sprīdī nozog... Principā labi noregulēts mehānisms, turklāt plaši sazarots - "metastāzes" atrodamas pat autoražotāju rūpnīcās un mēdz būt pat tā, ka vienlaikus ar auto nosūtīšanu dīleriem pie "bandjugām" aizlido tā VIN numurs kopā ar signalizāciju kodiem u.c. datiem ...

iAutolv Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: mēdz būt pat tā, ka vienlaikus ar auto nosūtīšanu dīleriem pie "bandjugām" aizlido tā VIN numurs kopā ar signalizāciju kodiem u.c. datiem ...

šitas gan būtu pārāk liels skandāls, ja tas atklātos kādam no vācu auto ražotājiem

Lasītākie raksti

Jaunie raksti