Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
LV dragreisa EVO ar 1500 zirgspēkiem - Forums - iAuto
Divas no spilgtākajām dragreisa automašīnām Latvijā ir Māra Ozoliņa un Normunda Lāča Mitsubishi Lancer Evolution. Jau pagājušajā gadā to jaudas tuvojās pie 1000 Zs, tomēr šogad abi divi ir spēruši soli tālāk un uzbūvējuši divus pilnīgi jaunus dzinējus.
2012. gada sezona Ozoliņam neizvērtās tik laba kā iecerēts, jo divkārtējais Latvijas čempions sezonas noslēgumā kopvērtējumā ierindojās vien trešajā vietā. Māris jau pagājušā gada nogalē atzina, ka ir nepieciešami uzlabojumi, lai atkal spētu cīnīties par pirmajām vietām, tādēļ pa ziemu ir izdarīts visai daudz.
Ja iepriekšējo dzinēju Ozoliņš būvēja sadarbībā ar angļu speciālistiem, tad jaunais no nulles būvētais agregāts tapis sadarbībā ar pieredzējušiem dragreisa speciālistiem ASV. Jauna ir arī turbīna, tāpat pamainīti sekvenciālās pārnesumkārbas komponenti. Dzinējs tagad griežas līdz 10 000 apgriezieniem minūtē, un tā jauda pēc regulēšanas solās būt apaļi 1000 zirgspēki.
Uz šo sezonu pamainīts arī vizuālais izskats, jo viņa dzeltenais Mitsubishi Lancer Evolution ticis pie viengabala priekšas. 2013. gada mērķi Mārim ir skaidri: censties 201 metru nobraukt zem 6 sekundēm un 402 metrus zem 9 sekundēm. Lai arī konkurentiem būs jaudīgāki spēkrati, Ozoliņš ir kareivīgi noskaņots, jo vēlas cīnīties par uzvarām un atgūt savu čempiona titulu.
Normunds Lācis šajā ziemā ķērās pie vēl pamatīgākām pārbūvēm, lai īstenotu savu sen loloto sapni un izcīnītu Latvijas čempiona titulu prestižajā PRO D/Outlaw klasē. Viņa jaunais Evo dzinējs, kurš attīstīs neiedomājamus 1500 zirgspēkus, šobrīd vēl atrodas pie grieķu speciālistiem, tādēļ pirmajā posmā Lācis startēs vēl ar veco agregātu. Dzinēju šogad darbinās metanols, savukārt papildus jaudai uzstādīta NOS sistēma.
Tāpat arī Lācim uz šo sezonu būs jauna sekvenciālā kārba, tomēr lietuviešu meistaru nolaidības dēļ arī tā uz automašīnas parādīsies vien otrajā vai trešajā posmā. Uzlabojumus, kurus jau redzēsim 5. maijā, skar vizuālo pusi. Lāča komanda kārtīgi piestrādājusi pie auto aerodinamikas, kas kopēta no vienas dragreisa Evolūcijas, kuras aerodinamikas rādītāji līdzinās F1 bolīdiem.
Lai arī uz pirmo posmu Normunds nedosies ar jauno 1500 zirgspēku dzinēju, viņš ir optimistiski noskaņots un gatavs jau uzreiz cīnīties par uzvaru. Jau pagājušajā gadā mērķis bija izcīnīt čempiona titulu, tomēr tas vēl neizdevās, tādēļ visas cerības tiek liktas uz šo sezonu, kurā tad beidzot jāizcīna ilgi kārotais Latvijas čempiona tituls. Attiecībā uz laikiem, Normundam ir mērķis 201 metru veikt zem 6 sekundēm, savukārt 402 metros palīst zem 9 sekundēm.
LV dragreisa EVO ar 1500 zirgspēkiem
Divas no spilgtākajām dragreisa automašīnām Latvijā ir Māra Ozoliņa un Normunda Lāča Mitsubishi Lancer Evolution. Jau pagājušajā gadā to jaudas tuvojās pie 1000 Zs, tomēr šogad abi divi ir spēruši soli tālāk un uzbūvējuši divus pilnīgi jaunus dzinējus.
2012. gada sezona Ozoliņam neizvērtās tik laba kā iecerēts, jo divkārtējais Latvijas čempions sezonas noslēgumā kopvērtējumā ierindojās vien trešajā vietā. Māris jau pagājušā gada nogalē atzina, ka ir nepieciešami uzlabojumi, lai atkal spētu cīnīties par pirmajām vietām, tādēļ pa ziemu ir izdarīts visai daudz.
Ja iepriekšējo dzinēju Ozoliņš būvēja sadarbībā ar angļu speciālistiem, tad jaunais no nulles būvētais agregāts tapis sadarbībā ar pieredzējušiem dragreisa speciālistiem ASV. Jauna ir arī turbīna, tāpat pamainīti sekvenciālās pārnesumkārbas komponenti. Dzinējs tagad griežas līdz 10 000 apgriezieniem minūtē, un tā jauda pēc regulēšanas solās būt apaļi 1000 zirgspēki.
Uz šo sezonu pamainīts arī vizuālais izskats, jo viņa dzeltenais Mitsubishi Lancer Evolution ticis pie viengabala priekšas. 2013. gada mērķi Mārim ir skaidri: censties 201 metru nobraukt zem 6 sekundēm un 402 metrus zem 9 sekundēm. Lai arī konkurentiem būs jaudīgāki spēkrati, Ozoliņš ir kareivīgi noskaņots, jo vēlas cīnīties par uzvarām un atgūt savu čempiona titulu.
Normunds Lācis šajā ziemā ķērās pie vēl pamatīgākām pārbūvēm, lai īstenotu savu sen loloto sapni un izcīnītu Latvijas čempiona titulu prestižajā PRO D/Outlaw klasē. Viņa jaunais Evo dzinējs, kurš attīstīs neiedomājamus 1500 zirgspēkus, šobrīd vēl atrodas pie grieķu speciālistiem, tādēļ pirmajā posmā Lācis startēs vēl ar veco agregātu. Dzinēju šogad darbinās metanols, savukārt papildus jaudai uzstādīta NOS sistēma.
Tāpat arī Lācim uz šo sezonu būs jauna sekvenciālā kārba, tomēr lietuviešu meistaru nolaidības dēļ arī tā uz automašīnas parādīsies vien otrajā vai trešajā posmā. Uzlabojumus, kurus jau redzēsim 5. maijā, skar vizuālo pusi. Lāča komanda kārtīgi piestrādājusi pie auto aerodinamikas, kas kopēta no vienas dragreisa Evolūcijas, kuras aerodinamikas rādītāji līdzinās F1 bolīdiem.
Lai arī uz pirmo posmu Normunds nedosies ar jauno 1500 zirgspēku dzinēju, viņš ir optimistiski noskaņots un gatavs jau uzreiz cīnīties par uzvaru. Jau pagājušajā gadā mērķis bija izcīnīt čempiona titulu, tomēr tas vēl neizdevās, tādēļ visas cerības tiek liktas uz šo sezonu, kurā tad beidzot jāizcīna ilgi kārotais Latvijas čempiona tituls. Attiecībā uz laikiem, Normundam ir mērķis 201 metru veikt zem 6 sekundēm, savukārt 402 metros palīst zem 9 sekundēm.