Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Krakšķis un dūmi pirms uzrāviena

alfuciic Reģ.: 05.05.2014

Sveiki!

Pirms pāris nedēļam iegādājos 2004.g. astra h 1.7cdti. Diagnostikā un vēlāk servisā tika konstatēta problēma ar turbīni, precīzāk kārtridžu. Pēc šī motora koda tika piemklēts vajadzīgais kārtridžs un mājās izravēts viss līdz turbīnai, bet problēma - pasūtītā detaļa neder, jo turbīna ir no mazāk jaudīgā, Z17DTJ motora. (Servisā man to nepateica) Nekas cits neatlika kā vien pirkt šim motoram atbilstošu turbīnu.

Viss tika salikts un iztestēts.

Servisa lampiņa, kas pirms tam iedegās pie lielākiem apgriezieniem vairs neiedegās, bet ir viena problēma, kas bija arī pirms turbīnas nomaiņas - pa reizei tieši pirms uzrāviena blakussēdētāja pusē (tā izklausās) noskan tāds kā krakšķis, izsit melnus dūmus un tikai tad mašīna veic uzrāvienu. Vai pie vainas varētu motora siksnas rullīts, jo viens no viņiem šobrīd taisa mazu svārstību un pirms mašīna bija jaukta izskatījās, ka viņš ir bijis eļļots. (Varbūt iekšā gultņi sabeigti?)

Paldies!

 
Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Peec manaam domaam - taa ir taa turbobedre, ja tev diagnostika saka, ka viss OK. Kaitinosha lieta reizeem, iipashi, ja vajaga fiksu uzraavienu apdziishanai. To rulliiti gan kaartiigi izpeeti un maini nost visus, ja nepiecieshams.

alfuciic Reģ.: 05.05.2014
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Peec manaam domaam - taa ir taa turbobedre, ja tev diagnostika saka, ka viss OK. Kaitinosha lieta reizeem, iipashi, ja vajaga fiksu uzraavienu apdziishanai. To rulliiti gan kaartiigi izpeeti un maini nost visus, ja nepiecieshams.

Šodien aizdzinu uz servisu, teica, ka krakšķis varētu būt saistīts arī ar degvielas padevi, jo pieslēdzot pie kompja rādīja divus fault kodus:

P002-75 Fuel Metering Solenoid Valve Circuit Range/Performance

P002-5B Fuel Metering Solenoid Valve Circuit Range/Performance

Tie gan nav aktīvie (Rādās "Not present") fault kodi, varētu būt, varētu nebūt.

Pie reizes servisā salaboja kruīzu, jo neatpazina pedāļus, rādīja, ka sajūgs visu laiku ir nospiests, tagad, pēc salabošanas mašīna ceļot labāk un tas krakšķis ir izteiktāks. Tā vismaz man no servisa zvanot sacīja.

Nezinu gan vai tas krakšķis varētu būt saistīts ar degvielu, varbūt.

Tuvākajās dienās nomainīšu rullīšus un degvielas filtru, tad redzēs kā būs.

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

Ruļļus un siksnu jau vajadzēja mainīt uzreiz. Ja jau kāds bija ķīmiķojis ar neatbiltošu turbīnu, tad tas auto ir bijis santīmmīlētāja rokās.

alfuciic Reģ.: 05.05.2014
0 0 Atbildēt

Servisā šodien salaboja un teica, ka vaina esot degvielas padevē. Šonedēļ mainīšu degvielas filtru un rullīšus, tad skatīsies kas būš tālāk.

mincis Reģ.: 15.05.2002
0 0 Atbildēt

Jēzu, Jēzu, kāda noņemšanās ar 10 gadu vecu mašīnu. Kāpēc neņēmi benzīnnieku?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti