Golf 3 nedarbojas

SiLvS Reģ.: 20.11.2013

Sveiki!

Lieta tāda ka neiet auto.

Nopirku auto, pagāja 2 nedēļas. Viss ok.

Aizbraucu uz darbu, tad pusdienās un atpakaļ uz darbu, pagāja 3h un auto nelec. Pieslēdza ar krokodiļiem viss aiziet.

Nākamajā dienā nopirku jaunu aķīti, viss iet, viss ok. Pēc divam dienām viss sauss. Pilnīgi nekas neiet. Nerādās pulkstenis, neviena lampiņa uz paneļa, pilnīgi nekas neiet.

Pieslēdzu atkal ar krokodiļiem, aiziet uzreiz pēc kādas 1min, viss ok. Pēc divām dienām atkal tas pats.

Aizbraucu uz servisu, visu pārbaudīja, viss ok, tikai it kā aķītis mēsls, Volti ir, Ampēras nav.

Veikals iedeva citu aķīti kamēr pārbauda to pirmo. Pēc divām ar to otro aķi atkal viss sauss. Atnāca no pārbaudes pirmais aķis, viņiem viss uzrādīja OK, viss ir kārtībā.

Uzliku viņu viss iet, pēc divām dienam atkal viss sauss.

Nesaprotu kas par problēmu. Vai kāds var izpalīdzēt.

VW Golf 3 1.8 benzīns

 
kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Ģenerators strādā normāli?

torkjis Reģ.: 05.10.2013
0 0 Atbildēt

Vot vajag jau mācēt atrast servisu, kurā ar gandrīz pilngadīgu (vismaz) Golfēnu netiek galā

Gan jau ka vainīti var meklēt ģeņģeratorā vai kaut kur kāda vadu izolācija pārrīvējusies un pie noteiktiem apstākļiem iet uz īso... a drošinātāja vietā papīru saspraude iesprausta.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Atbilde jau ir pašā stāstā, ir problēma un tā jāatrod un jānovērš. Elektrība gan mazie miliampēri ,gan lieli ampēri nav ieraugāmi kā eļļas piles vai antifrīza piles Jūsu garāžā uz tīras itāļu flīžu grīdas. Vienīgi lielie ampēri var smirdēt pēc deguma , tas ir dikti lieli ampēri, tik cik salien iekšā akumulatorā , bet ne vairāk.

Pēc stāstītā varētu būt divi izlādes ceļi viena ar apmēram 1 ampēru strāvas un otrs varētu būt lielāks.

Te ir darbs kvalificētam elektriķim, kuram ir atbilstošs aprīkojums.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Pieņemsim, ka kaut kas izrij aķi sausu. Nu teiksim, ar 1A strāvu. Tātad , būs 12 omi pretestība tam patērētājam.

Tad, starp akumulatora plusu un plusa spaili ieslēdzot 1 oma pretestību, uz tās būs 1 volts. Nu labi, mazāk, jo tad kopējā pretestība 13 omi.

ja nu nav voltmetrs, var likt mazu lampeli un apmēram vērtēt, cik stipra strāva tur ir pēc lampas gaismas.

---------------

Variants - tepat forumā bij apraksts, ka auto bijis otrs aķis signalizācijai un tad tā otra aķa nav, bet tam domātais vads ir un nekādi neizolēta spailes bija tik ilgi dauzījusies pret krasu, kamēr sāka sist uz masu.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Atbilde jau ir pašā stāstā, ir problēma un tā jāatrod un jānovērš. Elektrība gan mazie miliampēri ,gan lieli ampēri nav ieraugāmi kā eļļas piles vai antifrīza piles Jūsu garāžā uz tīras itāļu flīžu grīdas. Vienīgi lielie ampēri var smirdēt pēc deguma , tas ir dikti lieli ampēri, tik cik salien iekšā akumulatorā , bet ne vairāk.

Pēc stāstītā varētu būt divi izlādes ceļi viena ar apmēram 1 ampēru strāvas un otrs varētu būt lielāks.

Te ir darbs kvalificētam elektriķim, kuram ir atbilstošs aprīkojums.

------------------------------

Mja, nu , senos laikos šādos gadījumos lika ampērmetru / miliampērmetru starp akumulatora "-" klemmi un masu, un pētīja strāvas stiprumu (pie visiem izslēgtiem patērētājiem), vienlaikus atslēdzot "aizdomīgos". Bija gadījumi, kad pie vainas bija diodes ģeneratorā, absurdākais gadījums bija bagāžnieka apgaismojuma slēdzis "mersim", bija nosprādzis un apgaismojums dega visu laiku... Tā ka, kas meklē, tas atrod!!!

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Zini nu, kāda tur tā sistēma, bet es pirmāmkārtām pārbaudītu akumulātora lādēšanu - ladēšanas vai sprieguma regulatoru, vai tableti, kā nu sauc to parikti starp ģeneratoru un akumulātoru. Ja tur viss OK, nepaslinkotu un pēc noslāpēšanas un pirms ilgākas stāvēšanas(no rīta pie darba, vakarā mājās), noņemtu akumulatora klemmi. Tad paskatītos, kas notiek. Ja viss OK, sāktu meklēt strāvas noplūdi. Elektriķis gan to izdarīs ātrāk. Bet servisu gan pamaini!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti