Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Kawasaki

Armands13 Reģ.: 04.07.2013

Ko es domājuar Kawasaki.

 
Armands13 Reģ.: 04.07.2013
0 0 Atbildēt

Kawasaki ir sūds!

recluse Reģ.: 04.01.2003
1 0 Atbildēt

Rādās ar intelektu apdalīta seja pievienojusies.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 1 Atbildēt

mani sauc armands un es esmu vienkarshshshshshss

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Armands13 rakstīja: Kawasaki ir sūds!

Toties Aprilia ir zaibis!

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Armands13 rakstīja: Kawasaki ir sūds!

Toties Aprilia ir zaibis!

Es esmu Ducati cienītājs! Bet pret japāņu močiem pretenziju nav, ļoti labi un ātri motocikli.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Armands13 rakstīja: Kawasaki ir sūds!

Toties Aprilia ir zaibis!

aprilija ir megasuuds!

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
4 1 Atbildēt

Kawi 2023. gada modeļi nonāks pie ASV izplatītājiem līdz vēlam pavasarim.

Galvenās izmaiņas FIM Supersport sacīkšu noteikumos praktiski liecināja par nāves signālu 600cc supersporta tirgum. Pat pirms pārskatītajām vadlīnijām Yamaha pārtrauca savu YZF-R6 platformu augsto ražošanas izmaksu un zemo pārdošanas apjomu dēļ.

Tā kā 2022. gadā tādi modeļi kā KTM 890 Duke R, Triumph Street Triple 765 RS, Ducati Panigale V2 un MV Agusta F3 800 sarindojās līdzās 600 kubikcentimetru četrrindu modeļiem, mēs pieņēmām, ka daudzi ražotāji sekos Yamaha piemēram. Tomēr Kawasaki tas tā nav, un Team Green jau paplašina 2023. gada Ninja ZX-6R modeļa ražošanu.

Kawasaki ne tikai pieturas pie saviem ieročiem, bet arī nelabo to, kas nav salauzts, un ZX-6R saglabā daudzus no tā raksturīgajiem pamatiem. Šķidruma dzesēšanas DOHC 636 cc dzinējs saglabā nelielas priekšrocības salīdzinājumā ar citiem 600 cc supersporta konkurentiem, un Kawi izmanto šo papildu darba tilpumu. Zīmols nav oficiāli izlaidis 2023. gada modeļa jaudas rādītājus, taču mēs sagaidām, ka četri tiešais ražos gandrīz 127 zirgspēkus un 52,1 lb-ft griezes momentu, ko apgalvo 2022. gada ZX-6R.

Ātrā pārslēga pārslēgs, atlasāmi jaudas režīmi, kā arī slīdnis un palīgsajūgs palīdz lietotājam iegūt maksimālu veiktspēju no laika pārbaudītās dzirnaviņas. No otras puses, divi vilces jaudas režīmi, daudzlīmeņu vadība un ABS ļauj braucējiem pielāgot Ninja dažādiem apstākļiem gan trasē, gan uz ceļa. Protams, Kawi iestrādā spēcīgo spēka agregātu alumīnija perimetra rāmī, ko piekar Showa liela virzuļa apgrieztā dakša un Uni-Trak aizmugures amortizators.

Radiāli uzstādīti četru virzuļu Nissin monobloku suporti, kas nostiprina dvīņus 310 mm diskus, nodrošina visu bremzēšanas spēku un sajūtu, kas nepieciešama sliežu ceļa darbam. Kawasaki piedāvā metāliski matētu krēslas zilu/metālu Diablo melnu krāsu par USD 10 699, un metāliski matēts grafenestērauda pelēkais / metālisks Diablo melns piedāvā dažus papildu dolārus par USD 10 999.

Pateicoties Team Green agrīnajam ražošanas grafikam, Kawi klienti var sagaidīt, ka 2023. gada ielu modeļi nonāks ASV. izplatītājus līdz vēlam pavasarim. Jā, 600 kubikcentimetru supersporta segments, iespējams, samazinās, taču 2023. gada Kawasaki Ninja ZX-6R joprojām vēlas dominēt sacensībās.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Tik tas mašīntulkojums ir pilnīga ....

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Pag, nopietni tik maz zs? Neesmu briesmīgi sekojis līdzi bet šķiet ka r6 kādus gadus 15atpakaļ tika pie litra jaudas 200zs, jeb 120zs.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

maz? principā jo mazāk zs no tā litra, jo labāk, vispār. ilgāk dzīvo un ertāk lietot. un 55nM ir arī manam mocim, kuram ir nieka 80zs

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 1 Atbildēt

Yamaha Eiropā atjaunina Tricity 125 un 155

Vairāki atjauninājumi, sākot no dzinēja līdz šasijai, pilnībā modernizē šo trīsriteņu transportlīdzekli.

Yamaha ir ieviesusi virkni atjauninājumu savam populārajam trīsriteņu piepilsētas transportlīdzeklim Tricity. Pieejams gan 125, gan 155 kubikcm, Tricity ieguva popularitāti ar savu unikālo trīsriteņu dizainu. Līdzīgi MT-09 bāzētais Nikes 900 izmanto līdzīgu priekšpuses dizainu kā Tricity. Atjauninātais trīsriteņu skrejritenis Eiropā nonāks 2022. gada septembrī.

Sāksim lietas ar dzinējiem. Gan 125, gan 155 cc dzirnavām ir līdzīga tehnoloģija, un Yamaha patentētā Blue Core tehnoloģija ieņem galveno vietu. 125 kubikcentimetru versija nodrošina 12,1 zirgspēku jaudu, savukārt 155 kubikcentimetru versija ar dzinēju, kas ir līdzīgs tam, ko mēs atrodam citos Yamaha motorolleros, piedāvā veselīgākus 15 ponijus. Jauns kalts virzulis un cilindra galva, kā arī lielāks ieplūdes vārsts palielina jaudu un reakciju visā dev diapazonā. Yamaha mainīgā vārsta iedarbināšana (VVA) piedāvā arī optimizētu laiku visā apgriezienu diapazonā.

Vēl viena būtiska izmaiņa Tricity ir tā priekšējā daļa. LMW Ackermann stūres sistēma ir nedaudz atjaunināta, lai nodrošinātu dabiskāku sajūtu, it īpaši līkumos. Saskaņā ar Yamaha teikto, labojumi ir paredzēti, lai abi priekšējie riteņi grieztos koncentriski, pat ja skrejritenis ir noliekts agresīvā leņķī. Tas nozīmē asāku, vairāk pārliecību iedvesmojošu vadāmību.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Neredzu nevienu iemeslu kādēļ jaizvēlas šito, ja francija piedāvā 300kubu variantu, kuram arī der B.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 1 Atbildēt

SC-Project debitē jaunas izplūdes iespējas Harley Pan America 1250

Gan Euro 5, gan tikai sacīkstēm atbilstošās konfigurācijās.

Pielāgošana ir būtiska Harley-Davidson kultūras sastāvdaļa. No gāzes tvertnes medaljoniem līdz IV posma dzinēju komplektiem – spēcīgs pēcpārdošanas tirgus palīdz Harley īpašniekiem personalizēt savu Hog. Lai gan Motor Company pirmais piedzīvojumu velosipēds Pan America vēl nevar lepoties ar tik plašu detaļu katalogu, arvien vairāk uzņēmumu atbalsta Harley iebrukumu ADV pasaulē.

Mēs jau esam redzējuši Pan-Am pēcpārdošanas slīdošos trokšņa slāpētājus no Vance & Hines un HP Corse, taču jaunākās izplūdes gāzes nāk no SC-Project ļaudīm, kas domā par veiktspēju. Piedaloties trīs MotoGP čempionātos pēc kārtas (2017-2019) ar Repsol Honda Team, Itālijas uzņēmums ir pielāgojis šīs pasaules līmeņa sacīkšu zināšanas piedzīvojumu velosipēdu tirgum. SC-Project nesen ieviesa jaunas iespējas Tiger 900 un KTM 1290 Super Adventure R, un tagad izplūdes speciālisti vēršas pie amerikāņu ADV.

SC-Project konstruē Adventure izpūtēju no nerūsējošā tērauda, ​​bet divkameru ietin titāna korpusā. Zīmols piedāvā titāna apdari vai melnu keramikas pārklājumu, un abās opcijās ir iekļauts oglekļa šķiedras gala vāciņš. Euro 5 saderīgais trokšņa slāpētājs nodrošina arī nelielu jaudas pieaugumu ar par 1,5 zirgspēkiem vairāk (pie 7700 apgr./min) un 0,8 mārciņas-pēdas papildu griezes momentu (pie 7700 apgr./min). Pan-Am īpašniekiem, kurus interesē pēcpārdošanas trokšņa slāpētājs, par titāna apdari būs jāmaksā 780 eiro (825 ASV dolāri) un 920 eiro (971 ASV dolāri) par melnu keramikas pārklājumu

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

šitas teikums "spārda" :

... iekļauts oglekļa šķiedras gala vāciņš.

Gribas pajautāt vai te joprojām domāts par motociklu ....

Kā parasti mašīntulkošana sūkā, tādēļ uzņēmuma mārketinga materiālus regulāri personīgi dabūnu labot ....

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: maz? principā jo mazāk zs no tā litra, jo labāk, vispār. ilgāk dzīvo un ertāk lietot. un 55nM ir arī manam mocim, kuram ir nieka 80zs

Mazāk-labāk ir gadījumā ja taisies braukt apkārt zemeslodei, visādi citādi jo vairāk jo jautrāk.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nav nekā jautra turēt visu laiku augšā rpm. visi tie dzinēji kam daudz zs ir neerti ikdienas lietošanā.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 1 Atbildēt

Akrapovičs iepazīstina ar slīdēšanas izplūdes jauninājumu Kawasaki Z650RS

Šī Euro 5 atbilstošā izplūdes sistēma šim neo-retro rodstera solim piešķir papildu spēku.

Kawasaki vidējā svara ielas velosipēdi zem 650. sērijas motocikliem bieži tiek kritizēti par to vājo raksturu. Tas galvenokārt ir saistīts ar diezgan klusu jaudas padevi un izplūdes signālu, pateicoties to 180 grādu paralēlajiem dvīņu dzinējiem. Tā kā jau labu laiku man pieder Kawasaki Ninja 650, es noteikti varu apliecināt, ka, lai gan velosipēds rada pietiekamu jaudu, man bieži vien vēlos mazliet vairāk pēc rakstura.

Kad Kawasaki izlaida Z650RS retro stila rodsteru, man jāatzīst, ka biju nedaudz vīlies par motocikla veiktspēju, ņemot vērā to, ka motocikliem, ar kuriem tas konkurēja, t.i., Yamaha XSR700 un Suzuki SV650, bija daudz sparīgāki, riteņus veicinoši dzinēji. Neskatoties uz to, Z650RS ir izskatīga mašīna un pienācīgs sniegums — ja jūs meklējat lineāru jaudas diapazonu un saderīgu, taču piedodošu droseles reakciju. No kastes tā dzinējs ir tik kluss, ka dažreiz rodas jautājums, vai tas nejauši nav apstājies. Neapšaubāmi, Akrapoviča jaunais slip-on dos šim velosipēdam zināmu labumu.

Par laimi, slovēņu izplūdes gāzu ārkārtējs ir paveicis tieši to: laidis klajā pavisam jaunu, uzslīdošu izplūdes sistēmu Kawasaki vidēja svara neoretro rodsteram. Tas ir izgatavots, izmantojot ne mazāk kā vislabākos materiālus, kas zināmi pēcpārdošanas izplūdes gāzu pasaulē, ar vieglu titāna ārējo uzmavu un gludu, melnu pārklājumu nerūsējošā tērauda gala vāciņu. Nerūsējošā tērauda savienojuma caurule ar papildu rezonatoru skaidri parāda, ka Akrapovičs, veidojot šo slīdēšanas sistēmu, ir ievērojis saprātīgumu, jo tā atbilst Euro 5 trokšņa un emisijas standartiem

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti